2017-03-31, 03:52 PM
Witam po krótce opisze moją historie
Zamówienie dogadane i zlożone 16 stycznia, 23 stycznia wykonuje przelew.
Informacja że rękawice dotrą w drugim tygodniu lutego.( taka też była informacja że trzeba poczekać 2-3 tygodnie) 23 lutego z nieciepliwiony brakiem kontaktu ze strony sklepu wysyłam mail z zapytaniem. otrzymuje informacje że był problem z dostepnościa rękawic ale zapewnienie że w poniedziałek Włosi je wyślą i będą nie długo u mnie. Mijają kolejne dni.. Zero informacji z strony sklepu kolejny e-mail z mojej strony ( 8marca) Tym razem otrzymuje informacje że chyba Włosi maja z nimi jakiś problem i że właściciel napisze do nich co się dzieje z moim zamówieniem (10 marca) Zniecierpliwiony brakiem informacji prosze o zwrot pieniędzy. Sklep informuje ze Włosi juz wysłali rekawice i że w przyszlym tygodniu będą u mnie. (16 marca) Kolejny mail z mojej strony .... dowiaduje się ze paczka wyszła pózniej.. (20marca) otrzymałem nr listu przewozowego. i że jak tyylko dotrze paczka to nastepnego dnia rękawice będą u mnie. Paczka według numeru przewozowego dotarła 23 marca. Oczywiście niie zostala wysłana zgodnie z umową słowną tego samego dnia. 28 marca Na pytanie co z rekawicami otrzymuje info że "prawdopodobnie" dzisiaj od nich wyszła. Na żadanie zwrotu otrzymanych 23 stycznia środków spotykam się z odmową.
Mamy 30 marca. Paczki jak nie było tak nie ma. Pięniędzy również...Kontaktu również zero
Kwota o którą narazie jestem w plecy to 1300zł
Zamówienie dogadane i zlożone 16 stycznia, 23 stycznia wykonuje przelew.
Informacja że rękawice dotrą w drugim tygodniu lutego.( taka też była informacja że trzeba poczekać 2-3 tygodnie) 23 lutego z nieciepliwiony brakiem kontaktu ze strony sklepu wysyłam mail z zapytaniem. otrzymuje informacje że był problem z dostepnościa rękawic ale zapewnienie że w poniedziałek Włosi je wyślą i będą nie długo u mnie. Mijają kolejne dni.. Zero informacji z strony sklepu kolejny e-mail z mojej strony ( 8marca) Tym razem otrzymuje informacje że chyba Włosi maja z nimi jakiś problem i że właściciel napisze do nich co się dzieje z moim zamówieniem (10 marca) Zniecierpliwiony brakiem informacji prosze o zwrot pieniędzy. Sklep informuje ze Włosi juz wysłali rekawice i że w przyszlym tygodniu będą u mnie. (16 marca) Kolejny mail z mojej strony .... dowiaduje się ze paczka wyszła pózniej.. (20marca) otrzymałem nr listu przewozowego. i że jak tyylko dotrze paczka to nastepnego dnia rękawice będą u mnie. Paczka według numeru przewozowego dotarła 23 marca. Oczywiście niie zostala wysłana zgodnie z umową słowną tego samego dnia. 28 marca Na pytanie co z rekawicami otrzymuje info że "prawdopodobnie" dzisiaj od nich wyszła. Na żadanie zwrotu otrzymanych 23 stycznia środków spotykam się z odmową.
Mamy 30 marca. Paczki jak nie było tak nie ma. Pięniędzy również...Kontaktu również zero
Kwota o którą narazie jestem w plecy to 1300zł