Autor Wiadomość
shogun_zag Offline
Geriatric Team
*****

Sosnowiec
motóry 1 i pół

Liczba postów: 2,017
Dołączył: Nov 2016
Reputacja: 2
#1
KTM RC8R
Oto pacjent ... rocznik 2011, w moim posiadaniu od 2015 roku:
[Obrazek: e205b8fcb4b946f6gen.jpg]

W zestawieniu z litrowym GSXRem tak się prezentuje:
[Obrazek: b7b71de44230455egen.jpg]
Niestety nie mam fotek z R1, ale wyżej widać, że jest krótszy, chudszy, mniejszy i lżejszy.
Ad. parametrów i suchych danych ... jest tego cała masa, kogo interesuje, znajdzie.

W minionym sezonie miałem to zrobić, ale jakoś czasu brakowało, wiec teraz.
W sumie to chciałem to … dla samego siebie, bo był moment, że jeden z motocykli chciałem sprzedać i nie mogłem się zdecydować … który. Pojeździłem RC8, sprzedawałem R1, wsiadłem na R1 – sprzedawałem RC8 … i tak w koło
Podjąłem więc męska decyzję - nie sprzedaje żadnego.

Tak więc ... KTM RC8R vs Yamaha R1 RN22
Porównanie z mojej perspektywy jest jak najbardziej aktualne, bo w minionym sezonie raz jeździłem R1, raz RC8, tak że ... na gorąco mogę ocenić różnice.
Może komuś się przyda, choć RC8 to już historia – nie produkowany chyba od 14/15 roku

 
Postaram się porównywać in+/in-
1.    Wygląd ogólny
Wszyscy widzą więc nie będę się rozwodził, ale na uwagę zasługuje to, że w RC8 nie ma okrągłych krawędzi. Ogólnie wygląda tak, jak by jakiś natchniony drwal złapał piłe łańcuchową i z z beli drewna wyciął to "cóś". Patrząc nań z przodu jest tak paskudny, że aż serce ściska, ale patrząc na całość - można się zakochać.

2.    Wąski/szeroki
Siadając na RC8 ma się wrażenie lekkości i faktycznie jest od R1 lżejszy o ok. 20 kg, co na prawdę czuć. Jako, że to V-ka, jest dość wąski "w kroku" i bardzo wygodnie układają się kolana pod tym "nawisem" na zbiorniku. Ogólnie siedząc na nim ma się wrażenie, że to jakiś piździk ... no góra 300 ccm.

3.    Wykonanie
No i tutaj ma się wrażenie, że RC8 wykonał jakiś kowal, a wiązki elektryczne układał pomocnik ucznia. Ale w ascetyzmie wykonania jest zawarta głęboka myśl techniczna, ale o tym później.
Generalnie, na pierwszy rzut oka R1 bije na łeb estetyką wykonania RC8 oraz maskowaniem tego, co nie koniecznie powinno być widoczne.


4.    Czytelność wyświetlaczy, ilość danych
No i tutaj jak na moje ślepe oczy RC8 miażdży R1. Wszystko jest czytelne, cyfra wyświetlacza biegów ma chyba z 4 cm wysokości, obrotomierz, to taki pasek wyświetlany na górze, temperatura, czasy okrążeń i cała masa parametrów przydatnych na torze. I to wszystko pod lewym knyflem nad kierunkowskazami, które często mylę Red_icon_smoke
 
5.    Możliwe regulacje
No i tutaj RC8 miażdży R1. Łatwiej było by wymienić, czego nie da się ustawić, ale spróbuję:
- wysokość kierownicy ... nie wiele, ale te kilka mm spokojnie

- kąt złożenie kierownicy
- sety góra/dół i przód/tył - podkładkami
- długość dźwigni zmiany biegów + hamulca tylnego
- możliwość odwrócenia biegów - 1 w górę, reszta w dół
- wysokość siedziska - podnosi się lub opuszcza cały stelaż zadupka - 2 pozycje
To te najważniejsze i zanim je ustawiłem pod siebie, to pół sezonu minęło.
Zresztą, jak kogoś zainteresują detale, to wkleję screeny z instrukcji, a jest tego ....

