Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Komplety po torze D211 i D212
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
120/70 i 190/55
Młode Doty :
D211 ( 2015 przód i 2016 tył ) - przód jak nowy CAŁY .. tył no cóż Red_icon_tongue .. środek nowy, jeden bok coś tam ma drugi nic Red_icon_tongue ..

D212 ( 2013 przód i 2017 tył ) - przód środek nowy boki ok 50 - 60% zostało .. tył środek nowy, jeden bok 90% drugi z 10% może mniej ..

Po 300 zł komplety .. do dogadania ..

Do tego mam Supercorsa SP 190/55 DOT 2016 - środek nowy .. boki oba raczej zjechane - nie wiem ze 100 zł ..
Czy cos z tego nadaje sie na drogę? W sensie rodzaj opony, bo na tych nie za bardzo się znam.
d211 przód w jakiej cenie?
Wyślij na pw zdjęcia
Na drogę najlepiej SP ..... albo D212 czy D211 ALE >>>>>> trzeba pamiętać żeby nie pałować od razu po wyjeździe z garażu !!  Ta opona musi się chwile rozgrzać .. Dupa będzie się ślizgała od odkręcania manety do końca od razu ..

D211 przód :


[Obrazek: a0435c25f490bd15.jpg]
[Obrazek: 21f155d5a82ddf8b.jpg]
[Obrazek: 1797b3640e88aefe.jpg]
D211 tył :
[Obrazek: 7879e11228ee753f.jpg]
[Obrazek: e1ff09ada51e83a1.jpg]


D212 tył :

[Obrazek: a6a4c5905c9cc9b3.jpg]
[Obrazek: 51c01190f40c53e3.jpg]


Przód D212 jest identyczny jak D211 ale boki lekko więcej przybrane ale lekko .. z 1 mm mniej niż D211 ..
Raczej w komplecie wolę sprzedać Red_icon_wink  .....

aaaa... i jeszcze Supercorsa Sp :


[Obrazek: 7d797c48ddf41d5d.jpg]

[Obrazek: 5d79682f49b38423.jpg]
Oczywiście, że nadaje. Ja latałem na D212 po drogach i byłem bardzo zadowolony Red_icon_smile Sam bym pewnie na drogę wziął, gdybym już nie kupił. Uważaj tylko bo jak nie masz przeglądu to potrafią się o bieżnik czepiać Red_icon_smile

Nie bardzo rozumiem AS, ale chyba większość motocyklistów wie, że jaka by opona nie była to raczej najpierw się ją rozgrzewa, a dopiero później pałuje ;d D212 jest jeszcze pod tym względem zajebista, że bardzo szybko się rozgrzewa.
Tak .. ale kiedy masz na feldze np. Pirelli Angel to od samego garażu jest bardziej przyczepna na środku niż typowo torowa opona przystosowana do pracy w 80 stopniach a nie od 15 czy 20 .. tylko tyle ..