Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: R1 z USA
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam.Na allegro wyczaiłem r1 z 2007r.Może jest to czyjaś z forumowiczów a ogólnie jest ona sprowadzana z USA.Czym sie różni taka od wersji europejskiej.Czy bardziej szukać wersji nie na USA                                                                                             http://allegro.pl/yamaha-r1-2007-rarytas...89458.html
za 2-3 tyg będę swoją sprzedawał tez amerykaniec jakbyś był zainteresowany to pisz Red_icon_smile
(2018-03-04, 08:54 PM)TomaszM napisał(a): [ -> ]za 2-3 tyg będę swoją sprzedawał tez amerykaniec jakbyś był zainteresowany to pisz Red_icon_smile

Ok.Ale ogólnie na razie chodzi mi czym się różni wersja europejska od wersji USA.Oprócz tego że temp.nie jest w celcjuszach a mile chyba da sie przestawić na km.
niema IMO inny kluczyk stopnie w faranchajtah inne malowanie bardziej skastrowana
USA:
- inna, zwykła stacyjka, bez anteny od immo
- inny, zwykły kluczyk
- brak diody od immo na dole licznika
- temp. podawana w st. F, bez możliwości zmiany na st. C
- prędkość podawana w milach/h, ale to można zmienić na km/h
- 3 kabelki do kierunków, bo w USA świecą się cały czas, ale wypinając jeden masz takie jak na EU
- brak awaryjnych
- mijania świecą na płasko, a nie z prawą asymetrią jak w EU
- ok. 5KM mniej niż w wersji EU, ale tym bym się nie przejmował, chyba że planujesz starty w wyścigach
- odblaski przy lagach, ale do zdemontowania
(2018-03-04, 09:07 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]USA:
- inna, zwykła stacyjka, bez anteny od immo
- inny, zwykły kluczyk
- brak diody od immo na dole licznika
- temp. podawana w st. F, bez możliwości zmiany na st. C
- prędkość podawana w milach/h, ale to można zmienić na km/h
- 3 kabelki do kierunków, bo w USA świecą się cały czas, ale wypinając jeden masz takie jak na EU
- brak awaryjnych
- mijania świecą na płasko, a nie z prawą asymetrią jak w EU
- ok. 5KM mniej niż w wersji EU, ale tym bym się nie przejmował, chyba że planujesz starty w wyścigach
- odblaski przy lagach, ale do zdemontowania
Ok.Dzięki.Pozdrawiam
Co do moto z linku przebieg 9k jest realny oceniając go po kolorze kolektorów (lekko błękitne) i brak nalotu świadczą że moto nie jeździło praktycznie w deszczu i nie ma za dużego przebiegu, dodatkowo na kapie i owiewkach gdzie maja styczność z nogami nie widać przetarć. Całą prawdę o przebiegu powiedzą ranty na  tarczach podczas oględzin, przy turystycznym przebiegu powinny być w niewielkim stopniu wyczuwalne.
Dobranie kolorystyczne dodatków zrobiło z moto choinkę. Moto niebieskie, paski na felgach błękitne, dodatki pomieszane złote z czerwonymi. Wydechy twobrothers na każdym pokarbonowanym elemencie i lagach naklejki akrapovic (o ile się nie mylę to akrop robi tylko wydechy i ewentualnie osłony na kolektory), na zbiorniczkach płynu frotki yoshimury. 
Złote dodatki pasują do fabrycznego złotego zawieszenia ale moim zdaniem cała czerwona reszta się z tym gryzie.  Sumując wszystkie akcesoryjne naklejki i frotki po +5 KM każda i power commander o brak mocy nie masz co się obawiać Red_icon_cheesygrin  
A tak na poważnie moto godne oględzin jeśli jest tak jak w opisie deklaruje sprzedawca to tylko utargować jak najwięcej i bierz wszystkie oryginalne części co zostały powymieniane, jak będziesz chciał zrobisz sobie dalej serię z paroma "smacznymi" dodatkami. Moim zdaniem lepiej dołożyć 2-3 tyś więcej i kupić coś zadbanego a tym bardziej jak u cb moto ma zostać na ładnych parę lat niż jakiegoś ulepa do którego dołożysz piątkę, przekroczy wartość zadbanej sztuki i dalej będzie trzeba dokładać i później zostaniesz z drogim ulepem którego nie będzie szło potem sprzedać.
(2018-03-04, 11:48 PM)stachu_r1 napisał(a): [ -> ]Co do moto z linku przebieg 9k jest realny oceniając go po kolorze kolektorów (lekko błękitne) i brak nalotu świadczą że moto nie jeździło praktycznie w deszczu i nie ma za dużego przebiegu, dodatkowo na kapie i owiewkach gdzie maja styczność z nogami nie widać przetarć. Całą prawdę o przebiegu powiedzą ranty na  tarczach podczas oględzin, przy turystycznym przebiegu powinny być w niewielkim stopniu wyczuwalne.
Dobranie kolorystyczne dodatków zrobiło z moto choinkę. Moto niebieskie, paski na felgach błękitne, dodatki pomieszane złote z czerwonymi. Wydechy twobrothers na każdym pokarbonowanym elemencie i lagach naklejki akrapovic (o ile się nie mylę to akrop robi tylko wydechy i ewentualnie osłony na kolektory), na zbiorniczkach płynu frotki yoshimury. 
Złote dodatki pasują do fabrycznego złotego zawieszenia ale moim zdaniem cała czerwona reszta się z tym gryzie.  Sumując wszystkie akcesoryjne naklejki i frotki po +5 KM każda i power commander o brak mocy nie masz co się obawiać Red_icon_cheesygrin  
A tak na poważnie moto godne oględzin jeśli jest tak jak w opisie deklaruje sprzedawca to tylko utargować jak najwięcej i bierz wszystkie oryginalne części co zostały powymieniane, jak będziesz chciał zrobisz sobie dalej serię z paroma "smacznymi" dodatkami. Moim zdaniem lepiej dołożyć 2-3 tyś więcej i kupić coś zadbanego a tym bardziej jak u cb moto ma zostać na ładnych parę lat niż jakiegoś ulepa do którego dołożysz piątkę, przekroczy wartość zadbanej sztuki i dalej będzie trzeba dokładać i później zostaniesz z drogim ulepem którego nie będzie szło potem sprzedać.