6.    Pozycja
Poza tym, że RC8 jest węższy w kroku od R1, to odnoszę wrażenie, że ugięcie kolan, grzbietu, łokci jest porównywalna do R1 RN22. Jedyne, co mi przeszkadza, to ten wysoko wyprofilowany zadupek, który skutecznie uniemożliwia odsuniecie się jeszcze do tyłu z 10 cm.
Jazda z plecakiem - nie wiem, nie jeździłem, ale widzę, że na R1 bez problemu można, a na RC8 przez ten zadupek siedzi dość wysoko, kask kierowcy jest gdzieś na wysokości klatki pasażera no i ... trzeba chyba mieć mocne zwieracze  



7.    Wygoda siedziska
Oba są wygodne, choć to w R1 bardziej przypomina kanapę. W RC8 jest wąskie (tak jak motocykl), co pozwala z łatwością po nim jeździć w poprzek, ale nie ślizgać, bo materiał jest na prawe OK i dobrze trzyma dupsko na hamowaniach.

8.    Kształt zbiornika – oparcie
Tutaj mogę nie być obojętny, ale przez to, że w RC8 jest "wąsko" to jak dla mnie nic więcej nie trzeba. Dodatkowo, te górne "wypusty boczne" na zbiorniku pozwalają na dobre zaparcie się udami na hamowaniach.

9.  Uruchamianie
No nic trudnego ... knyfel i gada. Problem pojawia się, jak nie chce zagadać. Miałem tak sytuację, że po zatankowaniu moto na stacji naciskam knyfel i ... cisza. Później się okazało, że przewód od rozrusznika się upalił, ale nie o tym. R1 nigdy nie odpalałem na popych i sądzę, że nie było by problemu. SC 57 ... 3 kroki i gadała, ale RC8?! To jakoś masakra! Trzech rosłych chłopów mnie pchało i na 5tym biegu i blokowało sie tylne koło - ślizgało. Dopiero ktoś w aucie podał mi linkę holowniczą, rozpędziliśmy się do ok. 40 km/godz. i zapalił. Trzeba mieć przed oczami cylinder RC8, do którego wchodz dwa cylindry R1 ... taki garnczek 0,6 litra

10.  Praca silnika – dźwięk, drgania
No i tutaj i jeden i drugi, to symfonia dla mych uszów (dla tego właśnie wybrałem big bang-a). Zawsze kochałem V-ki za swój klank ... szczególnie w samochodach, ale w moto ... bajka. R1 pracuje tak bardziej kulturalnie, tak aksamitnie zaś RC8 jak młockarnia - wszystko w nim drży i klekocze, jak by zaraz miał wybuchnąć. I te drgania najbardziej mnie irytują. Dopiero, jak lusterko mi się odkręciło, postanowiłem wszystkie śruby skręcić na klej - nie było rady.
Po przejechaniu RC8 ok. 300 km, na drugi dzień rano jeszcze "mrówki" latają po dłoniach Red_icon_mad2

11.  Ruszanie z miejsca, jazda
I tutaj mnie zaraz zjedziecie, ale ... R1 z RC8 przy ruszaniu z pod świateł nie ma najmniejszych szans! Normalnie czuje się, jak skórę z twarzy chce zerwać. Nawet nie jestem w stanie opisać tego uczucia, jak za wszelką cenę chcesz utrzymać moto pomiędzy nogami, a on robi wszystko, żeby Ci spierdzielić ... i teraz chyba wiem, po co w nim tak wysoki zadupek Red_icon_cheesygrin  Ale przy ok. 10-11 tys. obrotów RC8 tak, jak by dostawał zadyszki i już nie ciągnie jak na początku, zaś R1 ... od 7-8 tys idzie, jak by jej paliwa lotniczego polali. 

