Pierwsze wrażenia z jazdy R1 z 2012
Autor Wiadomość
nowak Offline
Użytkownik
***

czytaj wstecz AWW
bialy brzydki

Liczba postów: 367
Dołączył: Jul 2010
Reputacja: 5
#28
RE: Pierwsze wrażenia z jazdy R1 z 2012
Obiecalem Bartkowi ze dzis napisze i mimo ogromnego zmeczenia po wyjezdzie integracyjnym jestem to winien.

BARDZO CI DZIEKUJE BEMISZ za załatwienie nam R1 do testow. DZIEKUJE i jeszcze raz DZIEKUJE, spelniles moje male marzenie polatac nowa R1.


Co do samej jazdy, pare szczegółów. Latałem RN19 dwa sezony i uważałem ten sprzęt za genialny. Niektorzy twierdzili ze nie jedzie, nie idzie, zamula itd... Rki Yamahy kochaja obroty i czerwone pole, przyzwyczajony z R6 nie mialem problemow. RN19 byla masakratorem dla mnie, wyglad... dzwiek silnika na GRAVES motosports... ten banan na gebie kiedy nie raz mnie zaskakiwala na wysokich obrotach i niespodziewanie wypluwala +500KM. Kochalem, kocham i bede kochac ja. Obecnie tfu tfu jezdze GSXR1000 z 2009r. Jezdzi ;] Zbiera sie swietnie z dolu, ma kopa wszedzie, na dole, w srodku i na gorze. Hamuje. W zakrety sie sklada.. to tyle. Czas na porownanie obydwu do R1 2012...

Biala perla, zlote felgi, niby ledy, dwa dziwne oka... zakochalem sie od 1 wejrzenia. Nawet te obrzydliwe wydechy nie sa tak obrzydliwe... moglbym siedziec i patrzec na nia godzinami.. Ponizej fotka z naszej romantycznej przejazdzki

[Obrazek: i280569_photo-3.jpg]

No dobrze, moglbym sie jeszcze nia zachwycac przez nastepne parenascie godzin i pisac o tym, ale juz przestane.

Wsiadam... ooo siedzi sie calkiem wygodnie. W RN19 jakos wyzej bylo, chyba mniej wygodnie. W gixxerze siedzi sie troche bardziej prosto ale za to jakos mniej wygodnie. Lekkosc.. rozklad masy jest lepszy niz w Rn19 i lepszy niz w gixxerze. Nie czuje sie wagi motocykla i mozna by rzecz ze jezdzi sie jak troche ciezszym rowerkiem. Odpalamy... tak jak kochalem dzwieki RN19 tak trudno nie zachwycac sie dzwiekiem RN22... szczegolnie na GRAVES motosports (kto nie slyszal to musi poprosic Bemisz-a o soundtrack ; ) ). Ruszamy... troche szarpie przy ruszaniu bez dodania wiekszej ilosci gazu i szybkim zwolnieniu sprzegla, ale rusza (: 2x w prawo i jestesmy na 3 pasmowej ulicy Warszawy.. no to odkrecamy! Idzie z samego dolu calkiem nie zle, nie jest to samo co w gixxerze, ale w porownaniu do RN19 to jest znaczna roznica. Dobra, zblizamy sie do swiatel.. no to hamulec. OMG!!! Katapulta do przodu... HEBEL HEBEL i JESZCZE raz HEBEL !!! Juz zapomnialem jak mocarne heble sa w R1... lata swietlne do przodu za K9. Nie przesadzam.... lata swietlne! Moj gixx ma ok. 6K km, testowa Rn22 3900 wiec roznica nie jest za duza. Ok, wiemy ze trzeba heblowac ostroznie Red_icon_smile Znow, 1 , 2 zbiera sie nie zle ale jakiegos szalu nie ma. Trudno przyzwyczaic sie do dzwieku big-bang po przejsciu z starych rzedowych 4ek.. cos swiszczy, bulgocze ale jedzie Red_icon_smile znow swiatla no to hebel. Zrobienie stoppie to bulka z maslem, trzeba uwazac tylko zeby ktos nam w dupe nie wjechal. Ale zaraz zaraz... przeciez jade na STD !!!! Wrzucam na swiatlach tryb A... no to teraz mozna cos wyprobowac. zielona strzalka uderzam w Solidarnosci az do towarowej. Looooo katapulta! R1 sie w koncu zbiera!!! Nie moge tego porownac do gixxa, stawiam na rowno, ale odczucia sa lepsze w R1... nawet jesli jest wolniejsza to i tak wydaje sie ze jest znacznie szybsza, przebijam 2ke, 3ke... hebel, redukcja 2, pozniej 1 i dociskam hebel miedzy autami na pole position. Cos mi nie gra... skad oni wzieli ta skrzynie?!?! w R6 byla spoko, w RN19 nie moglem jej nic zarzucic, aczkolwiek czasem 1 czy to 2ka zgrzytnela, a tutaj... megapoprawa. Wszystkie biegi wchodza jak w maslo, czy to w gore czy w dol... R1 nie protestuje, nie robi to jej roznicy... testuje z 3ki ok 10tys obrotow zrzucam w dol... nic... zrzucam w dol nic !!! Nawet dupa nie zarzuca... WOW ! To co kochalem w Rn19 ze przy zrzucaniu w dol lubila fajnie zarzucic i zatanczyc sexy tyleczkiem tak tutaj nie uraczymy tego. Pewnie na PLUS, fetyszystow zarzucania dupa pewnie beda museli probowac bez trakcji. No ok, potestowalismy przyspieszenie heble, czas na zakrety. Testuje moje 3 miejscow w Wawie wymienione juz kiedys, mokotow, 2x ursynow. Troche strach, w koncu testowa maszyna, inni czekaja w kolejce... bardzo ostroznie wchodze w lewy... no jakos latwo lekko... no to nawrotka poprawiam tera ww prawo... kurcze cos latwo idize. Zawracam zwiekszam predkosc wchodze... no cos mi nie pasuje. Jade na ursynow, jest slimak, jest gladki czysty asfalt jest R1 atakujemy. Nie, nie myle sie... nowa RN22 wchodzi sie w zakrety jak stara poczciwa R6. Jest lekka, zwinna, nie walcze z nia robi to co chce... bajka!!! RN19 nie moglem nic zlego powiedziec, gixxera w ogole nie rozumiem czasami,,,, a tutaj po paru probach wiem ze moge duzo, naprawde duzo.

