Mokry ExUp i przelot na łączeniu z kolektorem...
|
Autor |
Wiadomość |
n8n
Młody
Liczba postów: 15
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
|
Mokry ExUp i przelot na łączeniu z kolektorem...
Cześć Panie i Panowie,
Mam znowu problem z moją zardzewiałą strzałą, wymieniłem linki od ExUpa ostatnio i podczas odkręcania osłonek metalowych zauważyłem, że śruby są w stanie agonalnym, oczywiście 4 łebki uwaliłem, ale już się z tym uporałem (rozwiercanie), natomiast reszta śrub jest w podobnym stanie i gdy już myślałem, że z RN09 już jest ok, to okazało się, że strasznie dymi z okolicy ExUpa, a z łączenia z kolektorem dość mocno "wieje", pytania:
1. Czy to może być kwestia uszczelek?
2. Czy bawić się w naprawę?
3. Czy wymienić na nowy/używkę?
4. Czy to może być bardziej kwestia wydechu?
5. Czy zapocenie i kapanie oleju z ExUpa to sprawa normalna?
Pozdrawiam słonecznie!
|
|
2020-04-14, 05:21 PM |
|
n8n
Młody
Liczba postów: 15
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
|
RE: Mokry ExUp i przelot na łączeniu z kolektorem...
(2020-04-17, 01:29 PM)zwir0 napisał(a): która to R1?
generalnie sprawdź czy nie "dmucha" siwą chmurą do airboxa i czy ewentualnie w samym airbox`ie nie ma oleju
Nie, ale spod miski olejowej (chyba, znajduje się tuż nad exupem dmucha dym, jakby jakieś skropliny się spalały), mam też problem z ikonką Check Engine, świeci na pomarańczowo, chociaż motocykl jedzie dobrze, nie faluje, miałem jeden problem po 15-20 minutach jazdy, że zaczęły mi migać wszystkie lampki włącznie z kierunkami (awaryjne), ale to raczej wada kostki... orientujecie się jak mogę sprawdzić kody błędów z poziomu wyświetlacza? Istnieje taka opcja czy muszę kupić jakieś OBD do motocykla?
Pozdrawiam i dzięki!
|
|
2020-05-11, 12:44 PM |
|