Wrażenia są zupełnie inne. Tutaj 60 km/h i cruising na 6tym biegu - proszę bardzo, bez problemu, bez szarpnięć i próby wyrwania silnika z ramy, po czym odkręcasz manetkę i nawet nie wiesz kiedy masz 2 na przodzie prędkościomierza
Składa się to w zakręty jak 600tka, tam gdzie RN22 walczyłem tutaj głaciutko, stabilnie i jeszcze ciaśniej.
Na testach miałem S1000RR i byłem zachwycony jej zwinnością i silnikiem, ale Gixer nie ustępuje jej w niczym.
Beemka ma precyzyjniej działający DS. O ile w Gixerze QS działa pięknie, błyskawicznie, bez żadnych szarpnięć i zacięć, natomiast DS już tak pięknie nie działa, zdarza mu się nie zmienić biegu czasami, szarpnąć. W kwestii DS, jak dla mnie, niedoścignionym wzorem jest S1000RR - zmiana biegu w dół odbywała się przy epickim akompaniamencie strzelania z wydechu
Może model testowy którym jeździłem tak miał (był na Akrapie)
Taaaaa .... za wydech powinni zabić ... ale mam nadzieje że Adrian się spisze i graty jak najszybciej do mnie dotrą
I jeszcze jedno - przednie światło - to jak to świeci to jest nie do opisania - mega petarda
wszyscy wiemy jak "świeciła" RN22, tutaj jest przepaść, jakbyś woził ze sobą prywatne słońce
wiem wiem ... to blisko dekada różnicy w technologii