Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Potrzebuje rady rn04
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema tak wiem temat wałkowany. Moja rn04 bierze olej około 100ml na 100km. Więc bez oleju w zadupku nie ruszam się z domu. Przebieg niby 42tys ale nie wydaje mi się. Nie działa mi obrotomierz więc nie wiem czy są jakieś błędy ale czasem mam stan oleju a przy spokojnej jeździe zapala się kontrolka od oleju i mryga konewka. Jak wtedy mooooocno przyhamuje przodem albo na sprzęgle przeciągne do odciny to kontrolka znika i konweka przestaje mrygać. Przy agresywnej jeździe jak olej jest to się nic takiego nie dzieje. Możliwe że jakiś błąd? czujnik czy coś innego? Czy taki obrotomierz da się naprawić? wszystko poza obrotami w liczniku działa. Kiedyś od kolegi przełożyłem jego licznik to obroty działały. Co zrobić z tym olejem? pierścienie? taki silnik można tulejować czy nie? bo różne opinie w necie są. Jaki może być koszt żeby zminimalizować pożeranie oleju? Podczas jazdy nie zauważyłem żeby puszczał niebieskie chmury ale na postoju jak pociągne do odciny to czarne dymy puszcza. Dodam tylko że moto idzie jak głupie, moc ma, na gume z gazu bez problemu. Z góry dzięki za odpowiedzi
Mam ten sam problem napisz do chłopaków z totem garage znajdziesz ich na fb, koszt zalezy ale liczę się z ceną jak za używany piec, na jakim oleju jeździsz?

Co do obrotomierza odpowiedziałeś sobie sam co musisz zrobić  Red_icon_smoke
Mobil extra 4t 10w40 jezdzilem na castrolu 10w40 ale przeszedlem na mobila z racji czestych dolewek i cen tych olejow
Wlej może więcej. Ile masz na oczku na zimnym? Nalej żeby było na maxa przy tej górnej kropce a nawet i troche więcej. Mi też w zakręcie zdażyło się że się zapaliła na chwilę kontrolka. Co do obrotomierza miałem to samo. Kupiłem zegary na allegro i dalej śmigałem z działającymi obrotami.Są na allegro za 300 zł
staram się mieć na oczku pół stanu i przy takim stanie czasami właśnie mi mryga konefka i świeci się kontrolka od oleju. jest sens robić próbę olejową i ewentualnie jeśli będzie ok to robić same pierścienie?
to lej prawie cale oczko i wtedy pojeździj i sprawdź czy się zaświeci
Jak walisz chmurę to procedura jest podobna, musisz zwalić głowice i powierzyć, może równie dobrze być pęknieta tuleja, zdarta tuleja, zajrzyj do mojego wątku i poczytaj go sobie
przy peknietych 3 tulejach u mnie był słyszalny hałas z silnika coś jakby stukało
I silnik z peknieta tuleja normalnie pali i trzyma moc? Probowal ktos czegos takiego LIQUI MOLY RACING BIKE OIL ADDITIV 125ML??