90 lat Świątyni Prędkości, czyli holenderskie Tourist Trophy w Assen...o-)o
Autor Wiadomość
MReusz Offline
o-)o
***

Warszawa
RN12

Liczba postów: 360
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 4
#1
90 lat Świątyni Prędkości, czyli holenderskie Tourist Trophy w Assen...o-)o
Cześć wszystkim...o-)o
Kiedy myślę o zeszłotygodniowej rundzie na klawiaturę ciśnie mi się staropolskie przysłowie ,,Uderz w stół, a nożyce się odezwą.''. A dokładnie rzecz ujmując mam tu na myśli kwestię, dotyczącą rekordu Marqueza, podejścia Alberto Puiga do zawodników i geniusza strategii Lina Jarvisa. Alberto Puiga chyba nie trzeba przedstawiać? Jednak kto nie kojarzy podsumuję go swoimi kilkoma słowami takimi jak szef Repsola, twardy skurczybyk z takimi samymi jak byk jajami, który bardzo ozięble i z politowaniem patrzy na resztę stawki. Do tego ostatniego nawet przyznał się publicznie w zeszłym  sezonie kwitując w wolnym tłumaczeniu takimi słowami: ,,...wywalczenie tytułu w 2020 roku bez Marqueza, będzie mało wiarygodne.'' Niestety miał w tym trochę racji, jeśli popatrzymy, że mistrzem został zawodnik z jedną wygraną. Ale to już temat na inną dyskusję. Kończąc wątek wstępu, efektem jego podejścia, które sam z resztą udowodnił naocznie swoim zachowaniem na prostej start meta w trakcie wyścigu w Niemczech, jest wsparcie i pompowanie pewności siebie zawodnika po przysłowiowym upadku moralnym lub długiej kontuzji. Co daje w jeszcze bliższym efekcie wyśrubowany rekord przez wracającego do wygrywania MM93. Ktoś zapyta, a gdzie w tym wszystkim wspomniany geniusz strategi Lin Jarvis ma swoje miejsce? Genezy można szukać w niezwykle gorącym okresie sezonu 2015 oraz upadku moralnym, gdzie szef zespołu odgrywa kluczową rolę jak na przykład mentor wybujałych w kosmos ego zawodników takich jak Vale czy Jorge. Raczej nie wymyśla wywalmy jednego, żeby uspokoić sytuację, a raczej walczy o dobro motocykla i zadaje pytanie? Jak na jego formę wpłynie rozpad ekipy. która postawiła się MM93. Coraz częściej wydaje mi się, że u Lina było zadawane pytanie w stylu Świat się chyba nie zawali? Jak już ostatnio wywnioskowaliśmy, Yamaha w tamtym okresie była najlepsza w naszych głowach i tabeli. Czy Świat się zawalił? Raczej nie, ale liczba tytułów mocno się ograniczyła. Na dzień dzisiejszy jak na razie pozostało tylko to co w naszych głowach. Co pozostanie w tabeli przekonamy się na koniec sezonu...o-)o

Jedziemy, więc z moją ukochaną świątynią prędkości, z którą miałem przyjemność ostatni raz spotkać się w 2018 roku, czyli holenderskie Tourist Trophy w Assen...o-)o

Rozkład jazdy w TV tylko w PSE i tylko w niedzielę wszystkie wyścigi...o-)o

Ipla od piątku do niedzieli do odciny Internetu...o-)o

https://www.teleman.pl/program-tv/stacje...2021-06-27
https://www.ipla.tv/live/GP-Assen-TT-Hol...atna/28305
https://www.ipla.tv/live/GP-Assen-TT-Hol...atna/28306
https://www.ipla.tv/live/GP-Assen-TT-Hol...atna/28307

Dla tych co przegapili BONUS PACK Ipla z GermanGP ważny do 04.07.2021r.
https://www.ipla.tv/wideo/sport/Moto-GP/...Id=5013581

Pozdrawia Was do odciny licząc, że geniusz i Lin Jarvis w końcu się spotkają...o-)o
2021-06-24, 11:46 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
żaba Offline
To co Nas kręci
*****

Ostrów Wlkp.
RN19

Liczba postów: 3,126
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 11
#2
RE: 90 lat Świątyni Prędkości, czyli holenderskie Tourist Trophy w Assen...o-)o
FP1 i Vini najszybszy Red_icon_cheesygrin Fabio czwarty i widać jest tempo i pewność siebie Red_icon_smile Doctor przez chwilę ósmy, szkoda że nie utrzymał miejsca.

