Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Opona rn19 szybka turystyka :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Mam pytanie odnośnie gumy tył. Szukam czegoś w rozsądnej cenie i dobrej jakości. W tym sezonie będzie ciężko z czasem na jazdę ale planuję parę wycieczek. 
Potrzebuję oponke przeznaczoną raczej do turystykiRed_icon_smile Może macie jakieś wskazówki opinię. 
Za informację z góry dziękuję. Pozdro....
Pilot Power 2ct lub 3... mam u siebie, ponad 10 tyś km i mam na tyle na środku ze 2mm i trochę kwadratową się zrobiła od autostrad.
Tył dało radę zamknąć na zwykłych drogach, dobra na deszcz i nie miałem niekontrolowanych uslizgow Red_icon_smile
Pierelka angel st - mój kumpel ma, długo wytrzymuje, dobrze klei, ale osobiście nie jeździłem...
Nie wiem jaka tak... ale wiem napewno jaka nie:
Metzeler costam (nawet nie chce mi sie pamietac).
Kupilem wlasnie z zamiarem takim jak Ty zeby nawijac km po drogach publicznych.
Z metzelerkami mialem dobre doswiadczenia w turystyku.
Fakt faktem jest to pierwszy (i ostatni) Metzeler "made in china".
Podejrzewam ze tu wlasnie lezy zrodlo dramtycznej utraty jakosci.
Co do wlasciwosci to krotko i na temat.
Sciera sie jak miekka, a slizga sie jak twardy slick.
Nawet na suchym asfalcie boje sie wchodzi w zakret.
Nie moge sie doczekac az spale gowno!
Odradzam!!!
Przypomnialem sobie:
Metzeler Sportec M5 Interact (tfuuuu...)

"Interact" to sie zgadza bo jak Cie tyl wyprzedza to "interakcja" z podlozem pewna
Ja bym ci polecił Pirelli Angel GT, mam wcześniejszy model tej opony i daje radę na mokrym i zimnym, jak się skończy to kupię taką.
Nie wiem co Ty miałeś za Metzellery M5, ale może 10cio letnie bo jest to bardzo dobra oponka. Fakt jest miękka i nie wytrzymuje dużo w turystyce ale ładnie klei i daje sobie radę na zakrętach jak i małych torach (kartingi itp). Do turystyki szkoda bo szybko się skończy.
Mam Pilot Powera u siebie założonego, prawie nówka (ponad 4 mm bieżnika) chyba 2014 rok, będę sprzedawał bo zmieniam na bardziej torowe. Gdybyś był zainteresowany używką w bdb stanie to daj znać sprawdzę wszystko dokładnie co i jak z nią.
Blue, wlasnie w tym sek ze byla nowiutka.

Niestety odkad Metzeler przeniosl produkcje do Chin oznacza to ze M5 nowa bedzie zawsze "made in china". Zamowilem ja bo wlasnie mialem takie wczesniejsze doswiadzczenia jak opisales.

Pozdrawiam
No ja jeździłem później na M7rr z 2015r i również byłem bardzo zadowolony dlatego się dziwię Twojej opinii.
(2016-03-29, 12:17 PM)Piotr1 napisał(a): [ -> ]Ja bym ci polecił Pirelli Angel GT, mam wcześniejszy model tej opony i daje radę na mokrym i zimnym, jak się skończy to kupię taką.

Pirelli Angel GT jest do ciężkich moto i ma twardszą mieszankę od ST
do lekkiego sporta zakładaj ST zrobisz na niej 2-3 tys km mniej niż na GT ale za to nie będziesz miał powodów do narzekania, mam akurat taką z przodu więc jak najbardziej mogę polecić
bridgestone battlax bt 016 pro- też całkiem dobra guma i przy ewentualnym zakupie zwróć uwagę żeby był dopisek "pro" bo samo bt 016 to całkiem inna mieszanka o tym samym wzorze opony
METZELER ROADTEC Z8 INTERACT aktualnie mam na tyle ale na razie jest za zimno żeby o niej coś więcej powiedzieć w temperaturach do 10 stopni nie ma co nażekać i nawet dało się ją prawie zamknąć Red_icon_cheesygrin
Power 2CT jest za bardzo sportowa. Kup bardziej Pilot Road. Kolega miał w R6 to nawet i ostrzej można pojeździć i więcej wytrzyma niż Power
A moim zdaniem pilot Road jest za bardzo turystyczna. Mimo, że kolega chcę turystycznie jeździć to dalej ma r1, więc kilka winkli pewnie ostrzej przejedzie Red_icon_wink.
Power 2ct opona bardzo sportowa....Red_icon_cheesygrin
(2016-03-29, 09:19 PM)szymek napisał(a): [ -> ]Power 2ct opona bardzo sportowa....Red_icon_cheesygrin

W nawiązaniu do postu a nie ogólnie do reszty opon Red_icon_cheesygrin
(2016-03-29, 02:48 PM)stachu_r1 napisał(a): [ -> ]
(2016-03-29, 12:17 PM)Piotr1 napisał(a): [ -> ]Ja bym ci polecił Pirelli Angel GT, mam wcześniejszy model tej opony i daje radę na mokrym i zimnym, jak się skończy to kupię taką.

Pirelli Angel GT jest do ciężkich moto i ma twardszą mieszankę od ST
do lekkiego sporta zakładaj ST zrobisz na niej 2-3 tys km mniej niż na GT ale za to nie będziesz miał powodów do narzekania, mam akurat taką z przodu więc jak najbardziej mogę polecić

Angel zdaje egzamin w ciężkim motocyklu i w sportowym do niesportowej jazdy jak w temacie, ST jest bardziej na mokry i zimny asfalt, GT do bardziej dynamicznej jazdy. Co do zużycia to nie zauważyłem żeby jakoś bardziej się zużywała od innych poza tym bezpieczeństwo jest najważniejsze. Warto wziąć tą oponę pod uwagę bo zwyciężyła kilka testów co nie jest bez znaczenia Red_icon_smile