Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Nowy kumpel w garażu :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Piotrek jak mogłeś takie "gołe " foty wstawiać heheheeh
Swoją drogą trochę Ci się dziwię Piotrek, bo ok o ile temat finansowy to u Ciebie nie problem tak nawet dla spokojnej głowy, nie lepiej byłoby ubrać ją w laminaty? Rc8 na drogę, R1 na tor i można się bawić
Ja sam sobie się dziwię, a co dopiero ktoś patrzący z boku Red_icon_mad3
Wszyscy mi to mówią, co Ty, wiem, że to logiczne, ale ... i tego właśnie nie mogę zrozumieć Red_icon_cheesygrin  
Póki co oba zostają w cywilu.
Tor dla mnie, to ... w sumie nie wiem po co i na co, ale kilka razy pojechałem no i coś mnie tam ciągnie. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że jak wcześniej jeździłem se na luzie i miałem gdzieś, jak mnie ktoś wyprzedzał, tak od zeszłego sezonu sie mi coś poprzestawiało w mapach zapłonowych Red_icon_cheesygrin
Nie wiem jeszcze jak to będzie, bo wszystko wskazuje na to, że dużo czasu w tym sezonie będę spędzał w fabryce i słabo będzie z czasem
RN22 to według mnie jeden z gorszych motocykli do nauki torowania. Za dużo mocy z dołu, początkujący zanim ogarnie pracę gazem w zakręcie to minie wieczność. Ja osobiście pomimo, że jestem raz w miesiącu w Radomiu na torze to RN22 nie ogarniam po prostu. Swoja r6 robie czas 0:38 co jest według mnie niezłym wynikiem, natomiast rn22 jeździć nie potrafię szybko. Trzeba mieć skilla do tego motocykla.
Niby tak, ale w/g mnie jednym z lepszych sportów do cywilnej jazdy turystyczno-krajoznawczej ... ja pierdziele, ale paranoja ... Red_icon_cheesygrin
Serio! Jak dla mnie ... najwygodniej mi się właśnie na niej jeździ "w trasy".
Na CBRce bolały mnie plecy. RC8 to zajebiste ... sam zakręca, a nie "pokonuje" zakrętów tylko po prostu przez nie przejeżdża, a RN22 ... jak słoń.
Ale jak bym miał RC8 jechać 500-600 km, to chyba z dwa dni bym się nie mógł wysiusiać ... od tych wibracji, a zęby, to bym po drodze zbierał po każdej nierówności - taki skubany twardy. Na tor super, ale do jazdy cywilnej - masakra.
RN22 w porównaniu z nim na dziurach kołysze się jak Lincoln ... płynie po nich - piszę to z całą odpowiedzialnością i bez przesady.

Ale wracając do tematu - tak PatrykNSR, masz 120% racji, dla tego łazi mi po głowie zakup jakiejś lekkiej 300 ccm do zabawy, ale na razie czas mnie ogranicza i nie to mi teraz w głowie.
Nie wytrzymałem, crashpady choć były dobre (ale porysowane) wymieniłem na nowe, ale takie same, bo świetnie zdały egzamin, więc po co kombinować.
Oto staruszki:
[Obrazek: b284860e6691374bgen.jpg]

Prawy (ten mniej porysowany - prawa góra) dostał strzała na przewrotce na drugą stronę i byłem przekonany, że jego mocowanie się skrzywiło, tym czasem nie - śruby sie pokrzywiły, ale nie pękły.

