Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Kx250 po R1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jezdziliscie kx250 porownanie bo kupuje asfalt zbyt zimny do tego sie nie nadaje zaden scigacz..

https://www.scigacz.pl/Honda,CR500,smier...12329.html

https://youtu.be/zo52iGuKgLA

https://youtu.be/ry_VHWsRTJI
http://allegro.pl/opony-z-kolcami-scigacz-stunt-120-160-r17-mocne-i7079765612.html

Tego gosciu na darmo tez nie sprzedaje....


PS: rok temu szukalem do r1 rn01 dala by rade ma krotka jedynke sa zreszta filmiki jak zap".la r1 cross ale nie zamowilem bo ...
Sie bałem... Jak zx10r na asfalcie bo lubie pelną manete odkrecac ale chce zyć

Nie bawisz sie w zebatki ale masa i 150KM to zabojstwo przyjebac bo moto i czlowiek to koleracja masy....
Dlatego stary gsxr1100 niejednego zabil wlsna masą 300kg...

A dla nierozumiejacych nawet ciało przy 100kmh moze zabic inna osobe bo wtedy wazy 3tony

Moj brat pijany szedl ekspresowką drogą mimo ze auto w niego sie wjebalo wlecial przez szybe i zlamal reke pasazerowi. .
W szpitalu krzyczal po obudzeniu zeby mlotkiem go dobic tak krzyczal z bolu i z gosciem gadalem tzn pasażerem auta to byl moment reką sie zaslonil niepotrzebnie 

Brat zyje kierowca autobusow w norwegii po wypadku jedna noga na druty i kregi karku szczelinowe pekniecia cud kto chce wysle wiarygodnosc czym. Jest ciezar w predkosci cialo zamieni sie w kisiel przy 300 napewno
chłopcze nie wiem co bierzesz, ale albo zmień dilera, albo dawkowanie.....

a jeśli chodzi o kx 250 to jedno wielkie szajstwo, najmniej trwały silnik jaki kiedykolwiek widziałem w moto,
zawias do dupy itd... ale to po cenach widać,
domyślam się tylko że chcesz crossa na super moto, to kolego takie przeróbki robi się z enduro....
więc KTM EXC 525, huśka TE 510,  jak koniecznie 2 pak a to uwierz porażka jest, to z moto wymienionych wcześniej ale minimum 350.... tak dla wyjaśnienia 350 2T to taki odpowiednik 450 4T,

a jak nie chcesz tego na super moto tylko w teren to tak samo motocykle które wymieniłem  wcześniej, tylko bez przeróbek na super moto, cross nadaje się tylko na tor crossowy i tyle...
Ale poplynal chlopak w pierwszym poscie hahaha tak plynnie przejsc z motocykla crossowego w wypadek auta i druty w reku ... to dawno nie widzialem hahahahha Red_icon_cheesygrin
Ale tak koniec końców to rozrost poroża jeleni ma znaczący wpływ na przychody hinduskich dorożkarzy...
(2017-12-23, 08:39 AM)simon68 napisał(a): [ -> ]chłopcze nie wiem co bierzesz, ale albo zmień dilera, albo dawkowanie.....

a jeśli chodzi o kx 250 to jedno wielkie szajstwo, najmniej trwały silnik jaki kiedykolwiek widziałem w moto,
zawias do dupy itd... ale to po cenach widać,
domyślam się tylko że chcesz crossa na super moto, to kolego takie przeróbki robi się z enduro....
więc KTM EXC 525, huśka TE 510,  jak koniecznie 2 pak a to uwierz porażka jest, to z moto wymienionych wcześniej ale minimum 350.... tak dla wyjaśnienia 350 2T to taki odpowiednik 450 4T,

a jak nie chcesz tego na super moto tylko w teren to tak samo motocykle które wymieniłem  wcześniej, tylko bez przeróbek na super moto, cross nadaje się tylko na tor crossowy i tyle...

Dzieki za dobrą radę LwG co bys zrobil np na supermoto i cross kolce zima 
Poza scigaczami nie strach wyjechac....

A ktm 360 ?
A husqvarna? Tez cena dziwnie nisko
w terenie kolce są ok ale tylko jak jest lodowisko, na sam śnieg normalna opona terenowa z białym paskiem wystarcza, np Mitasa i latasz jak nie wiem, ja nawet na zielonej latam w terenie po śniegu i targa jak głupia....
A na asfalcie te sruby dadzą rade? Gadalem przed chwilą z kumplami co smigaja tylko scigaczami i mowili ze kolce nie pomogą nawet sruby na suchym i mokrym asfalcie jak to wyglada?

