Wolałbym ten pierwszy bo pewnie wytargujesz w tej cenie gwarancje roczną wygląd ładnie i solidnie i masz wszystkie dokumenty, a w tym drugim nie masz książeczki ta naklejka na czaszy wyglada jakoś tandetnie brak gwarancji i ta cena trochę niska
A najlepiej to zapytaj Koczisa czy jeszcze ma na sprzedaż
ta biala z moto 44 to gówno juz byla 100 x opisywana ,mam foty gdzies jeszcze sprzed ich "liftu "
koczis taka biala za 36 chce sprzedac pogadaj z nim on ma pewniaka
Co to to racja. Pewniejszej RN22 niż Koczisa nie znajdziesz
i się nawet nie zastanawiaj, i nie drap po skroni
Właśnie tak sobie myślę że ten pierwszy to najlepszy wybór bo wydaje się że pewny sprzęt, wyczyszczę się niemal do zera...
kolego przeczytaj jeszcze raz post wonsza bo chyba nie doczytałeś
A Koczis chyba już nie sprzedaje a jak sprzedaje to nie za 36, zresztą niech sam się wypowie
Ja nie namawiam. Nigdzie mojej już nie wystawiam, bo nie ma aktualnie co kupić.
Z tego też powodu oraz włożonego tysiaka tydzień temu, cena wróciła do pierwotnej i wynosi na dziś 38tysia za moto, ze wszystkim co do niej mam lub za 37500zł i nakładka siedzenia pasażera ostaje u mnie. Chyba, że ktoś mnie przekona, że bez nakładki to nie kupuje motocykla hehehehe.
Gdybym miał kupić tamtą z moto44 za 40tysia, czy moją za 38 to bym sie nie zastanawiał, ale jak wyżej napisałem, nie namawiam. Co innego gdyby ona była za 32, to co innego
Ja w ogóle nie wiem nad czym mag78 się zastanawiasz....Pewnie nie jedna osoba chciała by wziąć moto od Koczis-a.
(2016-11-29, 04:13 PM)kris86 napisał(a): [ -> ]Ja w ogóle nie wiem nad czym mag78 się zastanawiasz....Pewnie nie jedna osoba chciała by wziąć moto od Koczis-a.
I tu się mylisz. Dużo osób najpierw było chętnych i znali cenę, a jak wystawiłem, to cisza hehehe
Druga sprawa, to że nie mam sportowych wydechów, a to z moich obserwacji jest pierwsze co powoduje chęć zakupu danej sztuki. Masz akrapy(moto złom) = moto sprzedane. Moto w serii(technicznie ok) = długo czekasz na kupca, przy takiej samej cenie.
Na moje szczęście nie zależy mi na sprzedaży i nie muszę na razie schodzić z ceny, bo coś tam
I to jest dziwne. Ludzie wolą jeździć czymś co robi robotę, przykuwa uwagę, a nie ważne że technicznie ledwo "żyje". Tak jest z wszystkim widać czy to moto, samochód lub TV. Ma mieć bajery
Choć nie ukrywam przez to że erka ma dwa wydechy dość droga jest zmiana ich na akcesoryjne. Ale dobrze że powiedziałeś o takiej obserwacji. Jak będę sprzedawał swoją pierwsze co dokupię wydechy
Ja teraz jeżdżę chwile na fabrycznych wydechach i to jest masakra
Auta się nie odsuwają, niebezpiecznie na mieście, mniejsza moc i jeszcze dźwięk ma jak jakaś wydmuszka
Dla mnie wydech to połowa piękna motocykla
Ta pierwsza ma dziwnie mały przebieg, tyle zrobiłem swoją w pierwszym miesiącu po zakupie a ona miała dwóch właścicieli.
1 to pewniak bierz ją, w końcu od autoryzowanego dealera wielu marek
Ja tam bym w życiu od Moto44 nic nie kupił widząc co się tam u nich dzieje
Raz że ceny kosmos a dwa że te motocykle przed wjazdem do nich zazwyczaj nie wyglądają dobrze (bywają na pewno wyjątki ale już kilka "perełek" widziałem)
#1, it's a 2014. In the US, 2009-2013 had recalls. 2014 is the only year with no recalls so far. I know the EU and US bikes aren't the same, but they do share a lot of parts.
jak kupisz niebieską będziesz bardziej rozpoznawalny,a kasy starczy na przygotowanie moto do sezonu
(2016-12-13, 02:51 PM)mieszko_1vp napisał(a): [ -> ]ja mam fajną po dzwonie
Chyba z imbusem :3 hehehe