[Obrazek: 7ade20fa2b76114egen.jpg]

... i jak odkręcałem tę od silnika, to miałem stracha, że może mi pęknąć. Ale posmarowałem, do przodu, do tyłu i wyszła cała Red_icon_smile

Klamki też wymieniłem, bo ... były porysowane  Red_icon_cheesygrin 

[Obrazek: bc9e6508615b5c59gen.jpg]
... i gotowa do akcji Red_icon_banana 
[Obrazek: bdba0edaabd3a3fcgen.jpg]
No i jak nówka się zrobiła. Też bym wszystko powymieniał Red_icon_smile

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
Szogun zawsze uzywasz rekawiczek? Tak z ciekawosci pytam  Red_icon_LOL
Zawsze, bo moje dłonie służą do ... pieszczot  - muszę więc o nie dbać  Red_icon_cheesygrin Red_icon_mad3 Red_icon_mad3 Red_icon_mad3
Tobie też polecam - zawsze "czyste dłonie"  Red_icon_smoke
właśnie dlatego po 1 torowaniu sobie powiedziałem że nie pojadę kolejny raz na tor dopóki nie kupie torówki Red_icon_cheesygrin
Jak masz tanie moto to ci nie szkoda i się możesz skupić na jeździe Red_icon_tongue
Dziś w końcu polatałem (Nowy Sącz a nazad) i powiem Wam, że jestem zaaachwyyyycooonyyyy tymi oponami.
Jakimi? Patrz strona wcześniej Red_icon_cheesygrin
Nawet nie sądziłem, że tak mogą trzymać, normalnie ... Icon_rock  Red_icon_banana  Red_icon_jump
A dlaczemu wy tak wszyscy nie dowierzacie, jak mówię że są OK..... i tak zdziwieni potem że są super ? :p
Dziś założyłem wypełnienia zbiornika z carbonu.
Chciałem dokupić oryginał (w lewym pierwsze i drugie ucho się urwało) i .... Red_icon_mad
2x kupowałem, 2x pytałem, czy uchwyty całe, 2x odpowiadali, że są cacy i 2x przysyłali mi bez zaczepów - nie wiem na co taki handlowiec liczy.
Kupiłem więc na ali carbonowe. Ale żeby nie było tak różowo, to pierwszy komplet przysłali mi z delikatnym pęknięciem na krawędzi i z ... złamanym pierwszym zaczepem lewego wypełnienia Red_icon_cheesygrin 
Reklamacja, uznali, zapłaciłem za przesyłkę drugiego kompletu, a ten felerny podarowali. Mam go więc w zapasie i chyba go sprzedam.
Wygląda to tak:
[Obrazek: 9fed64f690da782cgen.jpg]

[Obrazek: 70428f45ba73573fgen.jpg]

[Obrazek: f670484067dc3fd4gen.jpg]
Przeklejenie dolnego stompgrip-a
[Obrazek: a7ed8de971f1934fgen.jpg]
I po robocie.
Tutaj jeszcze muszę dodać, że od środka panela podklejałem taką piankę, żeby nie klepało o zbiornik.
Szogun jest tylko JEDEN  Red_icon_smoke
Moim skromnym zdaniem efekt jest...………………………………. ZAJEBISTY Red_icon_smile
Mega zajebiście .. teraz 500zł na osłony ramy i full carbon Red_icon_smile !!!
Piotrek to jak coś to podaj cenę tych osłon co byś sprzedawał. Może bym zakupił.
Dzięki chopacy za słowa otuchy, w tej trudnej chwili Red_icon_cheesygrin Teraz jeszcze pozostaje sprawdzić, jak to w praniu będzie się sprawowało ... już za 2 dni Red_icon_banana 
Na wszelki wypadek wezme se trytytki i srebrną taśmę Red_icon_mad3 Red_icon_mad3 Red_icon_mad3

A.S. - gdyby miał czarną ramę, to już dawno bym to zrobił, ale taką piękną ukrywać pod carbonem, to grzech Red_icon_cool