Pytanie jak stawka wieksza jak zycie Red_icon_smile scigacze w garazu ratowac sie cross" em trzeba.....szkoda kasy bo reszta ale warunki zmuszają
(2017-12-23, 12:52 PM)bart napisał(a): [ -> ]Ale poplynal chlopak w pierwszym poscie hahaha tak plynnie przejsc z motocykla crossowego w wypadek auta i druty w reku ... to dawno nie widzialem hahahahha Red_icon_cheesygrin

O to chodzi w życiu jeden jednego poucza a drugiego rozsmieszyszRed_icon_cheesygrin
Apropos 
Drugie to:
A to na serio pisze z tym cross .....apropos od tego tematu jestem zaje*scie ciekawy jakie wrazenia z przesiadki bmw s1000rr na zx12r moglbys bo slysze jak kumple i starzy motocyklisci gadają ze Konie to hul moment obrotowy wymiata

Twoja wypowiedz z s1000rr a jest w zasiegu reki jakie wrazenia na zx12r byla by bardzo cenna.....bo gadamy gadamy z kumplami zima i co nic o scigaczaczach w garazu mozna tylko pogadac ...a internet to wiekszosc wyżylkowanych odpowiedzi
(2017-12-24, 12:43 AM)simon68 napisał(a): [ -> ]w terenie kolce są ok ale tylko jak jest lodowisko, na sam śnieg normalna opona terenowa z białym paskiem wystarcza, np Mitasa i latasz jak nie wiem, ja nawet na zielonej latam w terenie po śniegu i targa jak głupia....


Zwykla kostka daje radę?
Trudno uwierzyc na oblodzonej drodze...
Tylko 2T innego nie chce zaden
tak zwykła kostka daje radę, a kolec na asfalt leżysz od razu w rowie to jest tylko i wyłącznie na lód, a kaj ty masz tera mrozy i lód na drodze jedynie na lodowisku, a boczne śniegiem zasypane tak że kocha starcza, biały pasek znaczy najmiększa mienszanka, na śniegi... , a jak mówisz że tylko 2T to nie wiesz co mówisz, nawet Teedy Błażusiak jak wrócił w tym roku w superenduro i co z resztą od razu wygrał zawody o mistrza świata, to jechał 4T 350 KTM EXC........
dodam tak jak piszesz wcześniej że nie konie a moment, 2T zero momentu z dołu tylko moc z góry, 4T masz niutki z dołu a potem ino szaleństwo......
(2017-12-24, 01:02 AM)karol210 napisał(a): [ -> ]
(2017-12-23, 12:52 PM)bart napisał(a): [ -> ]Ale poplynal chlopak w pierwszym poscie hahaha tak plynnie przejsc z motocykla crossowego w wypadek auta i druty w reku ... to dawno nie widzialem hahahahha Red_icon_cheesygrin

O to chodzi w życiu jeden jednego poucza a drugiego rozsmieszyszRed_icon_cheesygrin
Apropos 
Drugie to:
A to na serio pisze z tym cross .....apropos od tego tematu jestem zaje*scie ciekawy jakie wrazenia z przesiadki bmw s1000rr na zx12r moglbys bo slysze jak kumple i starzy motocyklisci gadają ze Konie to hul moment obrotowy wymiata

Twoja wypowiedz z s1000rr a jest w zasiegu reki jakie wrazenia na zx12r byla by bardzo cenna.....bo gadamy gadamy z kumplami zima i co nic o scigaczaczach w garazu mozna tylko pogadac ...a internet to wiekszosc wyżylkowanych odpowiedzi
Jeśli pytasz mnie o porównanie do zx12r to ja nie mam porównania do tego sprzętu Red_icon_smile