12.  Ochrona przed wiatrem
Nie ma co tu za dużo pisać, bo w R1 takowej praktycznie nie ma, dopiero jak sie brodę przyklei do zbiornika, to można jechać. W RC8 mam założona szybę PIUIGa i jedzie się jak turystykiem, ale przy 200+ zaczyna mocno dmuchać i tutaj zaczyna się doceniać szeroką czaszę R1, no bo powiedzmy sobie szczerze, że po to ten motocykl zbudowano i pod takie prędkości skonstruowano owiewki. Co z tego, że piździ na niej przy 150 km/h, jak przy 200+ jest OK Red_icon_tongue

13.  Zmiana biegów – precyzja
RC8 ma bardzo krótkie biegi i nie ma najmniejszego problemu zmieniać je w górę i w dół bez sprzęgła w tym z 1 na 2 i z 2 na 1. Za to jak się stanie na światłach, to ... znaleźć w tym pojeździe luz jest nie lada sztuką. Biegi w nim wchodzą wyraźnie i twardo, zaś w R1 tak miekko i do końca nie ma się pewności, czy wbity do końca, czy ...
I własnie za każdym razem jak się przesiadałem z jednego na drugi miałem z tym problem ... z RC8 na R1 - przewaznie z 1 zamiast na 2, to ładowałem luz, a z R1 na RC8, to chciałem dźwignię zmiany biegów urwać.

14.  Jazda – dźwięk a prędkość
Już o tym troszkę wyżej napisałem, ale szczególną uwagę chcę zwrócić na zjawisko dźwięk vs poczucie prędkości. W R1 - normalka ... odkręcasz, słyszysz silnik jak wkręca się na obroty i czujesz ... nazwijmy to ... prędkość adekwatną do dźwięku.
W RC8 można się mocno zdziwić, bo słyszysz pyr, pyr, pyr ... patrzysz na licznik i nie wierzysz w to, co widzisz na blacie Red_icon_surprised


15.  zawieszenie
RC8 ma zawieszenie WP, ale moje kiepskie doświadczenie nie pozwala na odczuwanie radości z tego. Jedynie co mogę powiedzieć, to to, że moto jedzie jak po szynach, czuje sie na nim pewnie i mam wrażenie totalnego luzu. Ale żeby nie było tak różowo, to jest to bardzo twarde zawieszenie i R1 wypada przy nim jak limuzyna - płynie po nierównościach. RC8 to tak bardziej na kanciasto.


16.  Jazda w zakrętach
Już to gdzieś pisałem ... na R1 zakręty się pokonuje, a na RC8 sie po nich po prostu przejeżdża.
Sądzę, że cały geniusz tego motocykla polega właśnie na sztywnym zawieszeniu oraz na bardzo nisko osadzonym środku ciężkości. Zwróćcie uwagę, że ok. 1/4 - 1/5 pojemności zbiornika paliwa wpuszczona jest w ramę za 2gim cylindrem - jak najniżej, że wydech jest pod silnikiem, że zbiornik jest z tworzywa, że owiewki są o połowę cieńsze niż w R1, że rama kratowa, że ... jak by wszystko było przykręcane do silnika.
Jak się stanie w rozkroku nad siedzeniem R1 i zacznie ją pochylać na bok, to przy ok. ... strzelam 25-30 stopniach czuje sie niepokój, że zaraz poleci i sie jej nie utrzyma, a RC8 mozna przechylać, przechylać, ....


17.  spalanie
W sumie, to kto na to patrzy, ale skoro punktuje, no to wszystko, co mi do głowy przyjdzie. Przy jeździe płynnej i spokojnej, bez dzidowania z świateł:
R1 zasysa mi ok. 6,8 litra/100 km
RC8 - ok. 5,5 litra/100 km
... i dla tego zbiornik paliwa w RC8 ma 16,5 litra,a nie 18,5 jak R1.
Ale przy prędkościach 250+ jak by wszystko się wyrównywało Red_icon_cool


