2016-04-05, 08:44 PM
Witam wszystkich serdecznie.
Przymierzam się do zakupu R1!
Dzisiaj obejrzałem na sucho, bez odpalania (nie było właściciela na miejscu), porobiłem trochę zdjęć, notatek itd.
Chciałbym wymienić się nimi tutaj na forum, możliwe że coś przeoczyłem.
Ogółem R1 (jak i innych 600ccm+ motocykli w Dubaju) jest bardzo mało.
LINK DO OGŁOSZENIA.
23,000 AED = 23,460 PLN (do negocjacji, pewnie -1k).
TUTAJ ZDJĘCIA
Podam inne informacje oraz to co zauważyłem i wywnioskowałem:
1. drugi właściciel, kupił motocykl 2 lata temu
2. 48kkm
3. bezwypadkowy (tak twierdzi sprzedający)
4. karbonowe wstawki kosztowały go 3k
5. ostatni serwis miesiąc temu
6. sprzedaje bo chce kupić auto
7. nowa opona
moje uwagi:
8. prawy bok zaliczył lekkiego szlifa lub po prostu parkingowa wywrotka przy małej prędkości (podnóżki pasażera + plastik prawy)
9. crash pady zainstalowane po szlifie
10. używany jak należy (nie amatorsko) co świadczy opona, która jest starta lekko na krańcu
11. tylna felga lekko wygięta (nie mam pojęcia jak mogło to się stać)
12. osłonka układu wydechowego + osłona metalowa układu, obie połamane, chamsko posklejane i użyte trytrytki
13. poziom oleju nie w normie? (nawet przy tak pochylonym motocyklu powinien pokazywać tak?)
Co o niej myślicie? Za każdą poradę serdecznie dziękuję!
Przymierzam się do zakupu R1!
Dzisiaj obejrzałem na sucho, bez odpalania (nie było właściciela na miejscu), porobiłem trochę zdjęć, notatek itd.
Chciałbym wymienić się nimi tutaj na forum, możliwe że coś przeoczyłem.
Ogółem R1 (jak i innych 600ccm+ motocykli w Dubaju) jest bardzo mało.
LINK DO OGŁOSZENIA.
23,000 AED = 23,460 PLN (do negocjacji, pewnie -1k).
TUTAJ ZDJĘCIA
Podam inne informacje oraz to co zauważyłem i wywnioskowałem:
1. drugi właściciel, kupił motocykl 2 lata temu
2. 48kkm
3. bezwypadkowy (tak twierdzi sprzedający)
4. karbonowe wstawki kosztowały go 3k
5. ostatni serwis miesiąc temu
6. sprzedaje bo chce kupić auto
7. nowa opona
moje uwagi:
8. prawy bok zaliczył lekkiego szlifa lub po prostu parkingowa wywrotka przy małej prędkości (podnóżki pasażera + plastik prawy)
9. crash pady zainstalowane po szlifie
10. używany jak należy (nie amatorsko) co świadczy opona, która jest starta lekko na krańcu
11. tylna felga lekko wygięta (nie mam pojęcia jak mogło to się stać)
12. osłonka układu wydechowego + osłona metalowa układu, obie połamane, chamsko posklejane i użyte trytrytki
13. poziom oleju nie w normie? (nawet przy tak pochylonym motocyklu powinien pokazywać tak?)
Co o niej myślicie? Za każdą poradę serdecznie dziękuję!