RN19 code22 problem
Autor Wiadomość
svist Offline
Młody
**




Liczba postów: 17
Dołączył: Jul 2018
Reputacja: 0
#1
RN19 code22 problem
Witam, mam problem z kodem 22 i kontrolką check engine, chodzi o air temperature sensor. Co jakis czas zapalała mi sie kontrolka check engine pozniej samoistnie znikała. Przeczysciłem styki na czujniku temperatury powietrza i nic to nie dało. Jak wchodze w tryb diagnostyczny nr 5 wyswietla mi sie temperatura -30. Zamówiłem drugi czujnik i jest to samo. Od wczoraj wgl nie chce znikac błąd - wczesniej tylko co jakis czas sie zapalała kontrolka. Powiedzcie proszę jak to sprawdzić na przwodach bo z elektryki jestem troche zielony.
Z wiring diagramu wynika ze kabel od czujnika brazowo biały powinien isc wiązką bezposrednio do komputera? sprawdzałem miernikiem i nie ma przejscia Red_icon_sad
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-10-04, 09:27 AM przez svist.)
2018-10-04, 09:23 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simon68 Offline
Wariat
*****

Oświęcim
RN22,SX450,dzik

Liczba postów: 2,646
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 9
#2
RE: RN19 code22 problem
(2018-10-04, 09:23 AM)svist napisał(a): Witam, mam problem z kodem 22 i kontrolką check engine, chodzi o air temperature sensor. Co jakis czas zapalała mi sie kontrolka check engine pozniej samoistnie znikała. Przeczysciłem styki na czujniku temperatury powietrza i nic to nie dało. Jak wchodze w tryb diagnostyczny nr 5 wyswietla mi sie temperatura -30. Zamówiłem drugi czujnik i jest to samo. Od wczoraj wgl nie chce znikac błąd - wczesniej tylko co jakis czas sie zapalała kontrolka. Powiedzcie proszę jak to sprawdzić na przwodach bo z elektryki jestem troche zielony.
Z wiring diagramu wynika ze kabel od czujnika brazowo biały powinien isc wiązką bezposrednio do komputera? sprawdzałem miernikiem i nie ma przejscia Red_icon_sad

czujnik 33, wyjście z niego to jest brązowo-biały
i jeśli chcesz go sprawdzić to najlepiej pierw sprawdź, czy masz napięcie wejściowe niebiesko czarny, 12V
jeśli jest,