Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: niezbędne zabawki na tor do rn22
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, 
Chciał bym zacząć przygodę z torowaniem na r1, wole nie zaliczyć szlifa w owiewkach drogowych bo to raczej droga zabawa więc wole założyć torówki i troche zabawek które uchronią motocykl przed dużymi stratami. Dodatkowo mam TwoBrothers'y które na pewno są za głośne i też musze to jakoś ogarnąć ( btw, macie jakieś patenty na za głośne tłumiki?) 

Na początek potrzebuję: 
- owiewki torowe
- pełny wydech który będzie mieścił się w normach głośności

Ktoś coś?
Owiewki to spoko ..
Ale ten wydech pełen .. to jak Jednorożec ... niektórzy wierzą że istnieje Red_icon_tongue
Póki co to wydłub katalizator i zaspawaj ( znajdziesz temat ) i załóż ori wydechy na Poznań .. będziesz miał 93-95 dB ( zależy kto mierzy i jak ) i spokojnie przejdziesz ..
Oryginalny układ jest bardzo lekki ( oprócz katalizatora ) .. tani i dość gleboodporny ..
Jeżeli chcesz zejść z masy to lekki napęd ( 520 ), akku li-jon .. i decat - najlepiej z Dominatora .. pasuje całkiem fajnie a waży 0,6 kg czy nawet mniej przy koszcie chyba 300 zł a nie absurdalne 900 czy 1500 zł z Acrapa czy innych ..
katalizatora nie było jak juz go kupiłem  :P
chodzi Ci o oryginalne wydechy, same końcówki? jezeli to przejdzie to spoko :dance:
Napisz do nas do sklepu " Legato Motocykle" co Ci jest potrzebne i zrobimy wycenę Red_icon_wink
Tak .. same końcówki oryginalne i z fabrycznym katalizatorem ale wycięta blacha, wydłubany wkład i zaspawane .. na mierzeniu 93 dB ... ale tak jak pisałem co mierniczy to inaczej więc może być 95 dB .. Co nie ma znaczenia bo i tak przejdziesz bez problemu ...
BigBang są cichymi silnikami, teraz mam decata i przerobione oryginalne wydechy gdzie jest tylko rura perforowana z odrobiną waty i grzmi to bardzo, ale i tak w porównaniu z rzędówkami to pierdzenie ..

Jeśli mocno układasz się na tor to warto poświecić te 1500-1700 zł i kupić FlashTune ... możesz tym robić cuda Red_icon_smile ... wyłączenie hamowania silnikiem to bajka, mapy sterowania przepustnicami fly-by-wire na każdym biegu to mistrzostwo .. Możesz sobie ustawić na przykład że na danym torze drugi bieg na danej mapie ( np. STD ) będzie miał 80% otwarcia przepustnic, mimo że ty dasz na manecie 100% .. ale już 3 ci bieg np. od 9000 obr. jak dasz 100% to ECU otworzy 85% .. płynnie i bez uślizgu koła wyjdziesz z zakrętu jak 600 ccm Red_icon_smile .. ale np. 4 i 5 i 6 bieg to przy otwarciu 70% ECU da ci już 100% i pełne gary od 6000 obr. na przykład ... itd .. Możesz sobie zrobić osobny tryb ( np. A ) na start w wyścigu .. Kiedy gaz będzie pracował liniowo .. startujesz na pełnych garach i przed winklem zmieniasz na tryb jazdy na danym torze ( np. B ) żeby tylko jednym ruchem zmienić, i masz już motocykl ułożony pod siebie w 100% ..
Osobna sprawa, jeszcze strojenie itd .. ale to już większe koszty ...
Aha .. i jeszcze jedno. W MENU FlashTune masz opcję którą jak włączysz na "TRUE" to po otwarciu gazu w zakręcie nie masz tego cholernego strzału do przodu który może być dużo kosztowniejszy niż ten interfejs - jeżeli skończy się tylko na stratach w sprzęcie ...
Do tego masz niemal wbudowany QS ... trzeba tylko czujnik z DynoJeta dokupić ( tu ważne >>> od razu odwróć biegi i w zależności od setów i jak sobie tam wymyślisz musisz kupić dobry czujnik tzn. push albo pull ) .. odpada ci sporo grosza na osobny QS więc warto mocno nad tym pomyśleć ..
Warto jeszcze wyłączyć hamulec hydrauliczny w lagach.. w RN22 jest to bezinwazyjne tzn. można to przywrócić potem - nie trzeba nic wiercić ..
Itd.. itd .... opcji i możliwości w tym motocyklu jest cała masa ... Red_icon_smile .. Mnie niestety coraz bardziej ciąży na karku wiek więc bardziej się tym bawię niż spinam na czasy .. ale teraz nareszcie jest to motocykl a nie dziki wierzgający byk chcący cię zrzucić Red_icon_smile ...