18.  Hamowanie – hamulce, siła, sztywność, tylny …
Tak jeden jak i drugi ma bardzo dobre hamulce, choć osobiście wolę te z R1.
Przedni w R1 jest sztywniejszy, taki bardziej betonowy. W RC8 taki bardziej gumowy - zawsze klamka może iść głębiej. Wszystko kwestia przyzwyczajenia, ale to jest kolejny element, który przeszkadzał mi przy przesiadce pomiędzy motocyklami.
Tylni - praktycznie go nie uzywam i w dawnej SC57 zardzewiała mi tylna tarcza, ale skoro jest ...
I tutaj bezapelacyjnie wskazuję na R1! Dla czego? Nie z uwagi na jego skuteczność, bo w sumie, to nie wiem  ale o jego ... nazwijmy to ... poręczność, dostępność dla stopy. W R1 dźwignia hamulca wychodzi od ramy, lekko po skosie i bez problemu trafia sie w nią palcami/stopą. W RC8 nie ma tak dobrze ... nie dość, że dźwidnia jest wygięta w "łuk pionowy" z takim garbem, do dodatkowo poprowadzona jest równolegle do ramy. Ile kroć chce wcisnąć hamulec, to stopa londuje mi na tym garbie z dźwidni (jest na jej środku) dopiero póxniej zsuwam stopę na koniec dźwigni. FATALNIEEE się go używa!!! Chyba najgorsza rzecz w tym motocyklu!!!

19.  Schowki, zadupek/pod siedzeniem
No cóż tu pisać ... w R1 schowam portfel, a RC8 jedynie mokre chusteczki w ilości 2 szt do przecierania wizjera.

20.  Wady RC8 ... oczywiście moim zdaniem, pomijając to, co wyżej
Lusterka - są przykręcane trochę dziwacznie, bo od wewnątrz owiewki, od dołu do stelaża czaszy. Powoduje to to, że jak mamy dłoń w rękawicy, to przy jeździe parkingowej nie jesteśmy w stanie wykonać pełnego skrętu kierownicą, bo nasza rękawica zablokuje nasz ruch o ramię lusterka. W czasie normalnej jazdy jest OK. Jedyna rada - podczas jazd parkingowych kieronica operujemy końcami paluszków Red_icon_smile

Składanie lusterek - praktycznie brak. Coś sie tam słożą do kierowcy, ale nie za wiele, bo blokuje je owiewka, zaś do przoru (jak w R1 - genialne rozwiązanie) nie ma mozliwości.

Drgania - no wiadomo, urok V-ki, ale dają w kość

Dostępność części - jako, że tego generalnie było mało, już nie produkują, to o uzywkach mozna praktycznie zapomnieć. Jedynie nowe oryginały z ASO, bo zamienników brak. Owszem ... filtry, klocki, napedy itp są, ale mechanika ... kiepsko. Ceny części porównywalne, choć oststnio mam wrażenie, że Yamaha z cenami plastików KTMa bije na łeb

Dźwignia hamulca tylnego - no to już wyżej opisałem

Zapinanie/przykręcanie owiewek - w RC8 to zwykłe śrubki, w R1 to słynne śruby ślimakowe. Normalnie temu, co je wynalazł i temu od trytytek, to Nobla bym przyznał za prostotę geniuszu.

Wydech - bardzo pala wydechy. Tak "sławione" Dominatory nie wytrzymywały w nich 15 tys. km - paliły się blachy górne wydechów - pod silnikiem. Te nowe ponoć lepsze, ale nie wnikałem w temat. Acrap do niego kosztuje ok. 18 tys. zł.

Napęd - w skrócie ... niszczyciel łańcuchów. Najmocniejszy DID po 3 tys. był już nierówno rozciągnięty. Poprzedni, po 8 tys. nadawał się do wymiany, gdzie dla porównania w R1 od jej zakupu nawet nie musiałem naciągać łańcucha.
Ponadto RC8 z łańcucha w jakiś niewyjaśniony sposób zrzuca z siebie smar i wszystko jest nim upaćkane łącznie ze mną. Najlepiej sprawdza mi się na nim złoty S1000, bo najmniej było go w koło.

