Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Amortyzator skrętu do RN09
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Tak jak w temacie. Ostatnio słabo z kasą więc raczej szukam używanego. Pozdro Red_icon_smile
Siema.
Bez amora nie ma jazdy. Kupuj jak najszybciej.
Witam też chcę kupić ostatnio widziałem na olx.pl lub allegro za chyba 1200 ja czekam do kwietnia jak przyjadę do Pl i biorę nowy.
Montował ktoś może sam amora jest to skomplikowane czy normalny użytkownik ze średnim pojęciem da radę
zależy jaki kupisz, ale z każdym poradzi sobie 5 latek Red_icon_tongue
(2016-02-12, 08:49 AM)MarioCFC napisał(a): [ -> ]zależy jaki kupisz, ale z każdym poradzi sobie 5 latek Red_icon_tongue

 a co byś polecił
HELL, OHLINS, HYPERPRO, GPR wszystkie b dobre. Co kupisz spełni swoje zadanie.
Uważajcie tylko na chinskie podróbki bo można dostać za 300 zł nawet.
Ja mam Arrow i też dobrze działa
Ja kupiłem w tamtym sezonie amor lsl pod czache montowany do lagi i jestem zadowolony. Używka prawie nowa za 700zł. Komfort z amorem nie do opisania
Mam gpr v4 napewno pasuje do 01 i 04 jak pasuje do 09 to chetnie odsprzedam
(2016-02-12, 01:07 PM)bpr1 napisał(a): [ -> ]Mam gpr v4 napewno pasuje do 01 i 04 jak pasuje do 09 to chetnie odsprzedam

Ile sobie cenisz, bo kolega też szuka do 09
Nowy kosztował 3 lata temu ponad 2000pln sprzedam za jakies 800pln do lekkiej neg
U mnie przelatał 1 sezon od 2 lat lezy i sie kurzy dlatego na sell
A tam przez tą piździawke czarną małą przechodzi śruba na wylot tak? I montaż jest na śrubie baku?
dokładnie tak jak chcesz to wykopie go i zrobie wiecej zdjec
Ok, może się zdecyduje
to jak jestes zainteresowany to zapraszam bo za 3 dni lece znow za granice i bede dopiero w kwietniu na kilaka dni
daj jakiegos meila na pw podesle foto
Myślę nad tym http://allegro.pl/amortyzator-skretu-hyp...92144.html ale wa waham się nad tą regulacją tłumień niby to dobre tylko pytanie jak ustawiać
Praktycznie każdy (nie seryjny) amor ma taką regulacje. czym większa liczba ustawień, tym bardziej pod siebie możesz ustawić. To zależy od tego gdzie jeździsz, na tor możesz skręcić na maksa bo i tak kierownicą nie skręcasz, do miasta ustawiasz słabo, żebyś miał łatwiej skręcać itp.
Nie ma tam filozofi, klikasz i sprawdzasz ruszajac kierownica czy tak Ci odpowiada, jak nie to klikasz dalej az siagniesz odpowiadnia sobie sile tlumienia. Tylko rob to na postoju, żebyś sie na skrzyżowaniu nie zdziwil ze nie skreca Red_icon_wink
Ja mam 8 stopni i mam ustawione ciągle na 5. Wcześniej zmieniałem w mieście na 3 ale już mi się nie chce co chwilę kręcić i pamiętać o tym
Stron: 1 2