RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Autor Wiadomość
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#13
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Wszystkie R1 rn22 z PCV albo Bazzem bez przerobionego ECU sa slabeeeeeeeeeeeee, nudne, beznadziejne .......... a o fabrycznych nawet nie wspomne.

Tak jezdzi troche rn22 na torze ale tylko z przeprogramowanymi ECU bo inaczej sie nie da i jest to zbyt niebezpieczne. Kazdy kto ma fabryczna Rn22 wie o co chodzi, czyli nerwowosc w winnklach w trybie A ( a co dokladnie sie dzieje ano przy kazdym odlozeniu przpustnicy ECU rozlancza gorne wtryski czyli mamy tryb 0, 1 zeby spelniac normy emisji spalin zapisane w certyfikacji tego silnika) to sie konczy raczej wiadomo jak.

Zeby miec odblowany tryb musisz albo zamontowac ECU YEC-a jakies 9000zl albo miec to samo i odblokowac fabryczne ECU. Tak potrzbujesz tez tego zeby ustawic hamowanie silnikiem, charakterystyke elektronicznej przpustnicy pod obciazeniem itd tak jak w YECU.

Fabryczna Rn22 jest bardzo slaba 139-143KM wersja USA a EU ok 149-153KM. Po odblkowaniu ECU masz fabryczne osiagi tego silnika takze to nie jest zaden tuning tylko przywrocenie do zycia ok 165-170KM. No i z taka moca jest o co walczyc na torze. Sam mam R1 rn22 165KM tylko po modzie ECU i jest petarda. Zreszta kilku chopakow z tego forum tez ma juz odblokowane i sobie zachwalaja.

Na tor rn22 sie nie nadaje z jednego prostego wzgledu JEST ZA DROGA W UTRZYMANIU i PRZYGOTOWANIU. Lepiej kupic s1000rr bo ma wszystko jak torowy sprzet.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-12-08, 12:45 AM przez kawasakizx9r.)
2012-12-08, 12:42 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje. - kawasakizx9r - 2012-12-08, 12:42 AM
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje. - PonuryKlecha78 - 2013-01-17, 01:13 PM
RE: R1 rn22 - Tomierłan - Siupa - 2016-03-06, 12:49 PM
RE: R1 rn22 - Tomierłan - [Ziutek] - 2016-03-06, 01:15 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->