Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: ODBLOKOWANIE R1 RN22
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, szukam profesjonalnego warsztatu celem odblokowania R1 RN22 2011r, która na hamowni pokazuje 164 koni. Ponadto chciałbym jeszcze zmienić temperaturę załączania wentylatora i podłączyć blipper. Mieszkam w centrum Polski
Twoja R1 na pewno nie jest zablokowana. 164km na kole to dużo jak na RN22.
Zablokowane wersje USA podobno mają na kole koło 150.
Twoja r1 na 100% nie jest zablokowana a 164 konie to bardzo dobry wynik
Co nie zmienia faktu że możesz zmienić charakterystykę oddawania tej mocy ..
Możesz z RN22 zrobić dzikusa .. Koczis ma namiar na chłopa co w Wawie robi te modyfikacje .. Kolega na forum robił też w okolicy Starachowic .. Poczytaj, poszukaj .. jest tego tutaj MASA Red_icon_smile ..

Modyfikujesz dawki paliwa, kąty zapłonu, prędkość otwierania przepustnic itd ...
Kwestia tylko spalania .. bo RN22 nawet w serii pije dużo a po tych modach dodaj ze 2 litry na 100 km .. Red_icon_tongue ... Na tor nie ma to znaczenia .. na drodze może jakieś tam mieć ..

Osobna kwestia że ja podziwiam ludzi którym brakuje mocy w seryjnej RN22 Red_icon_tongue .... Ja latam na STD a mało kto jest mi w wstanie kroku dotrzymać na drodze .. ( zostawmy kwestie toru ) a mam kolegę któremu ja tempem ustępuję a kolo ma R6 :p .. ile ma w niej koni 92 na kole ??
Gdzie wy tej mocy potrzebujeta ?? Na lotnisku ?? Red_icon_smile ..
co z silnikiem po flash'u ECU? jak jutro kupuje flash'owana RN22 i nie wiem czego się spodziewać po kilku kkm
Tak na dobrą sprawę, to tylko się cieszyć, że masz mocne moto.
Ja kupiłem moto też z odblokowanym kompem i przywróciłem go do serii i jest przepaść w przyspieszaniu Red_icon_sad

Jedyne, co to, że w silnikach z flashem potrafi wydmuchać uszczelkę pod głowicą.
na forum miał ktos z tym problemy?
kilka osób miało, te silniki są już fabrycznie wysilone a co dopiero po flashu Red_icon_tongue
Ale bez flasha też chyba potrafi wydmuchać Red_icon_tongue
Ja nie czytąłem jeszcze na tym forum by komuś wydmuchało uszczelkę
To dopiero musi być smutek kiedy myślisz że moto ma tylko 160 koni bo jest zablokowane a to się okazuje standard hehehehehe :x

Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
adrian bo nikt takimi rzeczami się nie chwali Red_icon_tongue
Nie trzeba daleko szukać R1 która jest na sprzedaż ze zdjęcia co jest na głównej stronie forum miała robioną Red_icon_tongue
A to nie wiąże sie z tym, że przy sofcie przestawiają sobie czas załączania wentylatora chłodnicy? Gdzieś coś takiego czytałem. Sam szukam kogoś sprawdzonego, kto zajmuje się tym na Śląsku ew. Łódzkim.
Koledzy czyli 182 konie to na wale powinna mieć, nie na kole ? Moja pochodzi ze Szwajcarii. Poza tym dzis się brałem na przyśpieszenie z RN19 i do 180km/h równo, później już zostawałem więc chyba coś nie tak ...
jedź na hamownie, może flash'a zjebali?
Albo różnica z wadze to też ma duże znaczenie jak i ciśnienie w oponach. To są często dwa aspekty które się ignoruje przy porównaniu dwóch moturow a ma to bardzo duże znaczenie. Pozdro.

Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
Jestem lekki Red_icon_smile 75 kg, kolega około 90. Jeżdżę na Dunlopach Sportmax i ciśnienie 1,6. Powiem szczerze zdziwiłem się bardzo Red_icon_smile Ile RN22 powinna mieć koni na kole ? Jaki moment obrotowy ?
Ale robiłeś tego reflasha już czy nie ?
a co to jest ? Sorki, ale mam R1 od 3 misięcy i w temacie nie jestem Red_icon_smile Jedyne co robiłem jeśli chodzi o układ napędowy to:
Puszki mam akrapa, z trójnika między puszkami a kolektorem wywaliłem katalizator. Wymieniłem filtr powietrza na K&N.
do decata i filtru kn potrzebne jest strojenie. Czyli wizyta na hamowni
To jest to o czym pisałeś w pierwszym poście ...
Reflash = przeprogramowanie ECU ( komputera ) w motocyklu ...
Standardowo ok. 700 zł .. Robi to ktoś w okolicy Warszawy - tak żebyś miał blisko .. albo w Starachowicach ( to ci sprawdzeni przez forumowiczów ) ... bo pewnie jest ich więcej ...
100 $ kosztuje licencja pod twoje ECU ( kupowana w firmie FlashTune ) reszta to zarobek ..
Najlepiej podjechać motocyklem .. reflash to kilak minut a jak nie odpali po tym no to masz czystą sytuację że kolega coś sknocił :p .. bo i tak bywa - jak wynika z lektury forum ..
Stron: 1 2