(2016-01-12, 08:35 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Śliczna. Takiej samej szukałem kilka miesięcy, ale nie znalazłem i mam białą.
Tomi kilka pytań:
- szyba PUIG, jak jest spasowana, jak duża poprawa, jaka przejrzystość, gdzie kupowałeś?
- nakładkę po glebie lakierujesz, czy kupujesz nową? Jak nową, to ja tą uszkodzoną może bym kupił.
Co do szyby jest bardzo dobrze spasowana, jeśli chodzi o napór wiatru to nie czuję różnicy, przedtem też miałem tuningową a z wyglądu są podobne, od140km/h już mocno czuć wiatr. Jest lekko przyciemniana i dobrze przez nią widać i ładniej wygląda niż ta niebieska. Kupowałem na Allegro z LegatoMotocykle użytkownik " legutCBR" miło i fachowo, a z ceną idzie się dogadać, klamki też tam kupowałem. Nakładkę lakieruję ponownie, ale chyba coś indywidualnego z nią zrobię, jeszcze nie wiem co ??
(2016-01-12, 08:36 PM)kyniu napisał(a): [ -> ]Też na takie akrapy poluje
Kup sobie tę rurę z katalizatorem i wytnij katalizator, za 150zł są.
No zmiana wydechów to był mój priorytet.
Nie lubię rzeźbienia, staram się raczej tuningować moto na dobrych markowych podzespołach. Chyba że coś jest przesadnie drogie, np. decat z Mivv-a kosztuje 750zł (stalowy), a Akrapa 2200zł (tytanowy), a tyle nie dam napewno za kawałek rurki
Jeśli Akrapa uda mi się kupić używanego za 1000zł to wtedy jestem w stanie dopłacić.
Piekne moto i mega wspolczuje gleby... podejrzewam, ze byles meeega wkurwiony zbierając się z asfaltu ehh..
P.S. bardzo mi sie podoba nakladka na siedzenie o ktorej am tez myslalem ale... zblokowala mnie kwestia zjebanego rozwiazania w beemce , zamek do kluczyka na zadupek znajduje sie w samym zadupku a nie jak w yamasze, ze w ogonie i nakladka to osobny element... gdyby tak bylo juz byl mial nakladke a tutaj jest tak, ze jak chcesz nakladke to musisz jeszcze liczyc koszt zamka do zamykania "bagażnika" i cena u dealera to okolo 1000zl
))
Myślałem nad ori szybą Yamahy, ale cena 718zł to trochę drogo, bo Puiga kosztuje 300zł, a podejrzewam że nie ma różnicy między nimi żadnej. Z chęcią NoExpert zobaczę jak Twoja szyba z boku wygląda. Co do nakładki Bart ori do rn22 kosztuje 747zł także nie ma się co dziwić że do Twojej Beemki kosztuje (wg. cennika BMW z zamkiem 1175zł)
Jedyne co trzeba przyznać to, to że z tą nakładką każde moto wygląda super.
No mi szkoda na to forsy na nakładke, jeszcze do 300zl bym wyjebał ale tysiąc ?!?! pojeeebaaaalooo hehehe
Tak wiec wydam to w mojej ocenie na ciekawsze rzeczy do moto i chyba nawet mam w koncu swoją wizje jak bedzie moja wygladala docelowo ... az slinka mi cieknie
Pozdro Tomi !
Tomierłan - kto nie jeździ ten się nie przewróci
Czekam na film z dźwiękiem rurek
Didn't I originally post my bike pics in here to show the windscreen? Now there's a whole other thread and they're over there...
(2016-01-14, 03:28 PM)NoExpert napisał(a): [ -> ]Didn't I originally post my bike pics in here to show the windscreen? Now there's a whole other thread and they're over there...
Zgadza się, ale przerzuciłem do innego wątku, aby tu nie robić bałaganu.
Tu są Twoje foty i post:
http://www.r1-forum.pl/showthread.php?ti...#pid108432
No worries.
Tomierłan, you definitely have one nice bike.
Curious, I thought the Euro bikes came with clear lens turn signals, I see yours are amber, is that stock?
(2016-01-14, 08:48 PM)NoExpert napisał(a): [ -> ]Curious, I thought the Euro bikes came with clear lens turn signals, I see yours are amber, is that stock?
Takie miały wszystkie europejskie R1 od rn19. Białe klosiki są dopiero rn22, ale powyżej 2012 roku.
Tomi nie sprawdzałeś jeszcze jak to chodzi?
Wrzuć jakiegoś filma i daj znać czy duża różnica w porównaniu z samymi końcówkami
Ty masz seryjne ECU teraz?
Oj będzie się działo
Ja mam sam decat i to już daje nieźle popalić hehehehe
(2016-02-10, 05:48 PM)kyniu napisał(a): [ -> ]Tomi nie sprawdzałeś jeszcze jak to chodzi?
Wrzuć jakiegoś filma i daj znać czy duża różnica w porównaniu z samymi końcówkami
Ty masz seryjne ECU teraz?
Kusi mnie niesamowicie żeby sprawdzić
Ale jeśi dam radę wytrzymać, poczekam do momentu żeby przejechać się na serii, nagrać jakiś filmik na postoju i w ruchu, a później po zmianie na Akrapy.
ECU seria, przez to jeśli będzie taka możliwość to pojadę jeszcze na hamownię z seryjnym układem i zmierzę, drugi raz ze zmienionym układem wydechowym i po reflashu ECU (może do Ratka motocykle podjadę, podobno ogarniają temat, zależy jak cenowo)
Cierp
Zastanawia mnie czy reflash ECU jest konieczny jak się wyrzuca kata. Niby przy kompletnym układzie akrapa pisało że nie trzeba robić reflasha.
Daj znać jak chodzi silnik na zwykłym ECU i bez kata
Ratka raczej ogrania tylko PC
... No chyba że....... coś się zmieniło ale o reflashu ori kompa to mocno wątpię ..
Hmmmm...... Ogarnia tu ktoś jeszcze temat ECU na forum poza Kawasakizx9r ??? bo nie widzę go już na forum, nie udziela się jakoś.
A najlepiej by to było zrobić uważam razem z hamownią. Dograło by się wszystko na tip-top.