Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: S1000RR
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Uuuuuu Bart co sie stało ze lalka idzie na sprzedaz ? nowszy model ?
Po opisie rozumiem że 100 % bezwypadkowy? Pierwszy właściciel? Jak z piecem rozrządem itd? Jakieś naprawy? Akcje serwisowe?
Pajak to nie beemka Barta. Swoją drogą, to sam link jest lipa. Jak znasz moto i dajesz info o sprzedaży, to coś o nim napisz. Jak nie znasz to nie dawaj takich linków.
Hej, więc moto nie moje ale znajomej osoby ze społeczności s1000rr, podrzucił tutaj linka grzecznosciowo jakby komuś po głowie chodził bawarczyk to jest przykładowa oferta dobrej sztuki Red_icon_smile

Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
Brat daj nr do tego kolegi bo w ogłoszeniu nie ma
607 039 487 Jak nie ma jak jest Red_icon_smile
No faktycznie na Olx jest a ja patrzyłem na allegro i tam nie ma
Sztuka znana .. Maciek z Legato też zna moto i poleca Red_icon_smile .. Tak że jak kiedyś rozmawialiśmy .. Jeśli okolice 40.000 zł, to to jest w tej chwili najlepszy wybór z najlepszych .. no chyba że ZX-10 ten model 2012 .. bo też gdzie ś widziałem ostatnio polecaną sztukę .. ALE >>> Kawa nie ma takich bajerów Red_icon_wink
(2017-01-15, 02:03 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Sztuka znana .. Maciek z Legato też zna moto i poleca Red_icon_smile .. Tak że jak kiedyś rozmawialiśmy .. Jeśli okolice 40.000 zł, to to jest w tej chwili najlepszy wybór z najlepszych .. no chyba że ZX-10 ten model 2012 .. bo też gdzie ś widziałem ostatnio polecaną sztukę .. ALE >>> Kawa nie ma takich bajerów Red_icon_wink

As mozesz wiecej sie wypowiedziec na temat zx 10. Czemu akurat ją warto wybrać? Bo mialem przyjemnosc walnąć cało dniową trase kawą z 10 roku i powiem szczerze że ten motocykl to delikatnie mówiąc nie to. Aż tak poszli do przodu?
Nie tak że warto .. ZX-10 jest jednak mniej zaawansowana elektronicznie. Gdybyś wolał jednak z jakichś względów ( na przykład liczby i rodzaju akcji serwisowych w BMW ) bardziej Kawasaki..
Mówię o tej z 2012 roku .. bo nie wiem jak ta najnowsza z zawiechą z WSBK .. No chyba że chodzi ci o model III gen a IV generacji - ogólnie .. no to TAK >> przepaść Red_icon_smile ..
Ja jeździłem 2010 rokiem. I to jest porażka. A kolejna generacja to 2011 2012 rok? Bo nie ogarniam
Tak .. IV generacja idzie od 2011 roku .. Ale pierwsze miały problem ze sprężynami zaworowymi .. 2012 już było w miarę ..
Ok. Czyli jak szukac to od 2012. Dzięki.
(2017-01-16, 09:50 AM)A.S. napisał(a): [ -> ]Tak .. IV generacja idzie od 2011 roku .. Ale pierwsze miały problem ze sprężynami zaworowymi .. 2012 już było w miarę ..

A podobno R1 takie awaryjne Red_icon_cheesygrin to już lepiej wymienić napinacz w R1 za pare stówek i mieć spokój Red_icon_cheesygrin
(2017-01-16, 04:06 PM)kyniu napisał(a): [ -> ]
(2017-01-16, 09:50 AM)A.S. napisał(a): [ -> ]Tak .. IV generacja idzie od 2011 roku .. Ale pierwsze miały problem ze sprężynami zaworowymi .. 2012 już było w miarę ..

A podobno R1 takie awaryjne Red_icon_cheesygrin to już lepiej wymienić napinacz w R1 za pare stówek i mieć spokój Red_icon_cheesygrin

