Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 i RN12
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
No i stało się od poniedziałku RN 22 w moich rękach
stara RN12 jeszcze także w  garażu tak że mam póki co w czym wybierać, lecz niestety  żona kazała porobić zdjęcia i wystawić RN12 do sprzedaży, kurde ile to ja mam ostatnio roboty, nie mogę znaleźć wolnych 5 minut żeby aparat naładować a co dopiero zdjęcia porobić na kompa zgrać w garażu posprzątać żeby nie straszyło  itd Red_icon_tongue2
[Obrazek: b869ba4358193cbcmed.jpg]
[Obrazek: 957b47e6da653bc1med.jpg]
[Obrazek: ceea48e81cb370f4med.jpg]
Gratulacje, rzeczywiście masz w czym wybierać :-) a z tym sprzataniem do zimy pewnie się wyrobisz;-)
no ładny zestawik Red_icon_cheesygrin
czyli żona woli RN22? Red_icon_cheesygrin
Musisz rzucać monetą którą masz dziś wyjechaćRed_icon_smile Orzeł jeżdżę dziś RN22, reszka wyciągam RN12, a jak stanie na boku to jadę samochodemRed_icon_smile
Jak chcesz to mogę przyjechać i Ci ta rn12 sprzątnąć z garażu i po problemie Red_icon_smile
wolałbym 12 zamiast 22
(2016-04-21, 08:35 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]wolałbym 12 zamiast 22

oj RN22 lepsiejsza wystrojona na 200 koni wsio porobione zacnie :-) i naprawdę sam się dziwie ale lepiej jedzie od RN12 a moja stara 12 to oj potrafiła Red_icon_cheesygrin
tak na szybko co RN22 posiada
Aluminiowe sportowe klamki z regulacja 
Sportowe kierownice ACCEL pelna regulacja 
AL. Manetki + regulacja zawiasu 
Ksenony 
Kierunki przód,led dymione 
Crash pady boczne WOMET TECH 
Filtr Powietrza K&N
Sportowe sety z regulacja 
Crash pady wahacza 
Wydech MGP GROWLER od HOTBODIES RACING sprowadzany z ANGLII 
DECAT 
Sportowe mocowanie tablicy z kierunkami led i podswietleniem 
Zebatka tyl TALON zlota + 2 przód -1, 
SPEEDOHEALER
Lancuch RK zloty wzmacniany 
Sportowe tarcze przód BRAKING 
po zmianach oczywiscie strojony i odblokowany w K+K Kwiecien Motocykle Dzierzoniów
w te 200 koni to Ci nikt nie uwierzy Red_icon_cheesygrin
(2016-04-21, 10:24 PM)adrian_00 napisał(a): [ -> ]w te 200 koni to Ci nikt nie uwierzy Red_icon_cheesygrin
wierzyć nie trzeba grunt że tak lata i jest wyjątkiem potwierdzającym regułę .....
jak zauważyłeś mogę na bieżąco porównywać RN12 vs RN22 i póki co muszę przyznać że RN22 robi robotę 
i na razie w każdym punkcie lepsza od RN12, nie ukrywam że to pewnie zasługa modów ......
Nie, żebym kogoś obrażał, ale jak można porównywać RN12 do RN22... Red_icon_smile

Ja też mam kominy, decat, k&n i reflash... trzeba się wybrać na hamownie, ale raczej 200 KM na wale nie ma co oczekiwać. Po prostu inaczej oddaję moc, prawdopodobnie 'coś' tam jest ich więcej, ale nie będzie raczej przyrostu rzędu 18 KM.

Tapnięte z S6 Edge +
(2016-04-21, 11:27 PM)[Ziutek] napisał(a): [ -> ]Nie, żebym kogoś obrażał, ale jak można porównywać RN12 do RN22... Red_icon_smile

Ja też mam kominy, decat, k&n i reflash... trzeba się wybrać na hamownie, ale raczej 200 KM na wale nie ma co oczekiwać. Po prostu inaczej oddaję moc, prawdopodobnie 'coś' tam jest ich więcej, ale nie będzie raczej przyrostu rzędu 18 KM.

Tapnięte z S6 Edge +

co do mocy  to są zeznania wcześniejszego właściciela, jak ją z hamuje to się okaże, fakt taki że kurde na forum wszyscy piszą że 12 lepiej lata od 22, a ja po moich sprzętach powiem, że z tym się nie zgodzę :-), lecz muszę się powtórzyć 12 ma zero przeróbek a 22 tak jak wyżej...
Zestaw dobry.
A czy to ważne czy ma 200 czy 180... grunt że zajebiście wyglada bo na drogach nikt w 100% możliwości moto nie wykorzysta. Red_icon_smile
(2016-04-22, 07:48 AM)simon68 napisał(a): [ -> ]
(2016-04-21, 11:27 PM)[Ziutek] napisał(a): [ -> ]Nie, żebym kogoś obrażał, ale jak można porównywać RN12 do RN22... Red_icon_smile

Ja też mam kominy, decat, k&n i reflash... trzeba się wybrać na hamownie, ale raczej 200 KM na wale nie ma co oczekiwać. Po prostu inaczej oddaję moc, prawdopodobnie 'coś' tam jest ich więcej, ale nie będzie raczej przyrostu rzędu 18 KM.

