A.S.
HULK
śląsk
K8 + K63 2021
Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
22
|
RE: awaria panewek - stukanie w silniku po przekroczeniu 5tys obrotów
Jakby się dało coś z wałami robić to by nie było kupowania wałów ... to nie trabant żeby robić szlify jak w autach które kręcą się do 5 tysięcy ...
Nowy wał ( używka bo nowy z ASO to więcej wart niż motocykl ) + nowe panewy ( WSZYSTKIE = 10 na wał i 8 na korby ) + śruby "plastyczne" korbowodów 8 sztuk ...
Tak na prawdę to najlepiej jest kupić cały dół silnika - kartery oba z wałem .. wtedy przekładasz cylindry + głowicę i koszty chyba najmniejsze + spasowanie fabryczne ( wał - kartery ) .... tyle tylko że uszczelka pod cylindry i głowicę nowa + robota powierzchni głowicy ...
Tak czy siak czy srak nawet .. tanio nie będzie ...
Kartery silnika na Renzosil .... śruby korb tylko nowe i żaden klej .. Skręcanie na Nm i kąty jak w manualu z kolejnością śrub oczywiście ...
|
|
2020-05-08, 08:42 AM |
|