Autor Wiadomość
godlefas Offline
MaR1usZ
****

łuuu tu tu tut tuuuu
ODWYK

Liczba postów: 997
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 2
#1
GSXR
Witam Red_icon_smile

Chłopaki co myślicie o GSXR K6/K7/K8 ? jak z żywotnością prowadzeniem i innymi sprawami ? motocykl warty uwagi ? Red_icon_smile

oczywiście mówię o litrach Red_icon_cheesygrin
___________________________________________________________


—√\~—√\~ - YAMAHA - √\~—√\~
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-07-19, 04:22 PM przez godlefas.)
2012-07-19, 04:21 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
XoXo
Unregistered




 
#2
RE: GSXR
K6 podobno bystre a te nowsze słyszałem, ze są wykastrowane
2012-07-19, 04:57 PM
Odpowiedz cytując ten post
godlefas Offline
MaR1usZ
****

łuuu tu tu tut tuuuu
ODWYK

Liczba postów: 997
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 2
#3
RE: GSXR
myślę na wiosnę uderzyć w GSXR'a albo CBR'ke... tak po 2008+++r
___________________________________________________________


—√\~—√\~ - YAMAHA - √\~—√\~
2012-07-19, 05:11 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#4
RE: GSXR
godlefas ja też się zastanawiam nad Gixem zamiast R1 ale kto wie, zobaczymy co dorwę w lepszych pieniądzach i stanie

edit:
Jeśli bardziej przyjazny kierowcy tj. nie urywa rąk razem z łokciami to nie biorę Red_icon_bggrin
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-07-19, 06:27 PM przez malikowy.)
2012-07-19, 05:33 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
darqvader Offline
Wariat
*****

Piotrków Trybunalski
Czas na R6.

Liczba postów: 1,225
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 4
#5
RE: GSXR
Mnie osobiście K6 i K7 przypadły do gustu z tym że miałem do czynienia z nieco mniejszymi pojemnościami (600, 750). Nie wykluczam opcji że kiedyś o ile fundusze i zdrowie na to pozwolą nastąpi zmiana na któregoś z wyżej wymienionych gixxerów Red_icon_smile Co do K8, wydaje Mi się że nieco już stracił na charakterze i nie ma w sobie "tego czegoś" Red_icon_cheesygrin Red_icon_smile
_________________________________________________________________

No speed, no fun.
2012-07-19, 06:00 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,667
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#6
RE: GSXR
A ja nawet gdybym miał kasę na giksa to i tak kupiłbym R1 Red_icon_smile choć ponoć jest bardziej przyjazny kierowcy i za tą samą kasę można kupić 2 lata młodszą sztukę.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2012-07-19, 06:08 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#7
RE: GSXR
K8- pekajace ramy, padajsce skrzynie, obrocone panewki i wrazliwe wtryski ale za to ma dobre pociagniecie i mniej pali bo na mode C to i ponizej 5l zejdzie. Latalem nieco k7 i 8 kumpli, jak dla mnie takie to sobie i w wykonaniu i na codzien (upierdliwe zdejmowanie plastikow chociazby). Wizualnie juz bardziej k9 i nowsze mi leza lub 750 k11 ale czytajac testy i porownania, to blado wychodza obie w stosunku do reszty i bawic w dodatki sie trzeba zeby ja podciagnac nawet na ulice. W koncu to tania Suka. CBR'y za to chlaja olej na potege, zwlaszcza 08, pozniej juz z tym lepiej ;P

Co sie komu podoba ale IMHO Honda jest lepsza Red_icon_smile
2012-07-19, 07:55 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
dizzastar Offline
Młody
**

WWA
XC125E Vity

Liczba postów: 91
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 1
#8
RE: GSXR
Fajny temat!