Wysłane z mojego Note8 przy użyciu Tapatalka
(2017-12-24, 07:57 AM)simon68 napisał(a): [ -> ]tak zwykła kostka daje radę, a kolec na asfalt leżysz od razu w rowie to jest tylko i wyłącznie na lód, a kaj ty masz tera mrozy i lód na drodze jedynie na lodowisku, a boczne śniegiem zasypane tak że kocha starcza, biały pasek znaczy najmiększa mienszanka, na śniegi... , a jak mówisz że tylko 2T to nie wiesz co mówisz, nawet Teedy Błażusiak jak wrócił w tym roku w superenduro i co  z resztą od razu wygrał zawody  o mistrza świata, to jechał 4T 350 KTM EXC........
dodam tak jak piszesz wcześniej że nie konie a moment, 2T zero momentu z dołu tylko moc z góry, 4T masz  niutki z dołu a potem ino szaleństwo......
 Dzieki za rady gadasz jak brat LWG a co nie opanuje tego czy w czym tkwi kwintensencja? Wole moment Nm to zaskoczy 2t wiem ze z dupy wyjezdza slyszalem nie ra temu szukam tylko 2t
Apropos ciekawostka nawet nowy scigacz z miejsca tego nie pobierze to trzeba dobrze sie trzymac ramy a nie kierownicy Red_icon_cheesygrin

Jak mozesz opisz jak recepta z przesiadki na 2t grozi katapultą przy power to mam opanowane dobrze czuje opone tylną a zakrety jak rowerem jeden jedzie na dwoch kolach to na tylnej oponie skladam sie w lekki zakret jak monocykl ...problem mam tylko ze skladaniem bo asfalt na drodze a na torze to dwie inne rzeczy.  ..drogowy asfalt a tor to wielka roznica scigaczem... lęk zostaje ........to czym jeszcze sie przestrasze na 2t?


Na 2T?
Dawaj recepte i lekarstwo i zamiast kx co lepsze dobre piwko wysle na konto
to nie że grozi katapultą czy jakoś, ino 2T żeby szło musisz większa pojemność tak naprawdę nowe 2T 350 ma porównanie mocy do 450 4T, każde 2T od 2012 w dół ze względu na technologie nie ma szans z 4T czyli kiedyś robili 250 2T i to nie ma szans z 450 4T, w 2T jest tyle czynników regulacyjnych, że zrobisz sobie dobry dół to góry nie będzie i na odwrót, więcej grzebania z zaworem wylotowym i gaźnikiem niż jazdy, to jest największy problem,80 mth i cza robić tłoka itd...
ludzie wybierają 2T tylko do hard enduro z jednego punktu, jest lżejszy, i to jedyny czynnik dla czego 2T.....
Długoterminowo 2t będzie też tańsze w utrzymaniu niż 4t. W 2t dokładasz co chwile, a jak w 4t przyjdzie Ci czas na porządny remont to nie jesz przez pół roku Red_icon_wink
nie jest tak z tym do końca, bo
4t enduro tłok co 250 mth cross co 100 mth 3 tłoki jak pilnujesz cylinder przeżyje,
2t tłok czy cross czy enduro jeden ciort cza robić co 80 mth, a cylinder wystarczy tyle samo,

łożyska na korbie w 4t wytrzymają dłużej, ( mniejsze obroty silnika, i lepsze smarowanie)

w 2t ktoś kto się nie zna na zjazdach bez gazu będzie jeździć a nie na sprzęgle zara go zarżnie bo nie ma smarowania...

różnica tylko zawory w 4t, i głowice, ale jak dbasz o ustawienia to nie ma bata,
różnica spalania w 2t do tego strasznie na jego nie korzyść.
podumowując
w 2t mały remont tysiak nie twój co 80mth
w 4t  (enduro)mały remont tysiak nie twój co 250mth

w 2t duży remont 4 tysia nie twoje
w 4t duży temont 5 tysia nie twoje ( tego tysiaka zaoszczędzisz na częstotliwości małych remontów, na spalaniu, i ciągłym zawożeniu go do kogoś kto się zna na regulacje gaźnika.....)
p.s. zapomniał Kamil że ty Trzebinia i enduro Krzeszowcie blisko Ciebie, ino nimi się nie sugeruj bo ich sponsoruje KTM sklep i oni mają na to wyj... czy 2t czy 4t..... a i tak Edek wrócił na 4T......
Trochę poleciałeś z tymi kosztami.

W 2t cylinder co 2-3 tłoki, korba co 2, tłok nieco tańszy niż do 4t.
W 4t wiadomo, wszystko dłużej, ale koszta też wyższe. Do tego dochodzi rozrząd, gdzie zajęcie się tym jeśli ktoś samemu nie robi już trochę kosztuje, do tego części.

