Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Projekt RN22
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Witek,

no to mnie zmotywowaliscie zebym i ja sie pochwalil moja kolejna R1'ka Red_icon_wink

Moto jest u mnie jakos od listopada 2010, kupilem R1 osobiscie w oryginale z przebiegiem cos kolo 5 tys km, teraz ma 8,4 tys z groszami. Yamaha jest w wersji europejskiej (UK) - jakies 8KM wiecej niz obcieta na ECU wersja USA.

Dodatki:

· Zawieszenie przód Ohlins (dokladnie Ohlins 30mm Fork Piston Kit + sprężyny Ohlins 9.5)
· amor skretu Ohlins
· 3/4 system = tłumiki Akrapovic carbon + tytanowy y-pipe Akrapovic'a (dźwięk super, Yoshimura TRC-D i MJS byly wczesniej)
· Dynojet Power Commander PC V (z odpowiednio dopasowaną i dostrojoną mapą, mam mape na 6 biegow z wloskiego Teamu Yamahy ale nie jezdzilem na niej jeszcze )
· Dynojet AutoTune (dodatkowy moduł optymalizacyjny z szerokopasmową sondą lambda )
· Filtr powietrza K&N (road)
· Graves smog block offs (wyrzucony AIS)
· Zmienione zębatki przód/ tył dla dynamiczniejszej jazdy (530; -1/+2 Sunstar/AFAM)
· Speedohealer 12 O'clockLabs SpeedoDRD (coby v byla poprawna)
· Sportowa przyciemniana szyba FABBRI (z garbem)
· czarne sety Gilles VCR
· kierownice turystyczne Heli Bars / lub sportowe Gilles Variobar/
· Tank pad Yamaha GYTR
· Crashpady boczne GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing)
· Siedzenie kierowcy GYTR (żelowe, wygodniejsze niż OEM)
· Niebieska nakładka GYTR na siedzenie pasażera
· Osłony na dekle silnika R&G (komplet, lepiej mieć niż nie)
· Crashpady dolne R&G
· Crashpady przedniej osi R&G
· Mocowanie tablicy rej. R&G
· Przednie LED’owe kierunkowskazy Gregg's Flushmount
· Sportowe krótkie klamki Pazzo Racing (czerwone regulatory, na życzenie złote)
· Regulatory napięcia sprężyn przód Pazzo Racing (czerwone)
· Rolki na wahacz Micron pod stojaki
· Zestaw tuningowych nalepek 3D firmy MOTOGRAFIX
· Komplet niebieskich przewodów hamulcowych HEL PERFORMANCE (przód/tył)
· Antypoślizgowy pokrowiec na siedzenie pasażera


Kola zmienilem ostatnio na czarne z czerwona obwodka + opony Qualifier 2 (szare mam na Dunlopach D209), fotki na Akrapach robilem jakos w listopadzie podczas ostatniej przejazdzki przed zimowaniem motonga.

Po zimie wygladala tak:

[Obrazek: 27588310.jpg]

Po zmianie bokow na AD 2010 + Yoshi, PC V itd tak:

[Obrazek: 47774181.jpg]

[Obrazek: 86939623.jpg]

Jesienia:

[Obrazek: 36662243.jpg]

[Obrazek: 19720683.jpg]


Oczywiscie moto hamowane i w oryginale i w kolejnych dodatkach (warto wiedziec co ile dodaje Red_icon_wink ). Od razu napisze ze 182 KM przy 12 500 obr./min, 115,5 Nm przy 10 000 obr./min to byly chyba marzenia projektantow lub pomiar na nieobciazonym wale Red_icon_wink


W kolejnym kroku: wymiana kierunkow z tylu na LED, delikatna poprawa sprzegla plus mam druga kompletna glowice- moze sie nia zajmie jeden polecany specjalista ktory dlubie w silnikach zawodnikom z MMP. Ale jeszcze nad tym pomysle. I to chyba tyle ... na razie...

