Propozycja dla posiadaczy RN22
Autor Wiadomość
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#1
Propozycja dla posiadaczy RN22
Sprawa wygląda tak że sporo tu ludzi normalnych a i ja żaden złodziej nie jestem więc mam propozycję ..
Propozycja raczej dla ludzi którzy chcą tym motocyklem pojeździć sezon, dwa czy trzy no chyba że mają zamysł inny no ale mniejsza ..
O co chodzi ? A no o to że proponuję złożyć się na pewien sprzęt żeby dostroić mapy paliwowe do danego silnika/filtrów/wydechów itp ..
Sprawa wygląda tak że najlepszym sposobem na dzień dzisiejszy jest AutoTune z DynoJeta ..
Ja mam PC-V rozgryzionego i rozpracowanego na 90% .. bo te 10% nie jest istotne dla sinika ..
Znam połączenia potrzebne do zamontowania tego porządnie w moto .. teraz muszę zakupić O2 optimizer ( gdzieś zaginął w czeluściach odmętu mózgowego poprzedniego właściciela który pojęcia nie miał co to jest PC-V ale kupił bo DAJE MOC jak sqrwesyn i łeb urywa ) .. i po tym do meritum ..
Auto Tune to koszt ok. 1200 zł .. więc jakby było nas 4 to po 300 zł i gitara ..
A wyglądało by to tak :
Kupujemy AT .. umawiamy sie i dane moto przyprowadzacie w którąś sobotę ..
Zapinamy sprzęt tzn. mój PC-V + o2 optimizer + AT .. co nie jest chwila moment ale ogarniemy Red_icon_smile
Po kalibracji idziemy polatać konkretniej żeby AT nadpisało mapę i dostroiło wszystkie parametry do AFR pożądanego dla danego otwarcia przepustnicy i obrotów na danym wydechu, filtrze powietrza  itd ..
Po zbudowaniu mapy wracamy - odczytujemy ją - zapisujemy i teraz część zabawy która jest dopiero do sprawdzenia .. bo trzeba ta mapę wpisać do ECU ..
Jeżeli nie będzie innej możliwości trzeba będzie wykupić licencję na FT .. Red_icon_sad  ale wydaje mi się że nawet z licencją koszty tej operacji będą warte zachodu .. przy okazji będziemy mogli pozmieniać wiele parametrów jak te całe hamowanie silnikiem, reakcja na gaz .. + wgranie mapy identycznej jak na KAŻDEJ DUŻEJ  hamowni - bo one działają tak samo, badając odczyty z sondy szerokopasmowej i nadpisując dane wartości korekcyjne w tabeli "obroty kontra % z  TPS" ...
Co wy na to ? Byliby chętni ? .... koszty max 600 zł tzn. 300 + około 300 licencja FT .....
Z tego co wiem to za wizytę na hamowni trzeba wyrzucić około 600-1000 zł gdzie mamy tylko mapę ( trudno mi powiedzieć jak wgrywaną do ECU Red_icon_tongue ) ... więc temat warty przemyślenia Red_icon_smile ..

Aha .. w AT trzeba zamontować gdzieś dodatkowa sondę ... Jeżeli okaże się że nie da rady wykręcić ORI i trzeba wiercić dziure w kolektorze to ja to już wezmę na siebie .. kupie kolektor, zrobię co trzeba i zapniemy do moto ten przerobiony - więc bez stresu że coś pozmieniamy i jakieś dziury zostaną Red_icon_tongue ..
Póki co to jest tu sporo niewiadomych i jest to luźna propozycja ... ale ciekawi mnie czy uzbierałoby się te 4 może 5 osób ??
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-10-13, 09:27 PM przez A.S..)
2016-10-13, 09:23 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
Propozycja dla posiadaczy RN22 - A.S. - 2016-10-13, 09:23 PM
RE: Propozycja dla posiadaczy RN22 - A.S. - 2016-10-13, 10:03 PM
RE: Propozycja dla posiadaczy RN22 - A.S. - 2016-10-14, 11:20 AM
RE: Propozycja dla posiadaczy RN22 - A.S. - 2016-10-14, 06:07 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->