Mniej więcej do roku 2005, kiedy to ujeżdżałem RN09 uważałem, że Yamaha robi najlepsze i najładniejsze motocykle. W tym też roku zawodowo złapałem styczność z Suzuki i pracując w ASO przez kilka lat zacząłem się przekonywać do marki. Najlepszy rok w dziejach Yamahy to 2004, kiedy R1 poraziło nową odsłoną. 1000 K4 było toporne i niezbyt poręczne. Wygląd też był o dwa poziomy niżej. Trzeba było poczekać rok, by K5 odzyskało pozycję. Motocykl zyskał na poręczności, wyglądzie, mocy i osiągach. W 2007 wyszedł nowy tysiąc. Był to dla mnie rok szczególny, to w maju przyjechała moja nowa czarna K7. Krytycy ganili zbyt skąpy design przedniej lampy i nieco słabszy środek w stosunku do K5/K6. Powód był prosty - K7 musiało spełniać normę Euro 3, więc straciło nieco w danych "na papierze". W użytku miało tyle mocy i momentu co żadna seryjna R1 w dziejach. Motocykl był bardzo mocny, do tego wyjątkowo dobrze się prowadził. O ile K7 w stosunku do K5 można było nazwać liftingiem, o tyle K9 (w stosunku do K7) to prawdziwa rewolucja. Sprzęt prezentował się jeszcze lepiej niż poprzednik, był jeszcze mocniejszy, wyższy i węższy co zaowocowało dodatkową poprawą zwrotności i precyzji prowadzenia. Osobiście uważam K9 za najlepiej pasujący mi motocykl jakim jeździłem (nie miałem przyjemności poznać tegorocznej wersji L2).

A teraz nieco faktów i mitów:

K5/K6 - zza wielkiej wody przyfalowała informacja o pękających ramach (od jeżdżenia na jednym). Suzuki zdecydowało się na kampanię serwisową, polegającą na montażu poprzeczki ramy (mniej więcej ponad chłodnicą wody). W praktyce nasz serwis nie stwierdził ani jednego przypadku pękniętej ramy ani przed, ani po wykonaniu kampanii (a sprzedaliśmy i serwisowaliśmy dziesiąt egzemplarzy).

K7/K8 - wtryski. Suzuki stwierdziło nieprawidłowość w pracy wtrysków (falowały wolne obroty, czasami świeciło się FI), dlatego zdecydowało się na wymianę ECU i zaworu ISC.

Jeśli ktoś ma doświadczenia na bitych ulepach z USA to nic się na to nie poradzi.

Do sportu przygotowywaliśmy wiele tysiąców (różnych roczników w różnych klasach - od K1 do K9, od stocka do superbike'a, którym przez 2 lata jeździł Rzeźnik). W żadnym motocyklu nie padła skrzynia, nie rozsypały się wtryski, nie obróciły się panewki i tym podobne. Jedyny feler to kiedy Michalczewski na prostej start-meta w Poznaniu zaj***ł z gumy przodem o asfalt i faktycznie rama się poddała, ale była to sztuka bez wykonanej kampanii.

W 2010 przeniosłem się do Yamahy i stwierdziłem, że należałoby być politycznie poprawnym i zdecydowałem się kupić nowe RN22. Motocykl był specyficzny, wymagający, ogólnie nie byłem z niego szczególnie zadowolony. Ma odczuwalnie słabszy silnik od Gixerów, prowadzi się teoretycznie dobrze, ale ma wysoko umieszczony środek ciężkości co powoduje trudności w pokonywaniu bardzo wolnych zakrętów. Do tego dużo pali, grzeje w dupę, nie daje wozić pasażera (a czasami jest taka potrzeba), no i warkocze jak stare Daewoo Tico. Ogólnie nie chcę krytykować RN22, ale uważam, że po prostu są lepsze motocykle...

Co do Bladego to model od 2008 fantastycznie się prowadzi, ma duży potencjał, natomiast lubi olej i trzeba o tym pamiętać jeżdżąc w trasę (konieczne jest wożenie ze sobą oliwy 'na dolewki')

Na koniec powiem, że każdy powinien dokonać wyboru na podstawie tego co mu najbardziej pasi/się podoba. Ja R1 już sprzedałem, z przebiegiem 5 tys. km i na pewno szybko Yamahy nie kupię. Wg mnie jeśli chodzi o klasę 1000ccm to koncern zmierza w tym samym kierunku co Nokia na rynku telefonii komórkowej...
2012-07-19, 10:23 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,667
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#9
RE: GSXR
(2012-07-19, 10:23 PM)dizzastar napisał(a): Wg mnie jeśli chodzi o klasę 1000ccm to koncern zmierza w tym samym kierunku co Nokia na rynku telefonii komórkowej...

