2016-07-07, 11:36 PM
Cześć jak już co niektórzy przeczytali jestem świeżym posiadaczem tego zabójczego pocisku no nazwie R1.
Poprzedni właściciel użytkował moto codziennie dojeżdżając do pracy, robiąc przebiegi około 8 tys mil rocznie. Motocykl wizualnie był mocno zaniedbały, lecz na bieżąco serwisowany mechanicznie. Poprzedni właściciel moto kupił z przebiegiem 18 tys mil z usterką która nie została naprawiona do dziś przez 4 lata (mówił że się przyzwyczaił...) teraz moto ma 51 tys mil.
wyposażenie to :
Nawigacja zumo 590lm
Światła przednie LED (w Anglii tak można)
amortyzator skrętu (nieobecny na foto)
tłumik - całkowity przelot (w Anglii tak można)
Alarm - Datatools 433
Oraz opisany problem w postaci najprawdopodobniej gaźników Moto na niskich obrotach od około 2000rmp do 3500rmp dławi się, gdy ciut mocniej odkręcę manetkę. Po przekroczeniu tych granic idzie jak wściekły. Na oryginalnych tłumikach jest to samo filtr powietrza ori... gaźniki po synchronizacji 2 lata temu nie przyniosły poprawy :/ tak mi powiedział poprzedni właściciel.
Oleju podobno ani grama nie bierze
EXUP: jest i zmienia położenia co widać bo na chwile obecną jest ściągnięta metalowa osłonka ;>
teraz do was pytanie:
Jakie macie ustawienie dawek paliwa: umnie dawka była ustawiona na 2,5 obrotu skok iglicy na 3 ząbek liczony od dołu dysza ma oznaczenie 7,5 czy tak powinno być ??
PS:posiadam w swoim cieplutkim garażyku auto o nazwie Lancia Dedra Integrale (wtajemniczeni będą wiedzieć o co chodzi)
Poprzedni właściciel użytkował moto codziennie dojeżdżając do pracy, robiąc przebiegi około 8 tys mil rocznie. Motocykl wizualnie był mocno zaniedbały, lecz na bieżąco serwisowany mechanicznie. Poprzedni właściciel moto kupił z przebiegiem 18 tys mil z usterką która nie została naprawiona do dziś przez 4 lata (mówił że się przyzwyczaił...) teraz moto ma 51 tys mil.
wyposażenie to :
Nawigacja zumo 590lm
Światła przednie LED (w Anglii tak można)
amortyzator skrętu (nieobecny na foto)
tłumik - całkowity przelot (w Anglii tak można)
Alarm - Datatools 433
Oraz opisany problem w postaci najprawdopodobniej gaźników Moto na niskich obrotach od około 2000rmp do 3500rmp dławi się, gdy ciut mocniej odkręcę manetkę. Po przekroczeniu tych granic idzie jak wściekły. Na oryginalnych tłumikach jest to samo filtr powietrza ori... gaźniki po synchronizacji 2 lata temu nie przyniosły poprawy :/ tak mi powiedział poprzedni właściciel.
Oleju podobno ani grama nie bierze
EXUP: jest i zmienia położenia co widać bo na chwile obecną jest ściągnięta metalowa osłonka ;>
teraz do was pytanie:
Jakie macie ustawienie dawek paliwa: umnie dawka była ustawiona na 2,5 obrotu skok iglicy na 3 ząbek liczony od dołu dysza ma oznaczenie 7,5 czy tak powinno być ??
PS:posiadam w swoim cieplutkim garażyku auto o nazwie Lancia Dedra Integrale (wtajemniczeni będą wiedzieć o co chodzi)