2012-01-03, 01:27 AM
Witek,
no to mnie zmotywowaliscie zebym i ja sie pochwalil moja kolejna R1'ka
Moto jest u mnie jakos od listopada 2010, kupilem R1 osobiscie w oryginale z przebiegiem cos kolo 5 tys km, teraz ma 8,4 tys z groszami. Yamaha jest w wersji europejskiej (UK) - jakies 8KM wiecej niz obcieta na ECU wersja USA.
Dodatki:
· Zawieszenie przód Ohlins (dokladnie Ohlins 30mm Fork Piston Kit + sprężyny Ohlins 9.5)
· amor skretu Ohlins
· 3/4 system = tłumiki Akrapovic carbon + tytanowy y-pipe Akrapovic'a (dźwięk super, Yoshimura TRC-D i MJS byly wczesniej)
· Dynojet Power Commander PC V (z odpowiednio dopasowaną i dostrojoną mapą, mam mape na 6 biegow z wloskiego Teamu Yamahy ale nie jezdzilem na niej jeszcze )
· Dynojet AutoTune (dodatkowy moduł optymalizacyjny z szerokopasmową sondą lambda )
· Filtr powietrza K&N (road)
· Graves smog block offs (wyrzucony AIS)
· Zmienione zębatki przód/ tył dla dynamiczniejszej jazdy (530; -1/+2 Sunstar/AFAM)
· Speedohealer 12 O'clockLabs SpeedoDRD (coby v byla poprawna)
· Sportowa przyciemniana szyba FABBRI (z garbem)
· czarne sety Gilles VCR
· kierownice turystyczne Heli Bars / lub sportowe Gilles Variobar/
· Tank pad Yamaha GYTR
· Crashpady boczne GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing)
· Siedzenie kierowcy GYTR (żelowe, wygodniejsze niż OEM)
· Niebieska nakładka GYTR na siedzenie pasażera
· Osłony na dekle silnika R&G (komplet, lepiej mieć niż nie)
· Crashpady dolne R&G
· Crashpady przedniej osi R&G
· Mocowanie tablicy rej. R&G
· Przednie LED’owe kierunkowskazy Gregg's Flushmount
· Sportowe krótkie klamki Pazzo Racing (czerwone regulatory, na życzenie złote)
· Regulatory napięcia sprężyn przód Pazzo Racing (czerwone)
· Rolki na wahacz Micron pod stojaki
· Zestaw tuningowych nalepek 3D firmy MOTOGRAFIX
· Komplet niebieskich przewodów hamulcowych HEL PERFORMANCE (przód/tył)
· Antypoślizgowy pokrowiec na siedzenie pasażera
Kola zmienilem ostatnio na czarne z czerwona obwodka + opony Qualifier 2 (szare mam na Dunlopach D209), fotki na Akrapach robilem jakos w listopadzie podczas ostatniej przejazdzki przed zimowaniem motonga.
Po zimie wygladala tak:
Po zmianie bokow na AD 2010 + Yoshi, PC V itd tak:
Jesienia:
Oczywiscie moto hamowane i w oryginale i w kolejnych dodatkach (warto wiedziec co ile dodaje ). Od razu napisze ze 182 KM przy 12 500 obr./min, 115,5 Nm przy 10 000 obr./min to byly chyba marzenia projektantow lub pomiar na nieobciazonym wale
W kolejnym kroku: wymiana kierunkow z tylu na LED, delikatna poprawa sprzegla plus mam druga kompletna glowice- moze sie nia zajmie jeden polecany specjalista ktory dlubie w silnikach zawodnikom z MMP. Ale jeszcze nad tym pomysle. I to chyba tyle ... na razie...
Pzdr
M
no to mnie zmotywowaliscie zebym i ja sie pochwalil moja kolejna R1'ka
Moto jest u mnie jakos od listopada 2010, kupilem R1 osobiscie w oryginale z przebiegiem cos kolo 5 tys km, teraz ma 8,4 tys z groszami. Yamaha jest w wersji europejskiej (UK) - jakies 8KM wiecej niz obcieta na ECU wersja USA.
Dodatki:
· Zawieszenie przód Ohlins (dokladnie Ohlins 30mm Fork Piston Kit + sprężyny Ohlins 9.5)
· amor skretu Ohlins
· 3/4 system = tłumiki Akrapovic carbon + tytanowy y-pipe Akrapovic'a (dźwięk super, Yoshimura TRC-D i MJS byly wczesniej)
· Dynojet Power Commander PC V (z odpowiednio dopasowaną i dostrojoną mapą, mam mape na 6 biegow z wloskiego Teamu Yamahy ale nie jezdzilem na niej jeszcze )
· Dynojet AutoTune (dodatkowy moduł optymalizacyjny z szerokopasmową sondą lambda )
· Filtr powietrza K&N (road)
· Graves smog block offs (wyrzucony AIS)
· Zmienione zębatki przód/ tył dla dynamiczniejszej jazdy (530; -1/+2 Sunstar/AFAM)
· Speedohealer 12 O'clockLabs SpeedoDRD (coby v byla poprawna)
· Sportowa przyciemniana szyba FABBRI (z garbem)
· czarne sety Gilles VCR
· kierownice turystyczne Heli Bars / lub sportowe Gilles Variobar/
· Tank pad Yamaha GYTR
· Crashpady boczne GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing)
· Siedzenie kierowcy GYTR (żelowe, wygodniejsze niż OEM)
· Niebieska nakładka GYTR na siedzenie pasażera
· Osłony na dekle silnika R&G (komplet, lepiej mieć niż nie)
· Crashpady dolne R&G
· Crashpady przedniej osi R&G
· Mocowanie tablicy rej. R&G
· Przednie LED’owe kierunkowskazy Gregg's Flushmount
· Sportowe krótkie klamki Pazzo Racing (czerwone regulatory, na życzenie złote)
· Regulatory napięcia sprężyn przód Pazzo Racing (czerwone)
· Rolki na wahacz Micron pod stojaki
· Zestaw tuningowych nalepek 3D firmy MOTOGRAFIX
· Komplet niebieskich przewodów hamulcowych HEL PERFORMANCE (przód/tył)
· Antypoślizgowy pokrowiec na siedzenie pasażera
Kola zmienilem ostatnio na czarne z czerwona obwodka + opony Qualifier 2 (szare mam na Dunlopach D209), fotki na Akrapach robilem jakos w listopadzie podczas ostatniej przejazdzki przed zimowaniem motonga.
Po zimie wygladala tak:
Po zmianie bokow na AD 2010 + Yoshi, PC V itd tak:
Jesienia:
Oczywiscie moto hamowane i w oryginale i w kolejnych dodatkach (warto wiedziec co ile dodaje ). Od razu napisze ze 182 KM przy 12 500 obr./min, 115,5 Nm przy 10 000 obr./min to byly chyba marzenia projektantow lub pomiar na nieobciazonym wale
W kolejnym kroku: wymiana kierunkow z tylu na LED, delikatna poprawa sprzegla plus mam druga kompletna glowice- moze sie nia zajmie jeden polecany specjalista ktory dlubie w silnikach zawodnikom z MMP. Ale jeszcze nad tym pomysle. I to chyba tyle ... na razie...
Pzdr
M