Odpowietrzenie zbiornika paliwa i odprowadzenie przelewu - fabryka zrobiła to poprawnie, tylko serwisy olewały temat i po zdjęciu zbiornika nie zawsze podpinali przedmiotowe wężyki, albo podpinając je wyciągały ich koniec ponad poziom wydechu. No i co z tego ... zapytacie. Ano to, że odprowadzenie nadmiarów jest wypuszczone POD (!!!) tłumik. Dużo motocykli się spaliło na stacjach paliw. Przelewa się i wszystko to leci gdzie? Na gorący wydech znajdujący się pod silnikiem i cyk ... sie pali
-----------------------------------------
Tyle. Może trochę mało składnie to wszystko, ale chciałem dużo i szybko, a nie zawsze to idzie w parze.
Jak byście ... coś tego ... to pytać
======================
Pozdrawiam
Piotrek  Red_icon_smoke
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-06-25, 11:41 PM przez shogun_zag.)
2018-06-25, 11:29 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
incom Offline
Konkretny
****

Warszawa
R1 Rn xXx

Liczba postów: 558
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 5
#2
RE: KTM RC8R
Dobry temat Red_icon_smile))) !!!!

RC8/Rc8R ........ to były wspaniałe i udane  motocykle ....jak sam wspomniałeś części zamienne na rynku wtórnym to szukanie igły w dupie Red_icon_sad((( . Wersja R naprawde była udanym motocyklem podczas dominacji s1000rr .... aktualnie ...... żadne z nich Red_icon_sad((
--- R One  is The BesT OnE ---
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-06-25, 11:43 PM przez incom.)
2018-06-25, 11:41 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
dodziu Offline
Konkretny
****




Liczba postów: 801
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 2
#3
KTM RC8R
Czytałem z zaciekawieniem Red_icon_smile fajny inny sprzęt niż większość

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
2018-06-26, 07:36 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Szejn Offline
Użytkownik
***

Wrocław
RN20

Liczba postów: 162
Dołączył: Jun 2017
Reputacja: 0
#4
RE: KTM RC8R
I to jest tekst, który wciąga!
I to jest prawdziwy test/porównanie.
Naprawdę ciekawie napisane, a co najważniejsze przez człowieka który (mimo iż pisał subiektywnie) posiada te motocykle na co dzień, a nie dostał do testów na tydzień.
Graty obydwóch maszyn!
2018-06-26, 09:08 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kuno Offline
Użytkownik
***

Szczecin/Koszalin


Liczba postów: 113
Dołączył: Apr 2018
Reputacja: 0
#5
RE: KTM RC8R
Świetnie opisane można pośrednio odczuć różnice Red_icon_wink
2018-06-26, 11:33 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
GoProR1 Offline
Wariat
*****

Zagłębie
GSX1300RAL716

Liczba postów: 1,070
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 0
#6
KTM RC8R
Pioter na motodziennikarza
Aha Pioter jak podjadę to dasz się karnąć mechaniczną pomarańczą


"Prawym nadgarstkiem regulujesz poziom frajdy z jeżdżenia."
Donny Greene
2018-06-26, 11:35 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#7
RE: KTM RC8R
A gdybyś tak MEGA teoretycznie chciał oddać tą mechaniczną pomarańczę w dobre choć koślawe łapy to hał macz dat fisz ??
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-06-26, 05:40 PM przez A.S..)
2018-06-26, 05:40 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
shogun_zag Offline
Geriatric Team
*****

Sosnowiec
motóry 1 i pół

Liczba postów: 2,017
Dołączył: Nov 2016
Reputacja: 2
#8
RE: KTM RC8R
@Arek ... jasne, że dam, ale musimy jechać tam, gdzie nie pada Red_icon_cheesygrin

@Arek ... tak czysto teoretycznie, to na chwilę obecną nie jest do sprzedania i chyba nie będzie.