Traska nad zegrze, zobaczmy jak sie jezdzi w normalnych warunkach... duzy ruch troche korkow jak zawsze... sporo nierownosci na modlinskiej. Jezdzi sie calkiem nie zle, zawias dobrze zestrojony subiektwynie nie jest tak twardo jak w gixxe i co wazniejsze znacznie wygodniej. Wyprzedzanie nie sprawia zadnych problemow, jechalem caly czas 2-3-4... nawet z 4ki przy v ~ 80kmh moto zbiera sie i rwie do przodu. Przeciskam sie po malu do przodu auto za autem, troche trabia, swieca.. spoko.. mam pas motocyklistow i bez problemu wyrabiam sie zanim nadjezdza kolejne auto. Remis, gixxer robi to tak samo dobrze i zbiera sie od dolu troszke lepiej. Jednak w R1 czuje wiecej kontroli nad tym co robie. Parkuje, zostawiam maszyne, siadam na pomoscie... zaczyna sie OCH, ACH, UCH, ECH ECH... kazdy kto przechodzil obok niej nie pozostal obojetny Red_icon_smile)) tak wiem, mialem juz nic nie pisac o jej urodzie.

Powrot... a moze by tak wskoczyc do Legionowa i wybrac traske z zakretami? OK, atakujemy. Ponownie banan na ryju, kazdy zakret to przyjemnosc. Jedzie tam gdize sobie upatrze i robie to z ogromna latwoscia, nie musze walczyc z maszyna. Powrot do Wawki, swiatla, hebel, ogien, hebel, ogien, hebel. Moglbym tak caly czas.

Kontrola trakcji. Jezdzilem w zasadzie caly czas z kontrola trakcji i nie mam zbytniego porownania, za malo czasu. Jednak 2x sprawdzilem i dziala dobrze. Troche sliski asfalt , odkrecam do konca, czuje maly uslizg i TC sie wlacza i nie pozwala na wiecej szalenstwa. Dziala perfekcyjnie, tak jak moglbym sie tego spodziewac nie jezdzac nigdy z TC.


Reasumujac:
- jest sliczna Red_icon_smile
- HEBEL HEBEL HEBEL
- skrzynia!
- dzwiek
- znow poczulem radosc z jezdzenia po winklach
- TC dziala jak sie tego spodziewam
- ciagnie z dolu bez zadnego ale, bardzo duzy krok w przod w porownaniu z RN19
- szbkosc wkrecania sie na obroty!!!
- jest urocza ;]
- b.wygodna dla kierowcy


minusy:
- bez sensu umieszczony przycisk swiatel awaryjnych
- brzydkie seryjne wydechy
- chyba troche duzo spala, wiecej niz Rn19 i duzo wiecej niz gixxer
- uzaleznia!!!!!


Ocena pasazerki jezdzacej od nie dawna na moto:
- jest przepiekna
- jak ona brzmi!!! Kocham ten dzwiek
- troche niewygodna, bola mnie rece, ale bylo SUPER


Red_icon_smile Red_icon_smile Red_icon_smile

To tyle.. Bemisz, ogromne dzieki!

pozdro
nowak


PS: Czy juz mowilem ze jest sliczna?Red_icon_twisted
PS2: Na wiosne w przyszlym roku gixxer idzie na allegro, a ja kupuje Rn22, koniec babrania sie w blocie!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-06-18, 01:21 AM przez nowak.)
2012-06-18, 01:20 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: Pierwsze wrażenia z jazdy R1 z 2012 - XoXo - 2012-06-12, 12:48 PM
RE: Pierwsze wrażenia z jazdy R1 z 2012 - nowak - 2012-06-18, 01:20 AM
RE: Pierwsze wrażenia z jazdy R1 z 2012 - XoXo - 2012-06-22, 08:19 AM
RE: Pierwsze wrażenia z jazdy R1 z 2012 - XoXo - 2012-07-16, 10:44 PM
RE: Pierwsze wrażenia z jazdy R1 z 2012 - XoXo - 2012-07-16, 11:20 PM
RE: Pierwsze wrażenia z jazdy R1 z 2012 - PonuryKlecha78 - 2013-02-19, 11:54 AM
RE: Pierwsze wrażenia z jazdy R1 z 2012 - PonuryKlecha78 - 2013-02-19, 04:22 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->