awaria panewek - stukanie w silniku po przekroczeniu 5tys obrotów
Autor Wiadomość
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#3
RE: awaria panewek - stukanie w silniku po przekroczeniu 5tys obrotów
Jakby się dało coś z wałami robić to by nie było kupowania wałów ... to nie trabant żeby robić szlify jak w autach które kręcą się do 5 tysięcy ...
Nowy wał ( używka bo nowy z ASO to więcej wart niż motocykl ) + nowe panewy ( WSZYSTKIE = 10 na wał i 8 na korby ) + śruby "plastyczne" korbowodów 8 sztuk ...
Tak na prawdę to najlepiej jest kupić cały dół silnika - kartery oba z wałem .. wtedy przekładasz cylindry + głowicę i koszty chyba najmniejsze + spasowanie fabryczne ( wał - kartery ) .... tyle tylko że uszczelka pod cylindry i głowicę nowa + robota powierzchni głowicy ...
Tak czy siak czy srak nawet .. tanio nie będzie Red_icon_sad ...

Kartery silnika na Renzosil .... śruby korb tylko nowe i żaden klej .. Skręcanie na Nm i kąty jak w manualu z kolejnością śrub oczywiście ...
2020-05-08, 08:42 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: awaria panewek - stukanie w silniku po przekroczeniu 5tys obrotów - A.S. - 2020-05-08, 08:42 AM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->