2017-10-17, 06:51 PM
Witam.
Panowie mam problem z r1 rn22. Po wymianie tarcz, sprężyn, przekładek, w sprzęgle coś niedobrego zaczęło się z nim dziać. 1 wchodzi z dość dużym stukiem i lekkim szarpnięciem Moto do przodu. Na zimnym silniku po wciśnięciu klamy sprzęgło zaczyna głośno pracować aż dopłynie do niego olej i wówczas zaczyna cichnac zupełnie. Oczywiście musze chwilę pomachać klamka sprzęgła. Na rozgrzanym ten efekt nie występuje. Przed zmianą sprzęgła nic takiego nie mialo miejsca. Od kiedy zmienilem komplet sprzęgła biegi wchodza ciężej niż powinny(kiedyś w czasie jazdy wchodziły lekko) teraz z zauważalnym oporem. Próbowałem poluzować linkę sprzęgła to znowu za cholerę nie dałem rady wbić biwgu, znowu jak podciagnałem biegi wchodzą ale z lekkim oporem. Np jeśli jeżdżę w mieście i rozgrzałem R1 do około 100°C za cholerę nie mogłem znaleźć luzu podczas zatrzymania. Jak podciagnałem linkę luz już się znajduje. Wiem że w zestawie mialem twardsze sprężyny ( może to w nich jest problem?) Czasem zdarzało się że w czasie jazdy redukując z 2 na 1 wrzucał mi się luz...a uwierzycie nie jest to dobre pozdro i pomocy
Panowie mam problem z r1 rn22. Po wymianie tarcz, sprężyn, przekładek, w sprzęgle coś niedobrego zaczęło się z nim dziać. 1 wchodzi z dość dużym stukiem i lekkim szarpnięciem Moto do przodu. Na zimnym silniku po wciśnięciu klamy sprzęgło zaczyna głośno pracować aż dopłynie do niego olej i wówczas zaczyna cichnac zupełnie. Oczywiście musze chwilę pomachać klamka sprzęgła. Na rozgrzanym ten efekt nie występuje. Przed zmianą sprzęgła nic takiego nie mialo miejsca. Od kiedy zmienilem komplet sprzęgła biegi wchodza ciężej niż powinny(kiedyś w czasie jazdy wchodziły lekko) teraz z zauważalnym oporem. Próbowałem poluzować linkę sprzęgła to znowu za cholerę nie dałem rady wbić biwgu, znowu jak podciagnałem biegi wchodzą ale z lekkim oporem. Np jeśli jeżdżę w mieście i rozgrzałem R1 do około 100°C za cholerę nie mogłem znaleźć luzu podczas zatrzymania. Jak podciagnałem linkę luz już się znajduje. Wiem że w zestawie mialem twardsze sprężyny ( może to w nich jest problem?) Czasem zdarzało się że w czasie jazdy redukując z 2 na 1 wrzucał mi się luz...a uwierzycie nie jest to dobre pozdro i pomocy