Ok.Bo moto mi sie rzuciło w oko.A jak to jest z tymi swiatłami mijania co świecą na płasko a nie z prawą asymetrią tak jak Koczis napisał co do wersji z USA.Jak to wygląda podczas jazdy w nocy?
Asymetryczne świecą tak:
.            __
 ______/

Dodatkowo oświetlając pobocze.
Płaskie świecą jak nazwa wskazuje płasko:
_______
Ok.Dzięki za info wszystkim
jak dla mnie nie ma tu podanej najważniejszej różnicy miedzy USA a europą, w USA nie ma katalizatora Red_icon_wink.
Pany jedna podstawowa zasada, czy to moto czy to puszka z USA, musi być rozwalona i to mocno żeby się wierciło ściągać !!!!,
jak dla mnie VIN i i AUTOCHECK i CARFAX, to podstawa!!!!!!!!!!!
simon dobrze gada , dać mu wódki
Gargamel na zlocie będziesz miał do tego okazję Red_icon_wink Red_icon_cheesygrin
i tu bym sie nie zgodził ! moja przypłyneła z USA do wlascicielki w calości o to dowód sprawdziłem po VIN
(2018-03-05, 05:50 PM)pajak72 napisał(a): [ -> ]i tu bym sie nie zgodził ! moja przypłyneła z USA do wlascicielki w calości o to dowód sprawdziłem po VIN

A gdzie szukać po vin czy w całości została sprowadzona
tak jak napisał simon

VIN i i AUTOCHECK i CARFAX,automo
(2018-03-05, 07:06 PM)pajak72 napisał(a): [ -> ]tak jak napisał simon

VIN i i AUTOCHECK i CARFAX,automo

Super Red_icon_smiledzięki
(2018-03-05, 04:03 PM)GARGAMEL napisał(a): [ -> ]simon dobrze gada , dać mu wódki

Bimber Bimber Panowie  Red_icon_smoke Red_icon_smoke Red_icon_smoke
(2018-03-05, 05:50 PM)pajak72 napisał(a): [ -> ]i tu bym sie nie zgodził ! moja przypłyneła z USA do wlascicielki w calości o to dowód sprawdziłem po VIN

wyjątek potwierdzający regułę, ino czemu stoi na kapciach? w namiocie ubezpieczyciela?, znasz całą historię moto z Autocheck i Carfax-a?
Stron: 1 2