Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN12 Dziwna sprawa z kierunkowskazami.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć.
Miałem lampę zintegrowaną z kierunkowskazami z tyłu. Kumpel z forum zrobił mi mocowanie rejestracji, od Koczisa odkupiłem komplet kierunkowskazów i postanowiłem zamontować normalne kierunkowskazy bo te w lampie są chujowe i wszyscy narzekają że ich nie widać.

Dziś wziąłem się za montaż. Od lampy odciąłem kable od kierunkowskazów wywaliłem oporniki bo kierunki od Koczisa mam z żarówkami podłączyłem plusowe kable do kierunków masę dałem z prawego i lewego kierunkowskazu oddzielnie na ramę.
Kierunkowskazy działają aleeee teraz uwaga:
Gdy na zgaszonym silniku chcę włączyć awaryjne kierunki robią jeden mały błysk i nie ma awaryjek i nie migają strzałeczki na zegarach co więcej kierunkowskazy też nie działają. Dopiero po paru sekundach zaczynają działać kierunkowskazy a jak kliknę awaryjne historia się powtarza.   Red_icon_shame   
(Gdy migają kierunkowskazy to lampa delikatnie przygasa w rytm kierunkowskazów. Na odpalonym chyba też.)


Gdy odpalę R1 włączę od razu awaryjki jest to samo.  co na zgaszonym ale gdy po odpaleniu najpierw wrzucę kierunkowskaz na chwilę potem go wyłączę i następnie włączę awaryjki skubane działają i migają i potem za każdym kolejnym razem działają.  Aż do zgaszenia motocykla.  
Tu pytanie do was co mogłem spierdolić ze jest tak a nie inaczej?  Red_icon_banana
1. Sprawdź mase, ew. spróbuj w inne miejsce ją podłączyć.
2. Sprawdź jeszcze raz czy kable aby na pewno są całe.
Ja mialem cos podobnego ze jak wlaczalem awaryjne to mignelo raz i potem nie działały kierunki i zeby dzialaly musislem wylaczyc zaplon i włączyć. Okazalo się ze zarowki byly za mocne wsadzone. Wsadzilem odpowiednie i dzialalo jak trzeba.
Ja woogole nie mam awaryjnych
Podłącz przewody masowe te które są do kierunkowskazów a nie do ramy.

Ta lampa z kierunkami ma podpięte tylko po 1 kabelku na kierunkowskaz bo mase bierze sobie wspólną z przewodu od tylnej lampy ale osobne kierunki potrzebują obu przewodów.
Coś z masą. U mnie świeciły ok, więc to nie wina za mocnych żarówek, bo są takie jak mówi manual.
Pytanie tylko po co dawałaś oddzielną masę z kierunków do ramy, skoro w ori kablu już masz plus i minus. W kierunkach ode mnie też są, jak w każdych kierunkach dwa kable. Wystarczy połączyć wszystkie kable ze sobą, a nie dawać jakieś "swoje" przeróbki do ramy Red_icon_cheesygrin

Milvith

Miałem tak samo w r1, po zmianie kierunków zrobiłem tak jak Mario napisał, żadna masa tylko za mocne żarówki poprostu opornik sobie nie radzi (przerywacz i robi się takie diskoRed_icon_cheesygrin)

Wymień żarówki na słabsze i będzie na pewno lepiej.
On ma kierunki od koczisa a u niego było git, wiec wątpię żeby to była wina kierunków, obstawiał bym problem z masą
Co do masy od kierunków. U mnie jest kostka na cztery piny 1.zielony prawy kierunek 2. Brązowy lewy kierunek 3. Niebieski 4. Niebiesko czerwony chyba i 3 i 4 to plus i masa do podświetlenia tablicy.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
(2017-03-07, 11:05 PM)MarioCFC napisał(a): [ -> ]Ja mialem cos podobnego ze jak wlaczalem awaryjne to mignelo raz i potem nie działały kierunki i zeby dzialaly musislem wylaczyc zaplon i włączyć. Okazalo się ze zarowki byly za mocne wsadzone. Wsadzilem odpowiednie i dzialalo jak trzeba.

Mam to samo u siebie Red_icon_cheesygrin Dzięki Mario bo już wiem jak to naprawić Red_icon_smile Mądrego to przyjemnie posłuchać Red_icon_smile
A jeszcze jakby ktoś podpowiedział skąd oryginalnie idzie masa do kierunków bo nie mam pojęcia. Ktoś jak podłączał tą lampę ledwą z kierunkowskazami to bałaganu narobił.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Temat można zamknąć. To przerywacz oryginalny dawał dupy bo jak pisał ktoś wyżej żarówki za mocne.
Kupinem nowy przerywacz od 1 do 100 W który obsługuje także ledy. Problem zniknął.