Myślę, że mogę się zgodzić z rozważaniem Grzegorza i Adama, nie wiem kto był autorem bo nie usłyszałem, ale faktycznie chyba Wszystkim to umknęło, mianowicie chodzi o poziom jaki jest obecnie w Moto GP
Już nie raz tak było, że podczas FP pierwszą piętnastkę zawodników dzieli zaledwie +0,050 sekundy, więc marginesu błędu praktycznie nie ma, tempo wyśrubowane do maksa, bo na więcej nie pozwalają opony Michelin Red_icon_wink

Dani Pedrosa pojedzie w jednym wyścigu w sezonie 2021, ale super Red_icon_smile
_________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=bYzVCaZ7pOc
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2021-06-25, 10:16 AM przez żaba.)
2021-06-25, 10:14 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
MReusz Offline
o-)o
***

Warszawa
RN12

Liczba postów: 360
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 4
#3
RE: 90 lat Świątyni Prędkości, czyli holenderskie Tourist Trophy w Assen...o-)o
Nie chcę mówić, a nie mówiłem Red_icon_smoke
Czekamy na potwierdzenie, ale Jarvis jest na dobrej drodze, aby pożegnać się ze swoim ukochanym projektem o nazwie Maverick Viñales Red_icon_smoke
2021-06-27, 09:00 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
żaba Offline
To co Nas kręci
*****

Ostrów Wlkp.
RN19

Liczba postów: 3,126
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 11
#4
RE: 90 lat Świątyni Prędkości, czyli holenderskie Tourist Trophy w Assen...o-)o
Najważniejsze, że niebiescy zajmą dwa pierwsze pola startowe Red_icon_cheesygrin Choć patrząc na starty Viniego to chyba żadna przewaga Red_icon_wink Doctor może coś dziś powalczy, trzymam kciuki za pierwszą dziesiątkę Red_icon_smile Plotki chodzą o księciu z Kataru co ty by chciał oglądać Doctora jeszcze parę lat Red_icon_cheesygrin

Vini zerwał kontrakt z Yamahą cóż za wiadomość....do Aprilli uciekł Red_icon_cheesygrin Kogo widzicie w jego miejsce. może Dovi? Red_icon_cheesygrin
Wiem emeryt, najlepiej kogoś młodego na dłużej... ja bym jednak chętnie go zobaczył w boksie niebieskich bo bardzo lubię tego zawodnika Red_icon_smile Dał bym też szansę Franco, zasłużył Red_icon_smile

Maćku nie sądzisz, że w tym sezonie Fabio to inny zawodnik, bardziej dojrzały? To się może udać... Red_icon_wink
_________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=bYzVCaZ7pOc
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2021-06-27, 10:54 AM przez żaba.)
2021-06-27, 10:27 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Pita Offline
Użytkownik
***

Gdynia


Liczba postów: 228
Dołączył: Jul 2017
Reputacja: 0
#5
RE: 90 lat Świątyni Prędkości, czyli holenderskie Tourist Trophy w Assen...o-)o
(2021-06-27, 09:00 AM)MReusz napisał(a): Nie chcę mówić, a nie mówiłem Red_icon_smoke
Czekamy na potwierdzenie, ale Jarvis jest na dobrej drodze, aby pożegnać się ze swoim ukochanym projektem o nazwie Maverick Viñales Red_icon_smoke

Już oficjalnie koniec. Viniales w sezonie 2022 aprilia.


Go Big or Go Home
2021-06-28, 09:44 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
żaba Offline
To co Nas kręci
*****

Ostrów Wlkp.
RN19

Liczba postów: 3,126
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 11
#6
RE: 90 lat Świątyni Prędkości, czyli holenderskie Tourist Trophy w Assen...o-)o
Dobra to była niedziela dla Yamahy, szkoda Doctora bo zaczynał coś jechać w tym wyścigu i gleba...
Viniego mi nie szkoda, Suzuki be, Yamaha be, zobaczymy co mu nie będzie pasowało w Aprilli. On motocykla rozwijać nie będzie więc pewnie Aleix Espargaró nie będzie zadowolony, chyba, że Dovi zostanie jako testowy na pełen etat.

Franco jako wicemistrz powinien wejść do fabryki i pokazać jak to powinno wyglądać Red_icon_smile
_________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=bYzVCaZ7pOc
2021-06-28, 03:12 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
MReusz Offline
o-)o
***

Warszawa
RN12

Liczba postów: 360
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 4
#7
RE: 90 lat Świątyni Prędkości, czyli holenderskie Tourist Trophy w Assen...o-)o
(2021-06-27, 10:27 AM)żaba napisał(a): Najważniejsze, że niebiescy zajmą dwa pierwsze pola startowe Red_icon_cheesygrin Choć patrząc na starty Viniego to chyba żadna przewaga Red_icon_wink Doctor może coś dziś powalczy, trzymam kciuki za pierwszą dziesiątkę Red_icon_smile Plotki chodzą o księciu z Kataru co ty by chciał oglądać Doctora jeszcze parę lat Red_icon_cheesygrin

Vini zerwał kontrakt z Yamahą cóż za wiadomość....do Aprilli uciekł Red_icon_cheesygrin Kogo widzicie w jego miejsce. może Dovi? Red_icon_cheesygrin
Wiem emeryt, najlepiej kogoś młodego na dłużej... ja bym jednak chętnie go zobaczył w boksie niebieskich bo bardzo lubię tego zawodnika Red_icon_smile Dał bym też szansę Franco, zasłużył Red_icon_smile

