Zmiana głośności wydechu w Serii RN19
|
Autor |
Wiadomość |
tajmer
Użytkownik
Wielkapolska ZŁOTÓW
ducati
Liczba postów: 197
Dołączył: May 2012
Reputacja:
1
|
RE: Zmiana głośności wydechu w Serii RN19
witam zrobiłem podobnie do kol Motomaniutek tylko bez skracania, i teraz chętnie zamienię na serię łeb napier... po dłuższej jezdzie falowania obrotów nie stwierdziłem ale ryczy jak wściekła ogniem nie pluje bo katalizatora nie dotykałem
http://www.gt-electric.pl/subpage.php?id=5&title=motury ++++++++++++++++++++++++++++++++
jest ducati monster 800
były: komar 3, ogar 205, shl 175,cbr 600, peugeot 50cm, kawasaki kx125,hornet 900, r1 rn12, BOULEVARD C90, rn19, Fz1 N
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
|
2012-09-13, 08:32 PM |
|
XoXo
Unregistered
|
RE: Zmiana głośności wydechu w Serii RN19
FonioR1 oddaj do Pana Edzia, podobno bardzo zachwalają ludzie jego modyfikacje i i przy okazji jest nie drogi zwie się dokładnie edhaust wygooglaj sobie
|
|
2012-09-13, 11:32 PM |
|
Motomaniutek
Młody
Liczba postów: 46
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
|
RE: Zmiana głośności wydechu w Serii RN19
|
|
2012-09-14, 10:50 AM |
|
malikowy
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
Łomianki k. Wawy
RN12
Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
12
|
RE: Zmiana głośności wydechu w Serii RN19
tak jak motomaniutek mówi, sprzedawane po 50cm więc będzie z czego uciąć, w rn12 dokładne wymiary takiej rurki to 5cm średnica, 42cm z dłuższej krawędzi i 38,7cm z krótszej, dwie krawędzie bo trzeba skos zrobić na końcówkę wydechu o ile nie chcesz skracać wydechu. Dodatkowo zakup od razu stalowe nity bo tylko takie się nadają na złożenie tego spowrotem i wiertło kobaltowe do przewiercenia starych nitów. Rozmiar wiertła 4,5-4,8mm nity podobne lub jak chcesz to możesz wiertłem 5mm i nity 5mm będzie w sam raz. Żeby wyjąć oryginalny wkład będziesz musiał się diaksem posłużyć bo puszka z wkładem jest zgrzana w kilku miejscach i trzeba to wyciąć. Później żabką łapiesz za końcówkę oryginalnego wkładu i przytrzymując puszkę uderzasz w żabkę żeby wyszedł.
Delikatnie rozcinasz to co jest na oryginalnym wkładzie, na nową rurkę najpierw owijasz watę miedzianą (tak po środku rurki bo jest jej mała ilość i na całą nie starczy) którą ściągniesz z oryginału, potem watę szklaną, a na koniec owijasz to jeszcze dodatkową ilością waty szklanej którą musisz kupić. Dopiero po dopasowaniu wszystkiego ucinasz nadmiar waty szklanej i nitujesz końcówki. Rurka perforowana z obu stron powinna znaleźć swoje miejsce więc lepiej dokładnie się przyjrzyj zanim utniesz bo może się okazać że za dużo ciachnąłeś i będziesz musiał nową rurkę zamawiać.
tu jest instrukcja do modelu rn12 http://www.aandrmotorsport.com/direction...tions.html
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track Exhaust
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-09-14, 12:19 PM przez malikowy.)
|
|
2012-09-14, 12:18 PM |
|
krisr1
Młody
Szczecin
Liczba postów: 66
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
|
RE: Zmiana głośności wydechu w Serii RN19
|
|
2012-09-14, 10:06 PM |
|