Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Big Ben, znaczy się Bang ! Yamaha R1 RN22 by Ziutek
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Mozna robic przekladki ale tylko w USA. Nasze EU juz nie. Gdyby tak bylo to juz dawno bym sie zamienil na kompa.
Adrian, czyli mnie oszukałeś Red_icon_cheesygrin właśnie dziwilem się, że będzie działać wszystko P&P jak mamy immo. Po prostu Ci się dam przejechać, co za problem Red_icon_smile

Jestem po reflashu, rzeczy, które od razu się rzucają w oczy i mogłem sprawdzić w nocy jak wróciłem to:
- po odpaleniu ustawia mapę A
- wyłączony AIS, zupełnie inaczej(fajniej) pracuję silnik, już nie strzela przy schodzeniu z obrotów
- temperatura włączania się wentylatorów 96st do 91st

Z tego co zrozumiałem to mam zrobiony reflash, czyli to otwarcie przepustnic na 100% + wrzucony jest gotowiec. Sonda wyłączona.

Ogólnie to mam to samo co Piotek z Końskich, tyle, że u Niego siedzą, znaczy się siedziały kolektory Arrowa, on podobno jechał swoją 306 km/h wg GPS.

Będzie jeszcze jedna RN22 do porównania, właśnie ta o której piszę wyżej, kolega 5km ode mnie wczoraj ją od Niego kupił Red_icon_smile

Dzisiaj jak pogoda pozwoli to nawinę parę km, zobaczymy.
Przepustnice otwierały Ci się w 100% już przed reflashem Red_icon_smile
czekam na to porównanie z niecierpliwością Red_icon_tongue
Czekam na relację, mi te strzelanie z wydechów właśnie najbardziej się podoba Red_icon_yes 

Opisz jak po zmianach działa hamowanie silnikiem, czy czuć różnicę w przyśpieszeniu i mocy, ogólne odczucia i koszt tej modyfikacji i czy według Ciebie warto wydawać tą kasę (szkoda że nikt poza Mariderem nie ma wykresów z hamowni przed i po).
Dobra dobra, myślałem że tak jest z tego co było pisane w temacie "Odblokownie ECU", ale dobra mniejsza z tym. To w weekend robisz jakiś wyjazd ? Można się gdzieś ustawić w połowie drogi.
Ziutek lepiej idzie ?czy podobnie ?bo o to się wszystkim rozchodzi i sam jestem ciekawy bo nie jezdzilem seria
Nawinąłem trochę km i powiem Wam, że teraz to zupełnie inny motocykl, serio. Nie spodziewałem się takiej zmiany. Począwszy od płynności tego motocykla kończąc na po prostu zapierdalaniu. Teraz wg moich odczuć ciągnie od początku do samego końca, elastyczność z niskich i średnich obrotów jest naprawdę duuuużo lepsza, reaguje potężnie i przyspiesza jeszcze lepiej.

Co do hamowania silnikiem to różnica jest kolosalna, zaraz po wyjechaniu na drogę bym się zatrzymał na klapie bagażnika. Odwinalem, odpuściłem jak zawsze, a tu ooo nie hamuje i nie nurkuje jak wcześniej.

Czym więcej kilometrów przejechałem tym lepiej się czułem, teraz śmiało mogę powiedzieć, że jedzie naprawdę dużo lepiej od mojej poprzedniej 10tki II gen.

Co do strzelania, pod obciążeniem coś strzela przy niskich obrotach, ale to nie to samo co było wcześniej. Wcześniej każde odpuszczenie gazu, czy zmiana biegu na wyższy to było za przeproszeniem: "jeb". Teraz wydaję mi się, że to po prostu dzięki wydechom i decatowi, bo naprawdę te two brothersy grzmią ostro.

Trzeba by się spróbować z innymi motocyklami, ale teraz naprawdę ten motocykl to ogień, odczucia z jazdy są mega pozytywne.

Ja jestem zadowolony i naprawdę polecam.

Adrian jak będzie pogoda to możemy się styknać, spróbujemy się z dwójki, ja ważę 100 kg, także fajnie by było jak ważysz podobnie, a jak nie to ciężarki w plecak Red_icon_cheesygrin Później Ci się dam karnąć to sobie sam zobaczysz, ja dużo nie pojezdzilem RN22, a czuję różnicę.

Ja za przerobienie kompa dałem 7 stówek w tym następne modyfikacje jakie chcę, wrzucenie map itp. jest już darmowe.

Jak ktoś się zastanawia i biję z myślami to zapraszam do siebie, ew. mogę gdzieś podjechać(np. tak jak się umawiam z Adrianem) i dam się przejechać zainteresowanemu Red_icon_smile
OK.Jestem bardzo ciekaw tego, w weekend? Ma być ładna pogoda. Koczis masz też czas ? A moja waga to 94.
Może być w weekend, moja praca w sobotę jest pod znakiem zapytania, ale to najwyżej się stykniemy w niedzielę. Bliżej soboty dam Ci znać co i jak. Może namówię też tego koleszke co wziął R1 od Piotrka, tam jest wrzucone w ecu to samo co u mnie. Tyle, że on ma kolektory arrowa.
Adrian niech zatankuje 6litrów benzyny więcej i wagowo bedzie pasować Red_icon_yes
Albo ja zrealizuję dietę cud do weekendu Red_icon_cheesygrin

Pewnie taki test Nam za dużo nie powie, bo któryś z Nas trochę opóźni szarpnięcie manetki i może być pozamiatane. Ale pewnie, że możemy się pobawić Red_icon_tongue Masz QS?

Bardziej na efekt końcowy czy warto musicie zdać się na jazdę testową Adriana Red_icon_wink

Wczoraj przed jazdą jeszcze przyszedł filtr K&N, no to założyłem:

[Obrazek: 4f4d8436017e0df0m.jpg]

Stary miał ewidentnie dość:

[Obrazek: 87aed645121a34b6m.jpg]


Aktualnie:
- wydechy Two Brothers
- decat Danmoto
- reflash ECU
- napinacz rozrządu APE
- szybka Puig
- mocowanie tablicy Lightech 
- ledowe kierunki przód, tył
- tankpad
- krótkie klamki
- stalowy oplot
- xenon
- stompgripy
- filtr powietrza K&N
Taka sytuacja... Red_icon_smile

[Obrazek: fad5abb30f4c98a8med.jpg]

Tapnięte z S6 Edge +
Ładny zestawik Red_icon_cheesygrin
Jeszcze ciśnienie w oponach dajcie takie samo i powinno być dobre porównanie.
Chociaż te kilka koni różnicy będzie ciężko odczuć i więcej będzie zależało od kierowcy Red_icon_tongue
I co zrobiliście ten test?
Nie no gdzie w taką pogodę, może w ten weekend.
(2016-04-11, 09:03 AM)k1kristo napisał(a): [ -> ]I co zrobiliście ten test?

Ponawiam pytanie
Nie było kiedy, ostatnie moje wypady to tylko i wyłącznie Radom Red_icon_wink

W następnym tygodniu postaram się ugadać z Adrianem, o ile mu pozwoli nowa praca to spróbujemy się styknać.

Tapnięte z S6 Edge +
Myślę, że pozwoli. A jak nie to zmieni się pracę hehe
Jutro dzwonię w sprawie akcji serwisowej na wiązkę lampy przedniej, także może przy okazji możemy się styknac. Podobno czeka się tydzień czasu na części.

Tapnięte z S6 Edge +
Stron: 1 2 3 4