Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Kupno torowej R1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemano, co sądzicie o tej sztuce? Długo już stoi, chciałbym w tym sezonie poświęcić trochę czasu na tor, mojej rn12 mi szkoda bo robie na lale, nie chce ryzykować szlifem, a ta R1 ? https://www.olx.pl/oferta/yamaha-r1-tor-...0ca3b8a4f3 , , szkoda ze rama malowana, nie wiadomo dlaczego...
Kup lepiej owiewki torowe, opony (nowe nie tak jak w ogloszeniu napisane ze nowe...), sety i bedziesz bezpiecznie latal. Może deko wiecej Ci to wyjdzie. A kupowanie takiego statka od mikołaja to proszenie sie o kłopoty (gość chce 5,400 a opony kosztuja ok 2k, sety ok tysiac, przewody w oplocie iles tam? czyli reszte wycenił na 2k? )...
On nie ma pojecia o R1 a dopiero co ile kosztuje... Jak pytalem czemu rama byla lakierowana odpowiedzial , ze moze fabrycznie na tor takie wypuszczali haha. Najlepiej gdyby ktos mial blisko obejrzec bo ja mam 300..
nie kupuje sie rn04 w taką pogodę-nie sprawdzisz skrzyni...a jak na tor to i moze spawana,ale co za różnica :-)
Nie ten budzet Red_icon_wink
ktoś ma jakieś doświadczenia z toru na rn22? rozczaruje sie po przesiadce z S1K?
AS ma i się pewnie wypowie jak zobaczy Twoje pytanie. Strzelam że się rozczarujesz
Rozczarować to się można jak prosisz "z połykiem" a dziewucha jednak wypluje ....
A po przesiadce z S1000RR ( inna waga, ELEKTRONIKA i to jedna z najbardziej zaawansowanych, inne heble, całkowicie inna filozofia zawieszenia itd .. ) to mimo że znam kilka słów, to trudno mi znaleźć takie najbardziej adekwatne Red_icon_tongue ...
Ooooo .. mam >>> to jak przesiadka z najnowszego M3 do Fabi RS .... Red_icon_smile !!!
AS jezdziles s1000rr?
(2017-01-29, 12:34 PM)szymek napisał(a): [ -> ]AS jezdziles s1000rr?

ale chyba kolega innym budżetem dysponuje, poza tym żeby beema nie była dojechana to trzeba świeżaka brać , a to kosztr koło 40-50 tysia..
natomiast jest to chyba jeden z najlepszych obecnie moto na tor..
TAK Red_icon_smile .... Mocno odchudzoną, bo rasową torówką ale tak Red_icon_smile .. Na zawieszeniu seryjnym + seryjne hamulce .. z 2012 roku ... tryb SLICK z QS ... Niestety dróżka taka na uboczu ... nie tor Red_icon_sad ... ale ani mocy, ani pozycji ani nie wiem jak to nazwać >> manewrowanie niemal na postoju inne niż w RN22 .. jakby silnik miała 30 cm niżej niż Yamaha .. Nijak tego porównać nie można ... Nie wiem jak bym jechał wersją z lampami, owiewkami itd ..
Takie same odczucia miałem jak siadłem z ZX-10 na RN22 ... jakby z kloca z granitu na coś lekkiego i uszytego na wymiar .. tylko przy chwili na S1000RR nie czułem takiej wygody jak na RN22 która w serii jest idealna pod moje rozmiary ...
Pisałem już że miałem ostre parcie na BMW .. w zeszłym roku .. tylko rozmowa z mechanikami z ASO troszkę mnie "wyprostowała" ... Red_icon_smile ..
Porównywanie RN22 nawet tej po lifcie z S1000RR nie ma żadnego sensu .. to motocykle z innej epoki ... Modelowo trzeba porównywać RN32 z S1000RR do tego np. RSV4 APRC ... ZX-10 ale od 2011 .. wtedy ma to sens bo są to konstrukcje o tej samej filozofii budowy ..
ja latałem s1k i zx10r 2012 bo je posiadalem. wczesniej odbylem jazde rn22 taka przed zakupem z tym ze byla usa i myslalem ze jest zjebana poprostu w sensie mocy,  z tym ze przekladalo sie ja w winklach ladnie, zx10r hmm niby fajne ale jak dla mnie bmw lepsze inaczej dziala elektronika według mnie lepiej,   tak najlepiej wyrwalym nowego bimera albo rn32 w niezabijającej kasie ;0 mam na oku jedna rn32 w malowaniu BSB milwokie czy jak sie to tam pisze Red_icon_tongue tam byly jakies wady skrzyni czy tylko mi sie to wydaje?
a widzialem rn 22 polift bez prawa rejestracji i tak sie zastanwowilem,
Nawet jak będzie reflash to S1000RR z niej nie zrobisz Red_icon_sad ...
RN32 - tak była wada skrzyni .. przed zakupem zadzwoń czy napisz do PolandPosition, powiedzą ci czy się kwalifikuje czy była już robiona czy jak .. oni tam żadnego problemu z tym nie robią ...

ALE >> teraz kwestia podstawowa >> jak latasz, jakie czasy ?? Jeśli dla zabawy i rekreacji .. to spokojnie bierz RN22 .. oby tylko zapalała bez problemu to reszta to pikuś ..
Podszedłem do sprawy że kosisz ostro na S1000RR i chcesz nagle spróbować RN22 .. wtedy nie ma to sensu .. ale jeżeli to jest końcówka grupy A czy pierwsza połowa B ( pomijamy sytuację kiedy na torze jest 99% zawodników przed AA ) ... no to pobawisz się fajnie. To moto nauczy cię robienia czasów późnym hamowaniem i płynnymi wyjściami - braniem winkli na "łamanie" a nie urywaniem łańcucha na prostej pod 299 jak na BMW - które nie to że tego uczy Red_icon_smile tylko bardzo to ułatwia a na torze KAŻDY ciśnie i to normalne że odkręca do końca po pewnym czasie na tym bazując niestety..
Tylko ja jednak kupiłbym EU .. ale to ja tylko taki dziwny jestem Red_icon_smile ..