Chciałbym Wam przedstawić jedno z moich niemotocyklowych zainteresowań. Jest nim Fiat Coupe. Jest to już drugie takie auto u mnie, w kolorze rosso corsa z niziutkim przebiegiem 104tyskm. Kupiłem od znajomego z klubu fckp. Poprzedni właściciel bardzo dbał o autko, nie jeździł nim zimą i kupował tylko orginalne części zamienne. Ja po zakupie musiałem wyremontować silnik po zerwanym pasku rozrządu, ale dla mnie grzebanie w silnikach to sama przyjemność
Autko posiada silnik konstrukcji Lampriettiego 2.0 16vt. Seryjne 190KM spokojnie do się zwiększyć chipem lub ecu-masterem. [
attachment=364][
attachment=364]
Jeżeli mam być szczery to nie przepadam za tymi samochodami i nie podobają mi się pod żadnym względem. Natomiast podoba mi się to ze dłubiesz, dbasz, upiększasz (opcjonalnie) i jesteś pasjonatem.
Wkładasz w to wolny czas nie rzadko i fajne pieniążki za to można cie pochwalić.Ile kasy wpakowałeś w furę po zakupie i jakie mody poczyniłeś???
Ja natomiast jestem fanem BMW i wszystkiego co produkują
Ważne, ze masz cos poza moto
bardzo to doceniam, sam mam wiele innych pasji, człowiek bez niej jest nikim
mógłbyś wstawić lepsze foto Twojego sprzętu
Co do wyglądu, rzecz gustu
Do fiata jeszcze dużo kasy nie włożyłem, tylko dlatego, że po zerwaniu paska dół silnika ocalał a za remont uszkodzonej głowicy dałem 300pln + swoje zawory które pozostały mi po zielonym poprzedniku. Do tego uszczelki, paski, rolki, sam składałem, całość poniżej 1000zł. Dodam jeszcze, że zawieszenie i turbinę na nową poprzedni właściciel wymienił tuż przed awarią.
Ogólnie nie jestem zwolennikiem tuningu optycznego tego modelu i chciałbym pozostawić go jak najbardziej seryjnego. Jedyne co w nim zrobię to dodam troszkę KM i Nm co by jeszcze bystrzej śmigał. Poprzedni fiat robił setkę w 6s i wyciągał 230
Obecny ma dłuższą skrzynie więc powinien być szybszy.
Fotki wstawię jak porobię
Fiat Coupe zaprojektowany przez Pininfarine jak Peugeot 406coupe i BMW6 jeśli oś pokręciłem niech mnie ktoś poprawi
Ja kiedyś tak miałem z Fiatem Bravo, ale brat je odemnie odkupił, a ja się przesiadłem na BMW i teraz tylko BMW bo w końcu gdyby przedni napęd był lepszy ludzie chodzili by na rękach
Hehehehehe na rękach skąd ja to znam
Tuning optyczny mnie nie obchodzi liczy się tylko mechanika a jak fajnie wygląda nie zaszkodzi
To faktycznie za doprowadzenie do stanu używalności to żadne pieniądze. Teraz wiesz co masz skoro sam robiłeś ale jak dodasz km to ciekawe czy silnik ci nie wysiądzie albo skrzynia nie klęknie.
Swoją drogą chciał bym zobaczyć tą furmankę po modach w akcji a ile docelowo chcesz ja podkręcić ???
Pininfarina zaprojektowała tylko wnętrze, a nadwozie jest dziełem Chrisa Bangle'a, tego, samego, co projektuje BMW
Ten samochodzik z tylnym napędem byłby idealny, ale są pojedyncze egzemplarze 4x4, do obejrzenia na yt.
Skrzynie biegów w wersjach z turbo są pancerne i bez problemów wytrzymują dużo wyższe moce. Znajomy z forum po zakuciu ma zmierzone 420KM i seryjną skrzynię, sprzęgło tylko jakieś inne.
Na seryjnej turbinie da się wyciągnąć bezpieczne 250KM i tak zamierzam zrobić. Zielony poprzednik jeździł z taką mocą zupełnie bezawaryjnie. Raz nawet wygrałem nią sprint spod świateł z alfą 156 GTA
więcej fotek
Chrisa Bangle'a,
Już od dawna nie pracuje w BMW ma kolega przestarzałe info
Fajnie że dbasz o furmankę