Tapnięte z S6 Edge +

co do mocy  to są zeznania wcześniejszego właściciela, jak ją z hamuje to się okaże, fakt taki że kurde na forum wszyscy piszą że 12 lepiej lata od 22, a ja po moich sprzętach powiem, że z tym się nie zgodzę :-), lecz muszę się powtórzyć 12 ma zero przeróbek a 22 tak jak wyżej...

To jest najlepsze, sprzedający mówi że ma 200KM a potem właściciel przekazuje dalej tą "bajkę"
(2016-04-22, 08:15 AM)MarioCFC napisał(a): [ -> ]
(2016-04-22, 07:48 AM)simon68 napisał(a): [ -> ]
(2016-04-21, 11:27 PM)[Ziutek] napisał(a): [ -> ]Nie, żebym kogoś obrażał, ale jak można porównywać RN12 do RN22... Red_icon_smile

Ja też mam kominy, decat, k&n i reflash... trzeba się wybrać na hamownie, ale raczej 200 KM na wale nie ma co oczekiwać. Po prostu inaczej oddaję moc, prawdopodobnie 'coś' tam jest ich więcej, ale nie będzie raczej przyrostu rzędu 18 KM.

Tapnięte z S6 Edge +

co do mocy  to są zeznania wcześniejszego właściciela, jak ją z hamuje to się okaże, fakt taki że kurde na forum wszyscy piszą że 12 lepiej lata od 22, a ja po moich sprzętach powiem, że z tym się nie zgodzę :-), lecz muszę się powtórzyć 12 ma zero przeróbek a 22 tak jak wyżej...

To jest najlepsze, sprzedający mówi że ma 200KM a potem właściciel przekazuje dalej tą "bajkę"

tak tyle że powtarzam jest mega różnica na rolce co do RN12.... a z powietrza się to nie bierze.....trochu się na tym znam.....
będzie hamownia będzie jasne....
Odczucia mają się nijak do mocy. W RN22 ciągnie Ci z dołu i dlatego czuć że jest mocna, później się nic nie dzieje.
Podobnie miałem jak z RN12 wsiadłem na CBR SC57b, myślałem że to ma ze 100 KM bo nie jechało wcale. Równomierne oddawanie mocy i już odczucia takie a nie inne. A jak się okazało, na trasie obie przyspieszały bardzo bardzo podobnie w całym zakresie.
(2016-04-22, 11:21 AM)Blue napisał(a): [ -> ]Odczucia mają się nijak do mocy. W RN22 ciągnie Ci z dołu i dlatego czuć że jest mocna, później się nic nie dzieje.
Podobnie miałem jak z RN12 wsiadłem na CBR SC57b, myślałem że to ma ze 100 KM bo nie jechało wcale. Równomierne oddawanie mocy i już odczucia takie a nie inne. A jak się okazało, na trasie obie przyspieszały bardzo bardzo podobnie w całym zakresie.

Właśnie z takim odczuciem do RN22 podchodziłem że nie będzie góry.... ale jest odczucie odczuciem, zapnę jak będzie pogoda na jeden i na drugi rejestrator i będzie porównanie na liczbach 0-100 0-200 0-~ Red_icon_smoke
Simon zrób takie porównanie i będą w końcu dowody a nie gadanie i "odczucia".
A to że rn12 jest mocniejsze od rn22 to chyba pisał mad666 a on miał rn22 w wersji USA a nie EU. Tak samo te wykresy w temacie o ECU są w porównaniu do wersji USA która jest fabrycznie dławiona.
Ja sie sprawdzalem rn22 zrobione ecu seryjne wydechy z rn19 akrapy i z rolki bylem zawsze minimalnie lepszy na rn22 pomimo ze wazylem 20kg wiecej niz kierowca 19ki
no rn22 ze startu musi byc szybsza, wiekszy moment, ciagnie z dolu itp. Nie powiedzialem tez ze nie ma ona góry czy że jest słabsza on rn12. Poprostu największe różnice w odczuciu tej mocy są związane z charakterystyką silnika. A co do tego oddawania mocy, czyli krzywej moc/moment, każdy ma inny gust i każdy będzie wolał co innego. Mi idealnie pasuje słaby dół i strzał momentu w górnych obrotach Red_icon_smile
Jak już widzę zmiany zębatek +2  i -1 przód ( setup co się do 600 zakłada ) ... to już dalej nie czytam Red_icon_tongue .. Spokojnie 257 koni Red_icon_smile ...
Stron: 1 2 3 4 5 6