2016-12-18, 02:15 PM
Stron: 1 2
2016-12-18, 02:18 PM
Prosta roznica. Jedne są torowe, a drugie drogowe z mozliwoscia smigania po torze . Bardziej szczegolowo ? SC wymagaja kocy grzewczy bo maja inna budowe , bliskie slicką a drugie nie wymagaja grzania kocami i maja budowe podobna do innych ulicznych opon.
2016-12-18, 02:26 PM
o taką odpowiedz mi chodziło bo ma dwa komplety tych opon i zastanawiałem sie które założyć po torze praktycznie nie śmigam wiec wychodzi na to ze lepiej założycz SP
Dzieki
Dzieki
2016-12-18, 02:38 PM
Rowniez SP wybieram przy zakupie kolejnych opon
2016-12-18, 09:37 PM
A jak nagrzejesz SP kocem to te w wersji V2 mają boki dokładnie takie same jak SC2 ( V2 maja 27% miększa mieszankę niż poprzednia wersji ) więc nawet na torze kleją identycznie ..
2016-12-18, 10:08 PM
od którego roku SP są w wersji V2? bo 2k14 można już kupić za dobre peso
2016-12-18, 11:29 PM
A to różnie .. Przez jakiś czas szły równolegle inne w jednej fabryce inne w drugiej chyba ..
Różnią się wzorem bieżnika i tyle .. Takie pioruny "łamane"..
2014 kupuj śmiało ..
Różnią się wzorem bieżnika i tyle .. Takie pioruny "łamane"..
2014 kupuj śmiało ..
2016-12-19, 12:04 AM
Ja kupiłem SP 1814 rok produkcji, rozmiar 200/55/17, ciekawy jestem jak się będą spisywać, 365zeta za sztukę.
2016-12-19, 01:14 AM
Tomi a te m7rr już skończyłeś?
Mi jeszcze została połowa S20 EVO i teraz mierze temperaturę w garażu, na razie stoją w 9 stopniach
Mi jeszcze została połowa S20 EVO i teraz mierze temperaturę w garażu, na razie stoją w 9 stopniach
2016-12-19, 12:49 PM
Prawie się kończą, przejechane narazie 5500km i jeszcze na jakiś 1000 zostało środka, dodam ze często odkręcam na maxa także wg. mnie dość trwałe są. W zakrętach trzymią zajebiście, żadnych uślizgów, bardzo polecam ogólnie, teraz chcę spróbować coś innego żeby mieć porównanie.
2016-12-20, 02:25 PM
2016-12-20, 03:05 PM
No fajnie, a jak z transportem? Bo to mnie zastanawia - przeciez jak kurier ją wiezie, to raczej nie leza w ciepłym..
2016-12-20, 03:33 PM
(2016-12-20, 03:05 PM)adams napisał(a): [ -> ]No fajnie, a jak z transportem? Bo to mnie zastanawia - przeciez jak kurier ją wiezie, to raczej nie leza w ciepłym..
Ogólnie gdzie leżakowała przed zakupem też nigdy nie będziemy pewni, oby w ciepłym, za te kilka godzin w chłodzie mam nadzieję że szlag jej nie trafi. Po drugie, 2 zimy też gdzieś zimowała. Po trzecie M7RR zimę w garażju przestały i różnicy nie czułem po zimie - nie jest to ten kalibrer co Supercorsy oczywiście, po 4 na moje jeżdżenie myślę że nie będzie to miało wielkiego wpływu - mam nadzieję
2016-12-20, 07:00 PM
Tyle tylko, że to nie jest Supercorsa SP V2 ....
2016-12-20, 07:33 PM
To jest pierwsza wersja . SP V2 ma wciecia w ksztalcie piorunów .....
2016-12-20, 08:07 PM
(2016-12-20, 07:00 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Tyle tylko, że to nie jest Supercorsa SP V2 ....
Wiem, wiem że to nie jest SP V2. A jest jakaś wielka różnica między wersją tą co ja mam a wersją V2 ?? Bo SC2 - to jest typ mieszanki, a V2 myślałem że jest poprostu nowszym modelem Supercorsy??
Jeśli możecie uświadomcie mnie o co kaman, bo wiem że ta moja Supercorsa pooniekąd też jest używana na torze
2016-12-20, 09:14 PM
SC1, SC2 itd .. to opony TOROWE .. Mieszanka w nich dobierana jest do temperatury asfaltu w dniu wyścigu oczywiście, ale sama w sobie jest bardzo przyczepna ... jest mniej odporna na cykle cieplne, długo się rozgrzewa i tylko rozgrzana jest przyczepna ..
Pirelli Supercorsa SP to opona bardziej drogowa - ma więcej krzemionki czyli szybciej się rozgrzewa, ale jest jednak mniej przyczepna .. wytrzymuje więcej cykli cieplnych ... Poprzednia wersja ( czyli ta co masz ) była twardsza niż SC3 ....
Nowa wersja ma środek twardszy niż SC3 .. ale boki 27 czy 23% ( nie pamiętam dokładnie ) miększe czyli zasadniczo te co ma jej torowy wzór w mieszance SC2 ...
Ja w tym sezonie zasadniczo latałem tylko na SP V2 i RS10 ( raz na R10 ) ... i Supercorsy nie ma bata żeby mi puściły .. a wolno nie było na przykład na Kisielinie ... Bo oczywiście na Poznaniu byłem najwolniejszy wśród bogów ...
Pirelli Supercorsa SP to opona bardziej drogowa - ma więcej krzemionki czyli szybciej się rozgrzewa, ale jest jednak mniej przyczepna .. wytrzymuje więcej cykli cieplnych ... Poprzednia wersja ( czyli ta co masz ) była twardsza niż SC3 ....
Nowa wersja ma środek twardszy niż SC3 .. ale boki 27 czy 23% ( nie pamiętam dokładnie ) miększe czyli zasadniczo te co ma jej torowy wzór w mieszance SC2 ...
Ja w tym sezonie zasadniczo latałem tylko na SP V2 i RS10 ( raz na R10 ) ... i Supercorsy nie ma bata żeby mi puściły .. a wolno nie było na przykład na Kisielinie ... Bo oczywiście na Poznaniu byłem najwolniejszy wśród bogów ...
2016-12-20, 10:06 PM
ale torami chyba nie ma co się sugerować,bo asfalt tak nagumowany że każdy badziew da rade u amatora.na droge torówki to hardcore
2016-12-20, 11:20 PM
Czy ja wiem .... D212 PRO1 czy PRO2 to rasowa torówka a opona mega dobra na drogę ..
Różnie to bywa ... Kiedy V2 się rozgrzeje jazdą ( bo szybciej się nagrzewa bez kocy ) to i boki są ciepłe i kleją .. No ale to wiecie ... każdy ma swoje jakieś tam doświadczenia i preferencje tak że to już różnie bywa ..
Różnie to bywa ... Kiedy V2 się rozgrzeje jazdą ( bo szybciej się nagrzewa bez kocy ) to i boki są ciepłe i kleją .. No ale to wiecie ... każdy ma swoje jakieś tam doświadczenia i preferencje tak że to już różnie bywa ..
2016-12-21, 08:01 AM
A.s. a ty po drodze na jakich kapciach latasz ???
Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
Stron: 1 2