Tak .. same końcówki oryginalne i z fabrycznym katalizatorem ale wycięta blacha, wydłubany wkład i zaspawane .. na mierzeniu 93 dB ... ale tak jak pisałem co mierniczy to inaczej więc może być 95 dB .. Co nie ma znaczenia bo i tak przejdziesz bez problemu ...
BigBang są cichymi silnikami, teraz mam decata i przerobione oryginalne wydechy gdzie jest tylko rura perforowana z odrobiną waty i grzmi to bardzo, ale i tak w porównaniu z rzędówkami to pierdzenie ..
Jeśli mocno układasz się na tor to warto poświecić te 1500-1700 zł i kupić FlashTune ... możesz tym robić cuda
... wyłączenie hamowania silnikiem to bajka, mapy sterowania przepustnicami fly-by-wire na każdym biegu to mistrzostwo .. Możesz sobie ustawić na przykład że na danym torze drugi bieg na danej mapie ( np. STD ) będzie miał 80% otwarcia przepustnic, mimo że ty dasz na manecie 100% .. ale już 3 ci bieg np. od 9000 obr. jak dasz 100% to ECU otworzy 85% .. płynnie i bez uślizgu koła wyjdziesz z zakrętu jak 600 ccm
.. ale np. 4 i 5 i 6 bieg to przy otwarciu 70% ECU da ci już 100% i pełne gary od 6000 obr. na przykład ... itd .. Możesz sobie zrobić osobny tryb ( np. A ) na start w wyścigu .. Kiedy gaz będzie pracował liniowo .. startujesz na pełnych garach i przed winklem zmieniasz na tryb jazdy na danym torze ( np. B ) żeby tylko jednym ruchem zmienić, i masz już motocykl ułożony pod siebie w 100% ..
Osobna sprawa, jeszcze strojenie itd .. ale to już większe koszty ...
Aha .. i jeszcze jedno. W MENU FlashTune masz opcję którą jak włączysz na "TRUE" to po otwarciu gazu w zakręcie nie masz tego cholernego strzału do przodu który może być dużo kosztowniejszy niż ten interfejs - jeżeli skończy się tylko na stratach w sprzęcie ...
Do tego masz niemal wbudowany QS ... trzeba tylko czujnik z DynoJeta dokupić ( tu ważne >>> od razu odwróć biegi i w zależności od setów i jak sobie tam wymyślisz musisz kupić dobry czujnik tzn. push albo pull ) .. odpada ci sporo grosza na osobny QS więc warto mocno nad tym pomyśleć ..
Warto jeszcze wyłączyć hamulec hydrauliczny w lagach.. w RN22 jest to bezinwazyjne tzn. można to przywrócić potem - nie trzeba nic wiercić ..
Itd.. itd .... opcji i możliwości w tym motocyklu jest cała masa ...
.. Mnie niestety coraz bardziej ciąży na karku wiek więc bardziej się tym bawię niż spinam na czasy .. ale teraz nareszcie jest to motocykl a nie dziki wierzgający byk chcący cię zrzucić
...