Zapomniałem jeszcze napisać o najważniejszej zalecie/wadzie ... motocykl ten jeździ tak zero-jedynkowo, nie ma stanów pośrednich, tzn. albo zapierdziela pełną parą, albo stoi. Jazda nim po mieście 50 km/godz to jakiś koszmar na pierwszym biegu, bo na drugim, to praktycznie na wolnych obrotach pyrka, a jak się tylko tyknie manetkę, to w sekundzie można stracić prawko.
Jednym słowem ... hardcore Red_icon_banana

Mam taki filmik, gdzie słychać go na postoju - wydech Jaster68 z DB Killerem daje 108 dB:



Bez DB killera ok. 120 dB
R1 na Braderach jest głośna, ale ten ... jak się nim wjeżdża pomiedzy auta stojące w korku, to same uciekają w popłochu na boki. Jedn bluźnią trzymając się w okolicy serca, inni pokazują kciuka w górze z bananem na twarzy Red_icon_cool
======================
Pozdrawiam
Piotrek  Red_icon_smoke
2018-06-26, 06:52 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Milvith
Unregistered




 
#9
RE: KTM RC8R
Rzeczywiście ten ktm to ma dopiero ciekawą kulture pracy silnika.
2018-06-26, 08:29 PM
Odpowiedz cytując ten post
Tazz Offline
Konkretny
****

Mielec
Gsxr k8

Liczba postów: 637
Dołączył: Jan 2016
Reputacja: 2
#10
RE: KTM RC8R
Szogun czytzm to już 2 raz podobnie
mi napisales:-D:-D:-D
2018-06-26, 08:31 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
misiek84 Offline
Wariat
*****

Kałuszyn
R1 RN12

Liczba postów: 1,351
Dołączył: Oct 2015
Reputacja: 2
#11
RE: KTM RC8R
Co tu Piotrek dużo pisać super maszyna Red_icon_smile Mam nadzieję kiedyś ją zobaczyć na żywo i posłuchać jak pracuje bo bankowo jest mega Red_icon_smile


We włosach wiatr, w oczach łzy na liczniku czterdzieści trzyRed_icon_cheesygrin
2018-06-27, 05:29 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
GoProR1 Offline
Wariat
*****

Zagłębie
GSX1300RAL716

Liczba postów: 1,070
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 0
#12
KTM RC8R
Moze już we wrześniu Miśku...
Bo Pioter chyba nie przyjedzie do Kiełkowic tą "obitą torówką" tylko pomarańczką.


"Prawym nadgarstkiem regulujesz poziom frajdy z jeżdżenia."
Donny Greene
2018-06-27, 05:40 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
shogun_zag Offline
Geriatric Team
*****

Sosnowiec
motóry 1 i pół

Liczba postów: 2,017
Dołączył: Nov 2016
Reputacja: 2
#13
RE: KTM RC8R
Aruś ... "torówka" Red_icon_cheesygrin Red_icon_mad2 Red_icon_cheesygrin  jest już OK więc nie czepiaj się ... i lepiej śmiga jak Twój parowóz Red_icon_tongue
RC8 stoi pod pokrowcem na stojakach i wyjedzie pod koniec sierpnia na przegląd, przegonimy pająki w wydechu przez jakieś 200 km i na stojaki i pod pokrowiec  Red_icon_smoke
To już egzemplarz zabytkowy, więc trzeba oszczędzać stan licznika Red_icon_cheesygrin
======================
Pozdrawiam
Piotrek  Red_icon_smoke
2018-06-27, 07:01 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
GoProR1 Offline
Wariat
*****

Zagłębie
GSX1300RAL716

Liczba postów: 1,070
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 0
#14
KTM RC8R
No to przyjedź na nim we wrześniu. Chopacy się ucieszą. A my zapalilmy zioło i popatrzymy sobie na niego...