tzn. do samozagłady i odstawania od reszty????
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2012-07-19, 10:30 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
dizzastar Offline
Młody
**

WWA
XC125E Vity

Liczba postów: 91
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 1
#10
RE: GSXR
Może nie samozagłady, ale tak samo jak Nokia Yamaha była liderem (mowa o 1000ccm) i wszyscy zachwycali się RN01, RN04, RN09, RN12 - położyła stylistycznie wszystkich na kolana. Obecny produkt z emblematem R1 nie wywołuje takiej radości i słychać wiele średnich, bądź negatywnych opinii. I to także wśród entuzjastów marki i samej R1.
2012-07-19, 10:37 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#11
RE: GSXR
rewelacyjny tekst dizzastar, aż miło się czyta
a oddawanie mocy K9 vs. rn22 które jest bardziej agresywne? i czy mowa tu o zwykłym trybie pracy czy SPORT w obu przypadkach?
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-07-19, 10:51 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
dizzastar Offline
Młody
**

WWA
XC125E Vity

Liczba postów: 91
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 1
#12
RE: GSXR
(2012-07-19, 10:51 PM)malikowy napisał(a): rewelacyjny tekst dizzastar, aż miło się czyta
Miło mi, dziękuję!
(2012-07-19, 10:51 PM)malikowy napisał(a): a oddawanie mocy K9 vs. rn22 które jest bardziej agresywne?

O właśnie! Kolejna rzecz, którą Yamaha nie może zapunktować.

K9 ma nadmiar mocy, ale oddaje go liniowo. Podczas jazdy zawsze wiedziałem "co będzie za chwilę".

RN22 mimo, że słabsza to jakby o wiele bardziej agresywna. Tryby STD i B są jeszcze dla ludzi, ale A, zwłaszcza do jazdy w gęstym ruchu po prostu męczy. Jeżdżąc na nim trzeba kalkulować ruchy prawego nadgarstka, bo czasami silnik szarpie. Jest to nieprzyjazne dla użytkownika i przede wszystkim mało przydatne (do sportu i tak zakłada się krótki rolgaz...). Należy zauważyć także "zero-jedynkowość" w działaniu sprzęgła i tendencję do "łapania kangura" przy ruszaniu, co często się kończy gaszeniem silnika. Nie oznacza to, że motocyklem nie daje się jeździć, ale po prostu cały czas trzeba koncentrować się na tym co się robi. W jeździe 'na codzień' staje się to po prostu uciążliwe. Gixem, czy Bladym po prostu można jechać o wiele łatwiej, myśląc jedynie o sytuacji na drodze, a nie o tym, żeby przy ruszaniu podnieść obroty, bo inaczej nie pojedziemy...

Na koniec warto rozróżnić dwie koncepcje:

- Suzuki ma 3 tryby i są to 3 różne mapy.
- Yamaha ma 3 tryby i jest to ta sama mapa, ale 3 charakterystyki pracy przepustnic: STD - przełożenie 1:1, B - "z opóźnionym zapłonem" oraz A - jako "zrzucę Cię z siodła" Red_icon_wink
2012-07-19, 11:20 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#13
RE: GSXR
Cholera to teraz dałeś mi dużo do myślenia bo nie wiem czy was nie zdradzę dla konkurencji
Podejrzewam że Gix ma dużo większą tendencję do odrywana koła przy przyspieszaniu ze względu na tą liniowość
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-07-19, 11:40 PM przez malikowy.)
2012-07-19, 11:35 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
dizzastar Offline
Młody
**

