Incom no właśnie z tego co dziś rozmawiałem z serwisantami to takie spotkania "wyjazdowe" słabo wyglądają i serwis opiewa głównie na regulację mechanizmów i czyszczenie kasku. Powiedzieli żebym wpadł do nich do prawdziwego serwisu na Szucha tam:
- wyjmą i wypiorą całą wyściółkę
- wyczyszczą wentylacje rozbierając ją całkowicie (przy czyszczeniu wentylacji jest odrywana uszczelka, którą oni zakładają nową)
- dokładniej wyczyszczą kask bo bywają takie syfy, że nie idzie tego na "wyjazdowym" zrobić (mój kask jest taki brudny dlatego mam im oddać po sezonie)
Dodatkowo w moim kasku okazało się, że pinlock jest uszkodzony i przepuszcza z każdej strony, gość kombinował na różne sposoby i wyszła wymiana więc od razu zrobili zdjęcia uszkodzeń jako dowód że przepuszcza i zamówili mi nowy pinlock. Zadzwonią jak będzie do odbioru to mogę podjechać i od razu założą. Niestety w moto akcesoriach nie mieli pinlocków bo by wtedy wzięli od nich jedną sztukę i na miejscu zrobili.
A odnośnie mechanizmów to po odebraniu jestem na prawdę zaskoczony ile może zmienić regulacja śrubkami tylko. Szybka dużo lżej się przesuwa, zapięcie wygodniej pracuje ale i tak wszystko z odczuwalnymi kliknięciami przy ruchach.
Jak oddam kask do ich prawdziwego serwisu to będzie jak nówka
ps. wszelkie serwisy robione przez moto styl czy inne salony to tylko prowizorka, tylko i wyłącznie Warszawa Shoei Polska Al. Szucha 8
ps2. koleżanka z moto akcesorii mnie zjebała za to jak kask zapuściłem
( gość z serwisu też jak spojrzał to na wstępie pranie, potem czyszczenie go ale też powiedział że weźmie jakiś mocny płyn do czyszczenia bo będzie robota na kilka godzin
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 +
BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track Exhaust
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR