2017-06-05, 03:00 PM
Cześć,
w związku z tym, ze pojawiła się możliwość sprzedaży mojego konia, myślę o czymś innym - bez napinki, bo nie śmierdzę groszem, ale jak sie trafi coś fajnego, to pewnie bym dołożył i chwycił.
Rozważam kilka opcji:
Kawasaki ZX10R 2006-2007
Kawasaki ZX6R 2005-2006
Gixxer k5-k6
Podpowiecie coś więcej, na co uważać albo co ewentualnie dyskwalifikuje te motocykle? Gixxer to wiem, że ramy, choć nie zawsze - trzeba to każdorazowo sprawdzać. A kawy? Mają z czymś konkretnym problem?
Wiem, że to nie R1, ale RN09 już nie chcę, a RN12 i wyżej się boję awaryjności koszy i panewek, poza tym uważam, że są za drogie w stosunku do konkurencji i tego co oferują.
Jak byście mieli też jakieś ciekawe sprzęty z w/w w dobrym budżecie, to chętnie posłucham - wizualnie przeżyję niedociągnięcia, braki, szlify - raczej zależy mi na dobrej mechanice i piecu który jeszcze sporo pojezdzi.
w związku z tym, ze pojawiła się możliwość sprzedaży mojego konia, myślę o czymś innym - bez napinki, bo nie śmierdzę groszem, ale jak sie trafi coś fajnego, to pewnie bym dołożył i chwycił.
Rozważam kilka opcji:
Kawasaki ZX10R 2006-2007
Kawasaki ZX6R 2005-2006
Gixxer k5-k6
Podpowiecie coś więcej, na co uważać albo co ewentualnie dyskwalifikuje te motocykle? Gixxer to wiem, że ramy, choć nie zawsze - trzeba to każdorazowo sprawdzać. A kawy? Mają z czymś konkretnym problem?
Wiem, że to nie R1, ale RN09 już nie chcę, a RN12 i wyżej się boję awaryjności koszy i panewek, poza tym uważam, że są za drogie w stosunku do konkurencji i tego co oferują.
Jak byście mieli też jakieś ciekawe sprzęty z w/w w dobrym budżecie, to chętnie posłucham - wizualnie przeżyję niedociągnięcia, braki, szlify - raczej zależy mi na dobrej mechanice i piecu który jeszcze sporo pojezdzi.