Pzdr
M
ZajebistyRed_icon_cheesygrin

XoXo

Gratulacje
Ja za przeproszeniem jebie ... ale tu jest kasy wsadzone Red_icon_tongue wartosc zakupu motocykla + dodatki to jakies 60-70 kola
skad masz takie zarowki w pozycji? Red_icon_smile
No piękny sprzęcikRed_icon_smile i doinwestowany. Wielki szacun kolegoRed_icon_bggrin
Marider pięknie wyszło, ale o ile dobrze pamiętam to Twoje R1 zawsze były nieźle doinwestowane hehe.
Ciekawe jak to mruczy?
ładna maszyna Red_icon_smile
tak jak to rn22 ... sorki za własne zdanie ale zaden wydech nie pomoze temu silnikowi Red_icon_tongue
Thx, staralem sie Red_icon_wink

Tak wygladaly moje ex RN09 i kolejna RN19 (oddalem ja jak miala zaledwie 3800km przebiegu :/ ):

[Obrazek: R1_zdjecie30.jpg]

[Obrazek: IMG_4103.jpg]

Z dodatkami staram sie dorzucic cos tak zeby i wygladalo i jezdzilo ale bez zbednej przesady zeby z moto swiecacej choinki nie zrobic (lepiej wywalic $ na cos fajnego do moto nawet jak przez 3 tyg pozniej kaszanka na stole niz wypic pod sklepem lub przeimprezowac Red_icon_wink ). Co do dzwieku to sie zgadzam - dla mnie tez cross plane brzmi jak jakis Ursus (RN19 brzmiala lepiej na Akrapach)... Cieniu, te zarowki to 1 punktowe biale LEDy zdaje sie 5zl /sztuka Red_icon_smile

No i jeszcze jedno zdjecie z moim championem (takie drugie hobby od 5 lat - w zeszlym roku zajal 3cie miejsce w klasie Open na Wystawie Swiatowej w Paryzu, chyba najwieksze osiagniecie malca do tej pory Icon_rock plus trenuje agility, posluszenstwo i pasienie - wiecej na Nobel ). A hobby jak kazde inne - musi kosztowac Red_icon_smile
Kosmos w PL warunkach nie widziałem jeszcze tyle kasy wpakowane w moto piękna sztuka nawet bez opisu i wymieniania sumy dodatków Red_icon_surprised
Przyznam ze rowniez nie widzialem bardziej wyposazonej RN22 w PL (mowie o sprzecie na droge bo torowki z MMP z masa sponsorow to cos innego, ja bym np. nie kupil pelnego ukladu za 12 tys zl ani zawieszenia za 30 tysi bo po co jak na torach nie latam? Red_icon_wink ). O tyle dobrze ze te fanty wrzucam co jakis czas i nie wszystko od razu (wtedy pewnie by mnie z domu wyrzucili Red_icon_wink ): najpierw patrze co by tu mozna ulepszyc i co by cos poprawilo, pozniej sie mniej je, mniej pije, mniej imprezuje, oszczedza, ciula i kupuje. Montuje i oko cieszy a z jazda i tak musze czekac wiosny.. Red_icon_wink
Robi wrażenie... Niech służy jak najlepiej Red_icon_cheesygrin
gdyby z tego silnika dalo rade wyciagnac lepszy dzwiek to bylaby to boska maszyna Red_icon_wink chociaz wolalbym to Twoje rn19 Red_icon_cheesygrin tez bym chcial w tym niebieskim malowaniu ...

XoXo

Co do dźwięku to akurat nie czepialbym sie rn22 Red_icon_smile
masakryczny bike , gratulacje Red_icon_wink
fakt pogratulowac :!!! ambicji
Piękna maszynka pogratulować
Wow!!!
Red_icon_smile Super maszynka...
miazga.. super moto Red_icon_smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14