Nowa R1 2021
Autor Wiadomość
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,665
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#61
RE: Nowa R1 2021
Mnie zastanawia co tu się stało?
https://youtu.be/3zmlgXNxDj8

Są na razie 3 części. W 2 widać grube opilki, A w 3 korba zmieniła kolor. Coś tam znam się na angielskim, ale dobrze zrozumiem że to panewka?
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2019-07-19, 09:10 AM przez Koczis.)
2019-07-19, 09:09 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
yamaharn2222 Offline
Użytkownik
***

włocławek
rn 22 2012

Liczba postów: 159
Dołączył: Jan 2018
Reputacja: 0
#62
RE: Nowa R1 2021
Na filmie widec ze nie tylko korba ale i wał zmienił kolor...na bank obruciło panewke.
2019-07-19, 01:04 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#63
RE: Nowa R1 2021
W RN12 obróciło panewkę na pierwszej korbie .. zmieliło ją i zjebało wał .. Nie ma odbarwień ale po ilości materiału w misce możecie sami ocenić ile tego zlazło .. Gość walił po autostradzie w Grecji ze stoperami, umęczony .. no niestety sporo przejechał :/ zanim zajarzył że jest coś mocno nie tak ..

A co do R1 2016 i jej podobnych .. wszystko można zwalić na kierowcę kiedy już niema na kogo .. Argument bo LATAŁ na kole i zajebał ..SERIO ? No to czemu do ujja kupi gixxa i prędzej sam się zajebie niż silnik ?? .. Prosta sprawa i nie ma co szukać demagogi .. TRZA LAĆ OLIWĘ Red_icon_wink i jednak podchodzić do tych motocykli dużo ostrożniej niż do innych konstrukcji ..
2019-07-25, 01:01 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
gizu Offline
Użytkownik
***

Ksu
RN39

Liczba postów: 221
Dołączył: Dec 2015
Reputacja: 0
#64
RE: Nowa R1 2021
Miałem się nie odzywać bo widząc to co się stało z moją byłą RŁaną to aż się nie chce. - Z drugą zresztą też i to w tym samym momencie.
Nie chcę by to zabrzmiało jak jakieś wybielanie się czy coś ale ja nie mam nic sobie do zarzucenia.
Sprzęt był mega zadbany i w 100% miał zdrowy silnik.
W trakcie sezonu zrobiłem tym motocyklem 4 tyś km i od wymiany nie dolewałem ani mililitra oliwy. Jak sprzedawałem motocykl to stan oleju był taki sam jak po wymianie - czyli całe okienko zalane.
Kolega kupił ode mnie, nie wiem co tam było odpierdzielone ale normalne to nie było. Spalenie 4 litrów oleju jak twierdzi w trakcie 1,5 -2 tyś kilometrów jest niemożliwe - chyba że coś tam konkretnego jebło.
Przecież jakby wpierdzielało tyle oliwy to kopciłaby jak smok.
Kiedyś się odezwał i mówił że coś zaczyna mu sprzęgło ślizgać, jakiś dwa tygodnie później napisał że silnik padnął. ( bez oleju to raczej sprzęgło nie będzie dobrze działało, a że jest się takim driverem że nie ma się czasu spoglądnąć w okienko to na to nikt nic nie poradzi.  Na moje pytanie dotyczące wymiany oleju, mówi że mechanik mu wymienił, a on nie sprawdzał. Więc albo miał za mało oliwy, jeździł na kole i obróciło panewkę albo czort wie czym miał zalany silnik. Z drugiej strony, jak już się śmiga na kole to warto by spoglądnąć w okienko bo to zajmuje dwie sekundy. Motocykl oddał do roboty, mam z kolegą kontakt tak że jak się czegoś dowiem to się tym podziele. Sam jestem bardzo ciekawy co tam się odje...

Ale zgodzę się z Arkiem w jednym... R1 to motocykl delikatny. Niektóre rzeczy naprawdę zrobione z gównolitu byle by tylko masa mniejsza była. Odchudzone na maxa jak te modelki co z braku siły przewracają się same na paddocku.
 Z tym że to z większością motocykli nowych tak jest.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2019-07-25, 06:19 PM przez gizu.)
2019-07-25, 05:54 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->