Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: YZF - R1 RN1 Staruszek o którego chcę zadbać ;)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć jak już co niektórzy przeczytali jestem świeżym posiadaczem tego zabójczego pocisku no nazwie R1.
Poprzedni właściciel użytkował moto codziennie dojeżdżając do pracy, robiąc przebiegi około 8 tys mil rocznie. Motocykl wizualnie był mocno zaniedbały, lecz na bieżąco serwisowany mechanicznie. Poprzedni właściciel moto kupił z przebiegiem 18 tys mil z usterką która nie została naprawiona do dziś przez 4 lata (mówił że się przyzwyczaił...) teraz moto ma 51 tys mil.
wyposażenie to :
Nawigacja zumo 590lm
Światła przednie LED (w Anglii tak można)
amortyzator skrętu (nieobecny na foto)
tłumik - całkowity przelot (w Anglii tak można)
Alarm - Datatools 433
Oraz opisany problem w postaci najprawdopodobniej gaźników Moto na niskich obrotach od około 2000rmp do 3500rmp dławi się, gdy ciut mocniej odkręcę manetkę. Po przekroczeniu tych granic idzie jak wściekły. Na oryginalnych tłumikach jest to samo filtr powietrza ori... gaźniki po synchronizacji 2 lata temu nie przyniosły poprawy :/ tak mi powiedział poprzedni właściciel.
Oleju podobno ani grama nie bierze Red_icon_cheesygrin
EXUP: jest i zmienia położenia co widać bo na chwile obecną jest ściągnięta metalowa osłonka ;>

teraz do was pytanie:
Jakie macie ustawienie dawek paliwa: umnie dawka była ustawiona na 2,5 obrotu skok iglicy na 3 ząbek liczony od dołu dysza ma oznaczenie 7,5 czy tak powinno być ?? 

PS:posiadam w swoim cieplutkim garażyku auto o nazwie Lancia Dedra Integrale (wtajemniczeni będą wiedzieć o co chodzi)
Zacny "staruszek" [WHITE SMILING FACE]

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Ale ladnie się prezentuje. Jesli bede zmuszony rozstac sie z moja Dama to czegos podobnego bede szukal, choc bardziej RN04. Gratulacje nabytku.
Co do usterki to zobacz w jakim stanie sa krućce gumowe laczace gazniki z silnikiem. Kiedys w FZS jak mialem jeden pekniety to byly podobne objawy. Po wymianie bylo ok.
Zacna maszyna. Jak Koczis pisze sprawdź te gumy i przewody podciśnieniowe, chociaż nieszczelność powinna wyjść przy synchronizacji ale nie ma pewności kto i jak ją robił, najlepiej podłączyć analizator spalin i wtedy ustawić gaźniki, nieraz od stania zatykają się kanaliki w gaźnikach ale to wyjdzie podczas regulacji.
Wladek, angielska babcia z kopytem ta Twoja R1 :-) A włoszka quattro w garażu to biały kruk Red_icon_cheesygrin
No ładne cacko Red_icon_cheesygrin
Miodzio
Dzięki panowie za słowa uznania. Widzę że trafiłem na grono bardzo fajnych ludzi, mam nadzieje że wspólna współpraca między nami wszystkimi będzie się dobrze układać. Ja zaś zostanę aktywny na tym forum, bardzo długo Red_icon_wink Jeden z wężyków który wychodzi z takiego trójnika w sumie lekko się nasuwa... spróbuje te połączenie jakoś wzmocnić Red_icon_wink

Ps: dla osób którzy się nudząRed_icon_wink

http://forum.lanciapolska.org/viewtopic....24&t=69481

http://forum.lanciapolska.org/viewtopic....ncia+dedra
Powiedz mi jak te LEDy się spisują jak już trochę pojeździłeś w nocy, jak nie to czekam na relację w przyszłości Red_icon_smile
Ty no świeci to jak xenon tyle że jest mniej awaryjne Red_icon_smile
Odnośnie gaznikow i ich podciśnien: Uszczelnienie tych przewodów praktycznie wyeliminowała problem. Zostalo przeprowadzenie tylko synchronizacji bo ewidentnie tego brakuje. Oraz ustawienie czujnika położenia przepustnicy bo według obrotomierz jest źle ustawiony
A co masz tam za ledy?
jakieś Chińskie "no name" Red_icon_cheesygrin ale jak coś z nimi się stanie na pewno przejdę na tego pseudo philipsa Red_icon_smile polecam:
Żarówkę LED H4 4000LM Philips Luxeon ZES
https://www.youtube.com/watch?v=Z_ICWgYA...e=youtu.be
Tylko pamiętajcie że przy kontroli policyjnej mogą zabrać dowód, gdyż lampa halogenowa w R1 RN01-09 nie posiadają homologacji na żarówkę typu LED tylko zwykłą żarówkę halogenową H4.
Tak wiem ale w Anglii prawo nie jest tak poje... jak w Polsce...!!! Ma być na badaniu (mocie) widoczna linia odcięcia, tak jak w ori i koniec. Świecić w kloszu może nawet świeczka lub latarka aby nikogo to nie oślepiało Red_icon_wink))
Po wymianie gaźników i ich zsynchronizowaniu oraz ustawieniu dawek powietrzno-paliwowych. Problem został wyeliminowany Red_icon_wink) Moto świetnie zachowuje się w całym zakresie obrotów.
operacje sam przeprowadziłem osobiście, co napełnia mnie to większą satysfakcją Red_icon_wink
spalanie paliwa spadło:
wynosi obecnie 4litrów na 50mil
wynosiło około 5,4 litrów na 50mil
Jadąc na tej samej trasie i tą samą prędkością

Obecny przebieg motocykla to 51 000 mil czyli jakieś 82 tys. km Red_icon_cheesygrin Yamaha nie pobiera najmniejszych ilości oleju.
Jednaj dla świętego spokoju na jesień osobiście wymienię łańcuch rozrządu Red_icon_wink
Brawo TY Red_icon_cheesygrin
Ładny przebieg. Jakoś mam wrażenie, że te nowe jednostki tyle nie wytrzymają, nawet jak się będzie o nie dbało.
Moto nie było Pałowane. Służyło do codziennych dojazdów do pracy Ten przebieg czyli 34 tys. mil został zrobiony w 4 lata. Poprzedni właściciel zmienił olej co niecałe 4 tys mil. latał na motulu 5000 - 10w40
jest to zaufana osoba i jestem pewny że nie oszukał by mnie. Przedstawił całą historie motocykla i mówił jak z nim sie obchodzić, aby nic sie z nim nie działo. Wymienił jego bolączki co trzeba niebawem wymienić co naprawić itp. Powiedział ze płyn hamulcowy jest do wymiany, tak tez uczyniłem. z automatu dźwignia hamulca przedniego zaczęła płynniej zaciskać tarcze hamulcową, bez tak jakby uskoków.
Samodzielne grzebanie przy motocyklu zawsze sprawia przyjemność szczególnie jeżeli uda się coś zrobićRed_icon_smile Niech nakręci następne 82tys. kmRed_icon_smile
Ładne Cacko Red_icon_smile