Maćku nie sądzisz, że w tym sezonie Fabio to inny zawodnik, bardziej dojrzały? To się może udać... Red_icon_wink

Cześć Red_icon_cheesygrin 
Powiem ci szczerzę, że z tym Fabio to ja mam kłopot i długo się zastanawiałem co ci odpisać. Nawet jak teraz piszę, to się jeszcze zastanawiam hehe...o-)o
Jestem z tej szkoły co woli obserwować drogę kariery zawodnika z sukcesami takimi jak mistrzostwo w pośrednich klasach i dopiero wtedy dawać szansę w królewskiej klasie w fabrycznym zespole. Nie wynika to z tego, że jestem tyranem, ale z czystego pragmatyzmu dotyczącego zdobywania tytułów przez zawodnika. Daje tą powtarzalności walki o najwyższe stopnia podium. Jestem wtedy naocznym światkiem dojrzewania takiego talentu, którego z całą pewnością nie brakuje każdemu z tych chłopaków. Nie wszyscy jednak mają tą powtarzalność i wyczucie granicy przyczepności. To przysłowiowe ,,Coś'' co czyni go wielokrotnym mistrzem. Ciężko to wyczuć zanim nie zaczną się ścigać o najwyższe cele.
Ktoś jednak postawił na Fabio, tak jak kiedyś na przykład Mavericka. W drugim przypadku już wiemy, że to nie wypaliło chociaż Maverick był mistrzem świata Moto3. Fabio jeździ od 2015 roku zaczynając od Moto3 gdzie nie wygrał żadnego wyścigu przez trzy sezony, później przesiadka do Moto2 i tu już pojawiło się pierwsze zwycięstwo, które podobno otworzyło mu drzwi do MotoGP, w którym znowu przyszły zwycięstwa. Najpierw prywatnie dla Yamahy trzy, a teraz już ma cztery, a to z kolei połowa sezonu. Potrafi pojechać szybko to wiemy, na pierwszych polach startowych widzieliśmy go nie raz. Nie raz też widać było jego zacięcie w walce o pole position czy w wyścigach, chociażby w 2019 roku z MM93, do którego będzie zawszę porównywany jeśli chce zostać legendą. Co stało się w 2020 roku pokazało, że może dostać niepotrzebnego bólu głowy, który doprowadził go do wypadnięcie poza pudło w mistrzostwach. W tym sezonie bywało różnie są zwycięstwa, ale też są bardzo głupie błędy przy walce o złoto. Jedyną zmianę jaką zauważyłem u Fabio jest kalkulacja. Jeśli nie czuł się szybki przestał jechać na przypał w myśl słynnej zasady Wszystko, albo Nic. Łapiąc się na podium w trudnej psychicznie Francji czy w Niemczech, gdzie presja była ze strony MM93. We Francji dojechał trzeci potem we Włoszech wygrał, w Niemczech dojechał trzeci znowu potem wygrał w Holandii. Co do jego dojrzałości to raczej się domyślasz. Czy to może się udać? Boję się mówić na głos. Trzymam kciuki i stresuję się nie miłosiernie. Jak widzę dublet Yamahy jak ten na moim ukochanym Assen w niedzielę, to nabieram optymizmu i myślę, że Fabio się z nami droczy hehe...o-)o
Pozdrawiam Cię do odciny...o-)o
2021-06-29, 01:19 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
żaba Offline
To co Nas kręci
*****

Ostrów Wlkp.
RN19

Liczba postów: 3,126
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 11
#8
RE: 90 lat Świątyni Prędkości, czyli holenderskie Tourist Trophy w Assen...o-)o
Ja zauważyłem, że jeździ bardziej skoncentrowany, ma tempo w FP, nie tylko na jedno kółko. Coraz rzadziej popełnia głupie błędy jak w poprzednim sezonie, no i nareszcie przestał pajacować na motocyklu po błędach Red_icon_cheesygrin
Tak jak pisałem, czuć powoli od niego tą pewność siebie, patrząc co robi Mir, Zarco, Jacek, Fabio wygląda najpewniej i jest praktycznie "regularny" Red_icon_wink

Oczywiście rozumiem Twoje podejście i szanuje, nie posiadam takiej wiedzy o Moto GP, oraz elokwencji jaką Ty masz, jest dużo racji w tym co piszesz  Red_icon_wink
Ja jako zwykły kibic, pasjonat marki zawsze się cieszę kiedy wygrywa Yamaha, z tym wyjątkiem, że do Viniego straciłem cierpliwość... Jest taki nijaki w wyścigu, że aż żal na to patrzeć (wyjątkiem tegoroczny Katar) za to w testach najszybszy Red_icon_cheesygrin
Fabio, no cóż mocno kibicuję i liczę, że ten rok będzie dla niebieskich Red_icon_smile
Pozdrawiam do odciny... o-)o
_________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=bYzVCaZ7pOc
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2021-06-30, 01:10 PM przez żaba.)
2021-06-30, 01:08 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->