OK Kuba, wrzucę wszystko z fotami w właściwym dziale, bo mi się za dużo pudełek z gratami narobił.
Piotrek mam pytanko. Jakim momentem dokręcałeś tą zamienną śrubę z otworem zamiast oryginału w przedniej ośce. Ona chyba jest amelinium, a ori stalowa i boję się dokręcać ją z taką samą siłą Nm.
Mam bardzo podobne wypełnienie rownież w carbonie, baaaardzo mi się podoba Red_icon_smile
Jako, że pogoda sprzyja, a ja nie mogę jeździć bo felczer nie pozwala, no to zacząłem grzebać w R1.
I tak grzebałem, że se wygrzebałem padnięte łożysko igiełkowe (to z wysuwaną tuleją) w tylnym kole. Wymieniłem więc oba, a to na zabieraku zostawiłem bo było eleganckie.
Powód demolki łożyska - uszkodzony uszczelniacz, do łożyska dostał się syf (jazda w deszczu) i już.
Sprawdźcie więc u siebie, bo koszty w/w łożysk to 215+110 zł

Przy okazji wręcz wykąpałem w nafcie łańcuch.
Miałem wyczyszczone na błysk tylne koło i nie chciałem go wymazać więc myłem łańcuch bez koła.
Masakra! Nigdy tak nie róbcie! Red_icon_cheesygrin Nie dość, że robiłem alpejskie kombinacje żeby nie porysować wahacza wiszącym łańcuchem, to i ja po łokcie byłem ubibrany.

Ale nie o tym ... umyłem se cały układ wydechowy eksperymentalnym środkiem. Tarcie szmatką z jakimiś dziwnymi srodkami nie zadawalało mnie, bo w szczelinach słabo to wychodziło. Kiedyś miałem taki środek w sprayu OPTIGLANZ. Buteleczka 250 ml kosztowała chyba 150-160 zł (nie pamietam dokładnie), ale środek był super extra!
Popsikałem po kolektorach, rozmazałem pędzlem, poprawiłem, spłukałem wodą i było super. Ten beżowy nalot po prostu spływał.
Wykombinowałem se, że to jakiś kwas w małym stężeniu. W moje ręce wpadł kwas fluorowodorowy. Nie wiedziałem, jak się zachowa lakier pod jego działaniem, więc zrobiłem roztwrór ok. 2-3% (lałem na oko do butelki więc ... ).
Zrobiłem próbkę na kolektorze od środka ... na szmatkę i przetarłem. Jeden przelot mocno nasączoną szmatką i nalot gdzieś odparował Red_icon_surprised 
Dla porównania obok (z lewej strony, to ciemniejsze, bo jeszcze mokre) zrobiłem próbkę AUTOSOLem, tylko nim zrobiłem kilka kółeczek szmatka. Tak to wyszło:
[Obrazek: a6fd4e90cf3113a3gen.jpg]

Zachęcony wynikiem postanowiłem zrobić jeszcze próbkę na lakierze (wahacz od wewnątrz i owiewce bocznej od wewnątrz na krawędzi). Po ok. 5 min. zalegania mikstury nic złego sie nie stało.
Zdjąłem więc pług, boczne owiewki, osłony rur przed wydechami i heja!
Psik, psik i cały syf zniknął. Roztarłem pędzlem miksturę po wszystkich zakamarkach, spłukałem wodą i jeszcze raz psik, psik ... aż dym/opary leciały z kolektorów Red_icon_smoke 
Opłukałem wodą, dmuchałem sprężonym powietrzem, odpaliłem moto, wszystko wyschło i tak to wyglądało:
[Obrazek: c42cfa6982b98a4dgen.jpg]
Dodam, że nie czyściłem ich na błysk, tylko tak, jak woda spłynęła, bo jutro wymieniam olej i usyfie je ponownie.
Wiem, wiem ... nie jeździć po wodzie, to nie będzie co czyścić, no, ale "jechałem tam, gdzie nie pada" Red_icon_mad3 Red_icon_mad3 
Reasumując ... jestem zadowolony z mikstury Red_icon_banana

A jutro ... Red_icon_tongue2
[Obrazek: 39e339b66210fe7egen.jpg]
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19