Autor Wiadomość
Lukas95 Offline
PolishBikers
***

Jaraczewo
YAMAHA R1 RN01

Liczba postów: 169
Dołączył: Jul 2017
Reputacja: 1
#1
Exup R1
Siema panowie mam problem z exup tzn linki są luźne niewiem jak wyregulować i jak powinien prawidłowo być wyregulowany ? czy przez to może cieżko zapalac też ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-03-21, 06:18 PM przez Lukas95.)
2018-03-21, 06:17 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Karol1980290 Offline
Młody
**

Warszawa
RN 09

Liczba postów: 47
Dołączył: Jan 2018
Reputacja: 0
#2
RE: Exup R1
Linki powinny mieć luz ok 1,5 mm,widełki na środku otworu.Było bardzo dużo o tym na forum 
Co do palenie to mi się wydaje że to nie tędy droga
prędzej sprawdził bym zawory,rozrząd,świece,układ paliwowy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-03-21, 06:28 PM przez Karol1980290.)
2018-03-21, 06:24 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Lukas95 Offline
PolishBikers
***

Jaraczewo
YAMAHA R1 RN01

Liczba postów: 169
Dołączył: Jul 2017
Reputacja: 1
#3
RE: Exup R1
Ok a jak je wyregulować ? dam rade sobie sam ?
A ten luz musi być taki ?
2018-03-21, 07:45 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Laweta Offline
Młody
**

Dynów
R1- RN 20

Liczba postów: 44
Dołączył: Feb 2018
Reputacja: 0
#4
RE: Exup R1
Poczytaj w linku było już na forum. Kwestia wyregulowania linek odpowiednio.

http://r1-forum.pl/showthread.php?tid=2645
2018-03-21, 08:17 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Lukas95 Offline
PolishBikers
***

Jaraczewo
YAMAHA R1 RN01

Liczba postów: 169
Dołączył: Jul 2017
Reputacja: 1
#5
RE: Exup R1
https://www.youtube.com/watch?v=UiwiR2dq4xQ Czy tak powinien działać w moim modelu ?
2018-03-21, 08:55 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Laweta Offline
Młody
**

Dynów
R1- RN 20

Liczba postów: 44
Dołączył: Feb 2018
Reputacja: 0
#6
RE: Exup R1
Kółko napędzane linkami ma taki otwór-wycięcie w kształcie literu "U", ma on współgrać z otworem wykonanym na kolektorze, od strony rzeczonego kółka. EXUP (Exhaust Ultimate Power Valve), z założenia ma zwiększać moment i moc w dolnym i średnim zaresie obrotów.
Położenie wyjściowe jest "zamknięty" do ok 2000 rpm potem się zwiększa, aż do całkowicie "otwartego" przy ok. 6000. I zależy jak widać od obrotów silnika nie otwarcia przepustnicy gaźnika (chociaż te dwie rzeczy są napewno ze sobą powiązane.
Nieprawidłowe działanie może być spowodowane: zakleszczającymi się linkami, nieprawidłowym luzem tychże (ok 1,5 mm na każdej), zakleszczaniem się zaworu w łożyskowaniu.
Poszperaj tu może coś cię nakieruje Red_icon_wink

http://www.cartestsoftware.com/fz1/exupmaintenance.html
2018-03-21, 09:13 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Lukas95 Offline
PolishBikers
***

Jaraczewo
YAMAHA R1 RN01

Liczba postów: 169
Dołączył: Jul 2017
Reputacja: 1
#7
RE: Exup R1
Zaglądałem tu czyli w stanie w spoczynku ma być ustawiony w tym punkcie kropki tak ?
2018-03-21, 09:27 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Tazz Offline
Konkretny
****

Mielec
Gsxr k8

Liczba postów: 637
Dołączył: Jan 2016
Reputacja: 2
#8
RE: Exup R1
Wyjeb
2018-03-21, 11:23 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->