WWA
XC125E Vity

Liczba postów: 91
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 1
#14
RE: GSXR
(2012-07-19, 11:35 PM)malikowy napisał(a): Cholera to teraz dałeś mi dużo do myślenia bo nie wiem czy was nie zdradzę dla konkurencji
Nie chcę nic sugerować, może jedynie jazdy próbne na różnych motocyklach. Kto wie, może inni będą mieli zgoła inne wrażenia...
2012-07-19, 11:42 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#15
RE: GSXR
Nowak mógłby się jeszcze wypowiedzieć tak jak Ty bo jeździ chyba z tego co mi się wydaje na Gixie, a miał R1
skoro jesteśmy przy temacie to filmik reklamowy dla modelu K9 z opisem nowinek (wymagany angielski)
http://www.youtube.com/watch?v=7R1Mz4DCrh4
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-07-20, 12:06 AM przez malikowy.)
2012-07-19, 11:55 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#16
RE: GSXR
Chyba powoli trace radoche z jazdy sportami, na testach tez lepiej mi sie jezdzilo b-kingiem niz k10 ale moze dlatego ze wszystko w standardowym wyposazeniu bylo. Z moich znajomkow 2ch w k7 i 8 mialo problemy z silnikiem i rama ale byc moze kupili jakies trefne egzemplarze po przygodach na torze.

Nie ma motocykla idealnego - w kazdym cos wylazi, mnie w rn22 wlasnie opisywana przez dizzastara agresywnosc zauroczyla i ciagle wyzwanie tudziez uwaga "co bedzie" w roznych sytuacjach. Trzeba bylo wpompowac troche $ i pracy w poprawki, teraz jest calkiem OK i podoba mi sie ze jest to motocykl wymagajacy nie dla nowicjuszy, trzeba sie go 'uczyc'. K9 lub nowsze jest jakby lepsiejsza wizualnie, to jest na plus ale to jest toporne Suzuki o chropowatej pracy silnika (do ktorych mam jakos uraz 'od zawsze' ) a nie wyrafinowana Yamaha z precyzyjnym wykonaniem detali Red_icon_smile

Najlepiej sprobowac samemu obu smaczkow i poczytac troche o tym i o tym. Forumowa sa 2 tez.
2012-07-20, 06:45 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
#17
RE: GSXR
co tu duzo mowic, na gixa wsiadzie kazdy i pojedzie, a Yamaha musi Cie wybrac Red_icon_smile chociaz musze przyznac ze mimo coraz bardziej rozwinietej technologii i coraz to dziwniejszych systemow rn22 to jest wg mnie najgorszy model R1, najbrzydszy , najgorszy dzwiek, ciezka w prowadzeniu. Najladniejszy i najlepiej prowadzaca sie R1 przynajmniej porównując rn12 , rn19 i rn 22 jest rok 07,08. No i jesli do tego dążymy do przyznam ze jesli mialbym wybrac k9 czy rn22 to wzialbym k9
Rn19 + Full Alpinestars + Shoei El capitan Red_icon_smile
2012-07-20, 07:49 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
godlefas Offline
MaR1usZ
****

łuuu tu tu tut tuuuu
ODWYK

Liczba postów: 997
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 2
#18
RE: GSXR
dizzastar- wspaniała recenzja Red_icon_cheesygrin
___________________________________________________________


—√\~—√\~ - YAMAHA - √\~—√\~
2012-07-20, 09:43 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Allah84 Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 377
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#19
RE: GSXR
gixy mi osobiscie sie nie widza... kumpel mial w zeszlym roku no i 165 konny wtrysk 2001 rok nie mial zadnych szans z moja gaznikowa r1, pomyslalem kierowca kierowcy nie rowny wiec zasiadlem by ja sprawdzic... i niezrobila wrazenia do 5-6 tys muli. Chcialbym podkreslic ze jej stan to totalna igla a kumpel pedant nie z tej ziemi
2012-07-20, 10:44 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
godlefas Offline
MaR1usZ
****

łuuu tu tu tut tuuuu
ODWYK

Liczba postów: 997
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 2
#20
RE: GSXR
dizzastar jeszcze jedno pytanie Red_icon_tongue GSXR K7 K8 vs CBR SC59 ?
___________________________________________________________


—√\~—√\~ - YAMAHA - √\~—√\~
2012-07-20, 11:50 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->