Mówisz o spalaniu na niekorzyść 2t, ale znowu 4t szybciej zjada opony i napęd.

Jasne, nie mówię absolutnie bazując na Enduro Krzeszowice, tylko na własnym zgłębianiu tematu jakiś czas temu i pracy w serwisie yamahy Red_icon_smile

Oczywiście koniec końców... 2t czy 4t sprowadza się do tego co znajdzie się w lepszym stanie i co komu bardziej pasuje, a w obydwóch przypadkach jak się dba tak się ma i nic na to się nie poradzi. Olejesz serwis 2t to żegnasz się z tłokiem, cylindrem, korbą, łożyskami, olejesz 4t to lepiej nie mówić.
Kamilu 2t i 4t cena tłoka jest prawie identyczna( różnica 20 pln u olka między 250 2t a 450 4t),z cylindrem jest tak samo, tyle że do 2t sporo osób wkłada tuleje żeliwną, i w tedy jest taniej, do 4t też tak robią, ale będzie się mega przegrzewać ....
ceny nie brałem z głowy, tylko kumpel z tym robi na co dzień i wiem ile bierze, to jest z robotą częściami itd...
p.s.
na heblowaniu w górach to 2t zjada oponę i napęd bo tam masz gaz 0 , 1 a w 4t możesz iść po dole na mega trakcji... a tak naprawdę zjadanie opony i napędu to już tylko i wyłącznie styl drivera .....
Tu się nie zgodzę. Mam crf 450 a kuzyn cr 250. Obydwa sprzęty "serwisuję" ja.
O czym my rozmawiamy, jak w 2t urwał się pierścień to tłok(wossner) 400zł, tuleja 600zł
i silnik chodzi aż miło.
Moja crf tłok 600zł(ceny nie są takie same), dół silnika w  podobnych cenach, tylko 4t ma "głowice" tak 2t też. Koszty zaworów itd. dramat. Jeżeli silnik się posypie i potrzeba nowej(innej) głowicy to się robi ciekawie, swojej szukałem 2 miesiące i bagatela dałem ponad 1k
Koszt remontowania 4t jest ok 2x większy niż 2t.
W dodatku prostota budowy silnika 2t nie pozostawia złudzeń że w teren jest lepszy.
Na + 4t to napewno charakterystyka oddawania mocy i nie trzeba mieszanki.
Co do cylindra to tuleja w 4t trochę lipa, nowy cylinder z nicasilem można znaleźć za tysiaka, w 2t tuleja nie jest
najgorszym pomysłem przy cenie/dostępności alu i biorądz pod uwagę że i tak się kiedys zatrze hahaha.
dobrze piszesz tuleja 600, a nikaslim koszt prawie taki sam jak w 4t,
a 600 za tłok do crf toś sporo przepłacił wossnera do crf kupuje  za 411pln......
wossnera do cr 250 za 365 pln, to co to za różnica, biorąc pod uwagę przebiegi itd...
Pewnie, ja tu mówię o cenach ogólnych, tj. przeważnie internet.
W 2t jestem zwolennikiem tulei w 4t nigdy.
Dobrze zrobione żeliwo daje radę. Zazwyczaj rozwiercają kanały troszkę więc spadków mocy nie ma.
No ale wdajemy się w temat rzeka. Każdy z tych silników ma swoje + i -
Ile razy trzeba sie wyrąbac lub katapultowac czy po przesiadce z R1( oczywiscie po dobrej r1 a nie zakatowanych w 80%) bedzie okrzesany 2T np ten 250ccm?
Husqvarna czy ktm 300 lub 360 2t..
Wystarczy kx a niech sie psuje i tak nie zdaze go zepsuc chodzi o wyskok na tzw piwko Red_icon_cheesygrin

Np i dziekuje za odpowiedz choruje w zime bo jazda scigaczem nie pozwala..........: :-(    Ni ma ani trochu adrenaliny i power

A patrzac na filmik to kx250 dobrze idzie z kx500 motocyklem postrachem  Red_icon_spam

PS: Kombinezon musi byc inny? Mam czerwono czarny gruby...

Apropos jak widze jak ktos jedzie nawet na 125ccm ciarki mi przechodza ze ludzie wlasnej skory nie szanuja a potrafi do kosci sie zedrzec ...
https://www.youtube.com/watch?v=qzDP4BTUddg
tu takie fajne porównanie cen 4t vs 2t
tylko 450 4T
....