"Prawym nadgarstkiem regulujesz poziom frajdy z jeżdżenia."
Donny Greene
2018-06-27, 07:04 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
shogun_zag Offline
Geriatric Team
*****

Sosnowiec
motóry 1 i pół

Liczba postów: 2,017
Dołączył: Nov 2016
Reputacja: 2
#15
RE: KTM RC8R
Jak se zajarasz i popatrzysz na moją torówkę, to zobaczysz: RC8, żaglowiec na pełnym morzu, albo bitwę pod Grunwaldem ... oczywiście, jak masz dobre zioło  Icon_grass
Zobaczymy jak będzie, ale generalnie postanowiłem go oszczędzać, bo w zeszłym roku troche się napracował
======================
Pozdrawiam
Piotrek  Red_icon_smoke
2018-06-27, 07:16 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
GoProR1 Offline
Wariat
*****

Zagłębie
GSX1300RAL716

Liczba postów: 1,070
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 0
#16
KTM RC8R
Przecie nie bedziemy tam torować Pioter..


"Prawym nadgarstkiem regulujesz poziom frajdy z jeżdżenia."
Donny Greene
2018-06-27, 07:17 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
shogun_zag Offline
Geriatric Team
*****

Sosnowiec
motóry 1 i pół

Liczba postów: 2,017
Dołączył: Nov 2016
Reputacja: 2
#17
RE: KTM RC8R
Wczoraj byłem na przeglądzie i pierwszy raz w tym sezonie odpaliłem sprzęta. Zero problemów - jak bym go przed chwilą zgasił .... tryk i klekota Red_icon_cheesygrin
Jeszcze dwie rzeczy mi się przypomniała po wczorajszej jeździe:
# tam, gdzie miedzy auta R1 wjeżdżałem na styk i musiałem lawirować pomiędzy lusterkami aut, to klekotemmam jeszcze jest spory zapas ... jak w motorynce Red_icon_smoke
# w jego lusterkach #uja widać ... prawie nic, tylko ramiona, to w odniesieniu ...  w lusterkach R1 widać cały świat Red_icon_mad3 Red_icon_mad3 Red_icon_mad3

Przegoniłem pająki z wydechu i zmęczony upałem zjechałem do cienia, usiadłem w przydrożnym rowie i ... zobaczcie, jaka fota mi wyszła   Red_icon_cool
 [Obrazek: 48f4c7b1f731f385gen.jpg]

Red_icon_banana Red_icon_banana Red_icon_banana
... i zachęcony wynikiem zrobiłem klekotowi sesję foto, której do tej pory jeszcze nie miał.
Oto kilka z nich ...

[Obrazek: 58925578650068fbgen.jpg]

[Obrazek: 4b0afdd18b82ba9fgen.jpg]

[Obrazek: b2881e1d26b0e0f7gen.jpg]

[Obrazek: 9ff36a3479dd06bcgen.jpg]

[Obrazek: 04dc13bc7b721f8fgen.jpg]

[Obrazek: 92b7c4544beed212gen.jpg]

[Obrazek: c5d7c10b1fdc12e0gen.jpg]

I na tej oststniej fotce widać jego "wąskość" Red_icon_cheesygrin
======================
Pozdrawiam
Piotrek  Red_icon_smoke
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-08-03, 07:57 AM przez shogun_zag.)
2018-08-03, 07:39 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
GoProR1 Offline
Wariat
*****

Zagłębie
GSX1300RAL716

Liczba postów: 1,070
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 0
#18
KTM RC8R
Elegancko Dobrze, że już rzucileś tą robotą


"Prawym nadgarstkiem regulujesz poziom frajdy z jeżdżenia."
Donny Greene
2018-08-03, 08:20 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Tazz Offline
Konkretny
****

Mielec
Gsxr k8

Liczba postów: 637
Dołączył: Jan 2016
Reputacja: 2
#19
RE: KTM RC8R
No no wyszlo Ci to
2018-08-03, 02:40 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Szejn Offline
Użytkownik
***

Wrocław
RN20

Liczba postów: 162
Dołączył: Jun 2017
Reputacja: 0
#20
RE: KTM RC8R
Mocowanie tablicy Ci się poluzowało, nie widać numerów Red_icon_cheesygrin
2018-08-03, 04:32 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->