Wolał bym r1 po 12 roku ale nima co kupić.
Sprężyny zaworów wydechowych ( ile dobrze pamiętam były wymieniane gratis w postaci nowego silnika zamontowanego w motocyklu ) ... akcja dotyczyła głównie USA bo tam już w 2010 roku można było kupić model 2011 ... Zaraz po premierze kiedy Fabryka odkryła problem WSTRZYMANO sprzedaż i wycofano nowe motocykle z salonów i z ulic ... niemal natychmiast ... ALE >>> jak to bywa w życiu zawsze znajdzie się idiota głuchy i ślepy ( jak ten co miał moje moto w Szwabach ) co CHOĆBY MU broń do łba przystawili to się nie zgłosi i chuj !!! Dlatego uprzedzam tylko o tym co wiem ... Szukać 2012 i mieć to gdzieś Red_icon_smile ...
I choćbym nie wiem jak już miał tutaj chwalić RN22 pod względem niezawodności ( mocno wbrew sobie ) to porównywanie Kawasaki ZX-10 4-tej generacji POD KAŻDYM WZGLĘDEM a głównie WAD fabrycznych z RN22 to miernota najczystszej wody Red_icon_tongue ... Yamaha do pięt nie dorasta Kawie .. oczywiście >> NIESTETY Red_icon_tongue !!!
Poza tą awaryjnoscią liczy sie fun z jazdy. Chodz by moto było pancerne ale jeździło chujowa to w dupie z takim sprzętem. Moim zdaniem tak sie jeździ dychą z 10 roku. Chodz akurat nie mam pojęcia czy jest awaryjne czy nie.
" Yamaha do pięt nie dorasta Kawie .. oczywiście >> NIESTETY "
Czasem się zastanawiam czy to jeszcze forum miłośników R1 czy już hejterów ,bo w takie się powoli zmienia.
Widzę również ,że dużo szpecy się marnuje w tym kraju  Red_icon_wink Yamaha powinna czym prędzej przysłać samolot odrzutowy z milionowym kontraktem by usprawnić swój flagowy motocykl bo na forum R1 jest tyle fachowców ,że szkoda by się te talenty zmarnowały Red_icon_wink
Szkoda ,że ludzie mają tak słabą wyobraźnię ,z tego co pamiętam to tylko bart ma nówkę i wie co ma od początku gdyż sam nawijał pierwsze km i docierał silnik ,reszta może sobie powróżyć z fusów co jedynie ,lub zadzwonić do wróżbity Macieja ,co siedzi tak naprawdę w jego motocyklu ,jaki idiota mógł mieć moto przed nim ? czy dbał należycie i starannie ? czy serwis robiony był na czas ? no ale może to za dużo by sobie zdać sprawę jakie ryzyko niesie kupno używanego motocykla sportowego (tak sportowego nie przeznaczonego na ulice )
Podam może przykład bez inicjałów  bo kolega by się  mógł obrazić choć nie mam złych intencji ,ale jest to ścigant dość dobry z tytułami PZM tu więc nie jakiś mistrz obwodnicy  ,odebrał swoją nówkę sztukę R6 z salonu po 900km (lub mniej ,nie pamiętam już dokładnie) silnik wybuchł ,Yamaha zażyczyła sobie by wysłać ten silnik do Japoni bo nie wierzą co się z tym silnikiem stało ,kolega akurat pracował w salonie i i mi to opowiadał śmiejąc się , jak to co się stało ? mówi .........jak by widzieli jak kolega wyjechał z salonu to by wiedzieli co się stało ..................w szczegóły nie chce wchodzić .
Pamiętajcie że każdy przypadek może być inny ,jedni piszą że RN19 to złom ,w sumie czytając forum to RN12 i 22 też złom!!  ja z kolei znam ludzi co mają te modele jeżdżą któryś rok i nie narzekają jakie słabe i awaryjne są te motocykle wręcz odwrotnie ,ale oni nie siedzą na forum ,jeden zacznie narzekać temat się wałkuje i potem są efekty teorii spiskowych ,bez większych logicznych przemyśleń i prawdziwych powodów , do tego warsztaty co robią więcej R1 niż serwisy bo opanowali coś czego nie opanował serwis (nie bronie czy zachwalam serwisów bo i tam pracują ludzie nie kompetentni ) dodać do tego kierowce co jest piekarzem ,prawnikiem czy lekarzem pisząc mądrości o mechanice  na forum i wszystko jasne.
Wypowiadać się powinny osoby co znają temat u źródła robią to na co dzień ,jeżdżą na kursy i szkolenia organizowane prze markę ,znają prawdziwą przyczynę lub skutek problemu danego motocykla  ,ale co tam fachowcy lepiej mieć 20 gwiazdek i 2 tyś postów na forum R1 i jest się gość i znawca marki ,młodego trzeba pouczyć by się ładnie przywitał bo inaczej to........panowie którędy zmierzacie ? każdy kto się przygląda z boku mówi ,że jak bym czytał forum R1 to bym w życiu nie kupił R1 ,jaki to paradoks prawda ?
Jak zwykle żaba tylko coś napisze by się przyczepić jak to zwykle robi na forum........... Panowie naprawdę trochę wyobraźni ,spokoju ,bez podniety ,jak nie znasz się na mechanice nie brnij ,nie twórzcie nowych teorii na podstawie paru motocykli które wcześniej mogły mieć debila za właściciela..
Czy to takie trudne .....................?

Ps bart sorki za off top ale tak czytam i czytam i mi się zebrało Red_icon_wink
JUz dawno sie zrobil tutaj offtop koledzy pisza o kawie, yamaszkach i czasem o beemce w temacie sprzedazy s1000rr Red_icon_wink)) (a sami czesto filozofuja o offtopach w innych wątkach)

Żaba zgadzam sie z Twoja wypowiedzia Red_icon_smile Mialem rn19 i byla dla mnie zajebista ! Prawie dwa lata jezdzenia i okolo 15 tys km nawiniete i jezdzila jak z salonu , ale tutaj jest oceniana jako piekne moto ale.... pod owiewkami szrot nie motor Red_icon_cheesygrin
Stron: 1 2