(2017-09-27, 02:14 PM)griosek napisał(a): [ -> ]Dla mnie ważną różnicą było to, że po wybebeszeniu kata śmierdzi strasznie spalinami. Niektórym to nie przeszkadza, mi natomiast przeszkadzało to strasznie i wróciłem do pełnego kata ...
Ja nawet lubie ten zapach
Ale pasażer przesiąka tym moment.
to prawda, bez kata czuć spaliny.
Jak śmigam w bluzie to ładnie przesiąka niczym droga perfuma
Dzisiaj przyszła paczka od Adi92. Bardzo dziękuję. Mocowanie Barracuda to strzał w dziesiątkę. Teraz będę mógł jeździć bez obawy o kontrole.
Dzięki chłopaki.
Dzisiaj dla odmiany coś do garażu, żeby było raźniej
Chcialbym mieć taaaaki garaż
Wstałem rano i powiedziałem lubej, że idę się przejechać... w odpowiedzi usłyszałem, jadę z Tobą...
Prędkość przelotowa 70
hehehehe ja w zeszłym roku miałem to samo jak ojciec kupił "motocykl" hehehehe
Jakaś czopkowata honda 125ccm. Ledwo 80 wyciągała. Niestety po zrobieniu ok. 50km i powrocie do domu powiedziałem, że nigdy więcej, bo jazda na 2-ce i obrotach 3tyś/min jest baaaaaaardzo męcząca
W niedziele zaliczyłem swoje pierwsze torowanie dużym motocyklem. Kiedyś jeździłem na supermoto, ale to co innego.
Padło na Radom ze względu na termin i lokalizacje.
Pierwsze okrążenia jechałem wolno, ale z czasem pojawiła się prędkość i pewność siebie. Finalnie pozamykałem opony i poobdzierałem kolana. Najszybszy nie byłem, ale nie o to chodziło
Jak znajdę jakiś program do obrabiania filmów to postaram się coś wrzucić.
Zrobiłem kilka nowych zdjęć. W zasadzie motocykl nic się nie zmienia. Nawet nie mam pomysłu co mógłbym zmienić?
Klamki, szyba ( lekko dymiona ) PUIG, osłony ramy Carbon i osłony dekli GB ... no i sety bym ładne zapodał .. bo manetki na droge to już raczej gadżet ..
Dzięki A.S. Będę miał na uwadze. Na razie podoba mi się oryginalny wygląd. Jakoś zestaw: klamki, sety i manetki od razu kojarzą mi się z wyglebionymi sztukami (chyba, że torówki, ale one też glebione
)
Wracają do zmian.
Chciałbym aby moja niunia zionęła ogniem. Mam końcówki akrapovica w carbonie, ale jak widać to za mało. Musi być ogień. Dokładnie chodzi mi o taki efekt:
https://www.youtube.com/watch?v=xQdtv84XFRU
Teraz pytania:
1. Czy musi być decat czy mogę po prostu wydłubać kata?
2. Jeśli decat to czy akrapa czy może być coś innego?
3. Co z czujnikiem, który jest w kacie? Wywala błąd?
4. Czy trzeba stroić? Jeżdżę mało i raczej wolno
Od razu zaznaczam, że śmierdzące ciuchy mi nie przeszkadzają.
Proszę o pomoc i porady. Dzięki!
Najlepiej jak będzie decat, nie wszystkie będą pasować idealnie, akrapa będzie pasował.
Na jebayu sprzedaje firma która robi decaty w dobrej cenie coś koło 250pln + wysyłka.
Błędu nie będzie wywalać.
Pasowało by zestroić.
Jest fan przy jeździe z takimi strzałami szczególnie przy zmianie biegów ale takie strzały podobno nie są dobre dla silnika, dostają zawory po dupie, było o tym na Youtube Polski Motovlog czy jakoś tak.
Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka
ładniutka niunia
ja bym jeszcze klamki zmienił, osłony dekli dołożył i nakładkę siedzenia
Lepiej nie wydłubywać kata, najlepiej by było pewnie decat akrapa założyć bo tam wystarczy 1mm różnicy i od razu końcówki będą krzywo celować.
Na pewno nie jest to zdrowe dla silnika ale coś za coś, na pewno dużo bardziej silnik dostaje po dupie od gumowania
Muszę kiedyś nagrać jak z moich ognie walą, bo w sumie nie próbowałem tak na postoju a jak jadę to nie widzę
Panowie, dziękuję.
Poszukam na forum co i jak.
Co zrobić z czujnikiem/ kablem, który jest w katalizatorze? Wypiąć przy kostce?
Sonda zostaje tak jak jest,
nic nie odpinasz
Dobra, dzięki!
Kupiłem za jakieś grosze katalizator. Po weekendzie będzie u mnie. Wydłubie i zobaczymy jaki osiągnę efekt. Jeśli będzie fajnie (a innej opcji nie zakładam
) to kupie akrapa, żeby było do kompletu.