Witam, gdy odpalę moją r1 to po ok. 5 sekundach wyłącza się ssanie, a obroty spadają poniżej 1000. Motocykl zaczyna się dusić i jeśli nie przytrzymię gazu to gaśnie. Gdy się rozgrzeje obroty utrzymują się na około 1100, ale po przegazowaniu znowu spadają poniżej 1000 i się dusi. Wymieniłem filtr powietrza i świece, ale nic się nie zmieniło.
Dodam, że podczas jazdy nic się nie dzieje, idzie równo pod czerwone pole. R1 jest w wersji USA.
Trochę głupia odpowiedz ale jak byś podkręcił wolne obroty?
(2016-10-22, 06:47 PM)Lukaniu94 napisał(a): [ -> ]Trochę głupia odpowiedz ale jak byś podkręcił wolne obroty?
W tym modelu obroty można podnieść chyba tylko w kompie.
Jak długo masz ten motocykl ? Od kiedy się tak dzieje ??
(2016-10-22, 07:38 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Jak długo masz ten motocykl ? Od kiedy się tak dzieje ??
Mam go dwa miesiące, problemy zaczęły się parę dni po kupnie.
dziwie sie ze nie probowales go oddac, sprawdz regulator napiecia moze, bezpeczniki pod siodlem, wrzuc jakis filmik z pracy moto jak mozesz
a czy ssanie w 22 jest jak w 12
może zawór nie opada przycina go i rozłacza
(2016-10-22, 07:53 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]A diagnostyka coś mówi ?
Błędów było bardzo dużo. Po wykasowaniu żadne się nie pojawiają.
Oto lista
DI61: 13,15,21,22,23,30,41,59,66
(2016-10-22, 07:57 PM)srubar1 napisał(a): [ -> ]a czy ssanie w 22 jest jak w 12
może zawór nie opada przycina go i rozłacza
Szukałem właśnie tego zaworu, ale nigdzie go niema. Chyba ssanie również jest sterowane przez komp.
Sprawdzałem czujnik temperatury powietrza i jest ok. TPS sprawdzałem w trybie diagnostycznym i też jest wporządku. Motocykl normalnie jeździ, spalanie 8-9 litrów, tylko na tych wolnych obrotach wariuje.
Czyli wygląda na to że albo ktoś na zapalonym motocyklu odpinał po kolei kostki jak chciał albo w połączeniu tego wszystkiego z "błędem" GLEBY odpowiedź jest dość smutna
..
No ale ... póki co trzeba eliminować to co pisze producent .. synchro przepustnic najpierw .. tylko pamiętaj #2 przepustnica ma mieć 12 mmHg a reszta 10 mmHg .. nie jest tak w RN22 że wszystkie równo !!
Problem występował też po błędzie w mapie z FlashTune ... czyli po wgrywaniu gotowca odblokowującego RN22 z USA ... w ECU też może być problem .. ALE >> najpierw zrób synchro .. to nie powinien być duży koszt .. pewnie koło 50-100 zł .. taki uczciwy mechanior za to weźmie .. TYLKO niech poczyta najpierw jak nigdy nie robił RN22
..
(2016-10-22, 08:42 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Czyli wygląda na to że albo ktoś na zapalonym motocyklu odpinał po kolei kostki jak chciał albo w połączeniu tego wszystkiego z "błędem" GLEBY odpowiedź jest dość smutna ..
No ale ... póki co trzeba eliminować to co pisze producent .. synchro przepustnic najpierw .. tylko pamiętaj #2 przepustnica ma mieć 12 mmHg a reszta 10 mmHg .. nie jest tak w RN22 że wszystkie równo !!
Problem występował też po błędzie w mapie z FlashTune ... czyli po wgrywaniu gotowca odblokowującego RN22 z USA ... w ECU też może być problem .. ALE >> najpierw zrób synchro .. to nie powinien być duży koszt .. pewnie koło 50-100 zł .. taki uczciwy mechanior za to weźmie .. TYLKO niech poczyta najpierw jak nigdy nie robił RN22 ..
Przy wymianie świec nie zauważyłem nic podejrzanego. Wszystkie przewody są na swoich miejscach i mają oryginalne opaski zaciskowe, motocykl jeździ prosto, więc mam nadzieję, że nie jest po poważnej kraksie.
Zapomniałem dodać, że komputer jest odblokowany( już był odblokowany jak go kupiłem), ale po przesiadce z fz6 szału ten motocykl nie robi. Spróbuje jeszcze nagrać film, jeśli nic nie zdziałam oddam go na regulacje przepustnic.
w rn22 nie ma ssania.mozna regulować śrubkami przy kanalikach-nie wiem jak fachowo to się nazywa.
No leżeć musiał bo komputer zapamiętał info z bangsensora czyli odłączył zapłon bo motocykl miał więcej niż 65 stopni przechyłu
..
Błędy dotyczą okolicy czujnika położenia przepustniy #2 jak i wtrysku #2
Potem czujników znajdujących się w czaszy i airboxie ..
Wypięcia kostki TPS !
Wypięcia kostki amora skrętu
W połączeniu z przewrotką można to ułożyć w logiczną całość ... na pewno czasza z czujnikiem i amor skrętu zostały rozłączone .. do tego TPS i czujniki w airboxie
..
ALE >>>>> jak był reflash ECU to cholera wie co tam jest wgrane i po co .. cholera wie co kto robił !!!
Może szukał co jest nie tak jak mu te obroty szalały po prostu wypinając wtyczki !!! Tak że niema co się przejmować
..
Coś na pewno jest nie tak z przepustnicą #2 może być źle zsynchronizowana przez kogoś kto nie ma zbytnio pojęcia jak działa BigBang
..
Mieszko >> no synchro przepustnic
Could be as easy as a throttle sync or as hard as an ECU flash. Start with a throttle sync and go from there. If it's the flash, you'll want a reputable shop/person to flash the ECU with a good image.
jak odpaliłeś chwile chodził bez gazu na 2 tys? czy musiałeś trzymać manetke?
(2016-10-23, 02:10 PM)mieszko_1vp napisał(a): [ -> ]jak odpaliłeś chwile chodził bez gazu na 2 tys? czy musiałeś trzymać manetke?
Tak, chodził bez gazu i później obrotu zaczęły spadać.