2016-03-19, 01:47 PM
witam!
mam na imie seweryn , z moto mam doczynienia od 12 lat czyli od połowy mojego zycia ;-)
5 lat pracowałem w serwisie jako mechanik moto,
10 lat jezdziłem na crossach , potem r6 1999r ( tylko 2mies.) potem thundercat (tez kruciutko) , potem wkońcu z750 i 10tyś w sezon , potem sezon bez sprzetu i w grudniu udało mi sie kupić rn13.
moto z przebiegim 30tyś km. z 2004r roku, plastki 2005r, silnik 2006r... ;-)
ale stan jest jak najbardziej ok i zdecydowałem sie akurat na ten egzemplarz po tym jak zjezdziłem pół polski za moto i same strupy widziałem ;-)
kazde moto po zakupie robie pod siebie zawsze , nie inaczej jest i tym razem ;-)
-d kat + wydechy race baffles + skrócenie wydechu i usuniecie bocznych osłon
-wymiana klamek na niebieskie krótkie
-xenon slim 5000k
-paski na koła
-zebatka przód -1
-nowa lampa tył z kierunkami dymiona
-inne kierunki przód
-malowanie setów na czarno
-filtr powietrza k&n
-polerka lakieru
-tablica przeniesiona koło śrub tylnych setów
i chyba tyle z grubsza , poza tym serwis lag, oczywiscie olej, i inne podstawowe sprawy.
dodaje foto zaraz po zakupie , bo obecnie moto rozebrane a ja pracuje za granica i nawet nie ma czasu na jazde !
jak ukończe moto to wrzuce aktualne foto.
mam na imie seweryn , z moto mam doczynienia od 12 lat czyli od połowy mojego zycia ;-)
5 lat pracowałem w serwisie jako mechanik moto,
10 lat jezdziłem na crossach , potem r6 1999r ( tylko 2mies.) potem thundercat (tez kruciutko) , potem wkońcu z750 i 10tyś w sezon , potem sezon bez sprzetu i w grudniu udało mi sie kupić rn13.
moto z przebiegim 30tyś km. z 2004r roku, plastki 2005r, silnik 2006r... ;-)
ale stan jest jak najbardziej ok i zdecydowałem sie akurat na ten egzemplarz po tym jak zjezdziłem pół polski za moto i same strupy widziałem ;-)
kazde moto po zakupie robie pod siebie zawsze , nie inaczej jest i tym razem ;-)
-d kat + wydechy race baffles + skrócenie wydechu i usuniecie bocznych osłon
-wymiana klamek na niebieskie krótkie
-xenon slim 5000k
-paski na koła
-zebatka przód -1
-nowa lampa tył z kierunkami dymiona
-inne kierunki przód
-malowanie setów na czarno
-filtr powietrza k&n
-polerka lakieru
-tablica przeniesiona koło śrub tylnych setów
i chyba tyle z grubsza , poza tym serwis lag, oczywiscie olej, i inne podstawowe sprawy.
dodaje foto zaraz po zakupie , bo obecnie moto rozebrane a ja pracuje za granica i nawet nie ma czasu na jazde !
jak ukończe moto to wrzuce aktualne foto.