Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Crash Pady z Ali
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Pany co myślicie o crash padach z Ali? Kicz? czy warte uwagi?
Zależy jakie, ale ktoś kiedyś napisał, że np. womet-techy są z alli hehehehe
Sam bym kupił, ale nie wiem jak to się robi Red_icon_sad
jak będę zamawiał mogę zamówić i Tobie Red_icon_smile na razie chciałbym dowiedzieć się czy warto Red_icon_wink może ktoś ma sprawdzone crashe?
do RN 22 wometa nie polecam, materiał z dupy za przeproszeniem, podejrzewam że chiny to będzie jeszcze większy szajs... pamiętaj to ma chronić w razie "W" i tu kasę sępić aż nie wypada, tylko Puig albo R&G,
albo ogarnij jakiego dobrego fachmana co ma sprzęt CNC i materiał dobierze i machnie na fuchę...
Ja mam z ali ... na osiach i silniku/owiewkach, ale ich nie sprawdzałem ... i nie mam tego w planie Red_icon_mad3 Red_icon_mad3 Red_icon_mad3
Wyglądają całkiem przyzwoicie, ale ad "materiału ściernego" ... nic nie wiem i mam nadzieję, że sie nie dowiem.
(2017-09-11, 08:43 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]ogarnij jakiego dobrego fachmana co ma sprzęt CNC i materiał dobierze i machnie na fuchę...

Taaaak i w razie W, to kraszpad będzie cały, a moto.....
Ja mam puiga I odpadł przy pierwszym kontakcie z asfaltem Red_icon_cheesygrin
(2017-09-11, 09:30 PM)MarioCFC napisał(a): [ -> ]Ja mam puiga I odpadł przy pierwszym kontakcie z asfaltem Red_icon_cheesygrin
reguły nie ma źle trafi i dupa... ale womet nic a nic nie wytrzymał, położenia moto bez prędkości na asfalt...
Pewnie winą tej sytuacji jest fakt, ze aby moto było dalej piękne, to trzeba w RN22 dawać te dystanse, a nie śruba w osi, bo trzeba by wiercić otwory w plastikach Red_icon_sad
(2017-09-11, 09:49 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]
(2017-09-11, 09:30 PM)MarioCFC napisał(a): [ -> ]Ja mam puiga I odpadł przy pierwszym kontakcie z asfaltem Red_icon_cheesygrin
reguły nie ma źle trafi i dupa... ale womet nic a nic nie wytrzymał, położenia moto bez prędkości na asfalt...

Myślę że śruba za twarda 12.9 bo to ona pękła przy samym adapterze. Gdyby się wygiela to by może I coś pomogło
Ja mam z Ali i uratował mi owiewki i znów zamówiłem odnowa
tez sie dolacze do tematu. ja mam firmy CSP. niestety sprawdzilem ich wytzymalosc w tym roku. przy 80km/h i przelecialy ponad 40m. zalaczam zdjecia.
[attachment=8225]
[attachment=8226]
[attachment=8227]
(2017-09-12, 12:38 PM)Żbiq88 napisał(a): [ -> ]tez sie dolacze do tematu. ja mam firmy CSP. niestety sprawdzilem ich wytzymalosc w tym roku. przy 80km/h i przelecialy ponad 40m. zalaczam zdjecia.

mam takie same crashe i tak samo przytarte :Red_icon_smile kupiłeś w pl czy ali? Chyba zaryzykuje i kupie na ali
byly jak kupilem ale sa na allegro. jestem zadowolony. gdyby motor nie udezyl w tyl samochodu z tego slizgu prosto bakiem, szyba i licznikiem to mialbym male przetarcie tylko na plugu
podeślesz linka?
jeszcze jedno pytanko crashe kupuje się dokładnie pod model moto? bo czytałem różne opinie na ten temat
ja bym wpisal w google haslo crashpad r1 i konkretny model, zakladka grafika i bedzie wszystko jasne Red_icon_smile
Ok dzięki Red_icon_smile
Tyle, tylko że tu nie widać żadnych przetłoczeń, aby mocowanie i zarazem cały kraszpad się nie obrócił w miejscu mocowania do ramy.
Zobacz, że ori, czy inne marki mają właśnie bolce, czy wypustki, które zapierają się o ramę, aby podczas W nie przesunąć się w górę czy w dół, bo powstanie dźwignia od tarcia.
Stron: 1 2