Ale ladny ja pierdole !!! Mega mi sie podoba
)))
P.S. ale wyplakowany hehehe pewnie całe opakowanie poszlo na raz
Wygląda aż za ładnie, więc aby tradycji stało się zadość to coś mimo wszystko napiszę:
- korki lag były odkręcane, a moto ma dopiero 8tyś km więc dziwne, że już oliwę musiał wymieniać
- dziwne przetarcia na górnej części lewego wypełnienia(czarny plastik, pod lewą manetką, 2 foto od końca)
- lekkie puknięcie w stelaż zadupka po prawej na wysokości dolnego mocowania. Jakieś takie pionowe wgniecenie ok. 5cm od oczka
- na przednim błotniku brak naklejki(może C-ABS - nie wiem, bo się nie znam)
- model raczej 2012, bo nie ma napisu HONDA na dolnym pługu, jaki pojawił się ponownie w 2013
- na fota z katalogu, śruby stelaża zadupka są czarne, a tu srebrne
- lekkie przetarcie na lewym deklu silnika
- lekko porysowane mocowanie prawej tarczy ham(na tej czarnej części, może od blokady)
- lekkie uszczypanie, puknięcie w stelaż zadupka po lewej stronie - taki mały, jasny punkcik
Tyle, że ja się nie znam i to co tu napisałem opieram na danych z Fireblade.pl
Może z 10 tyś km ma z zdjęte. Chociaż z drugiej strony ma oryginalne opony limitowane s20 które wychodziły tylko na 20 lecie cbr. Po Vinie wychodzi wszystko dobrze. Ocenie z bliska dzisiaj. Dzięki za pomoc.
korki lag podrapane ,tak samo tarcze jak za taka fure kasy to bym odpuscil ,moto na bank cos mialo kombinowane
Moto gruz. Tylny zadupek z kodem koloru od białej, nawet naklejka nie zerwana! No i najważniejsze skręcona dolna półka z przodu. Wygląda jak milion dolarów nic więcej
Jak zwykle moto przywiezione z niemiec tansze o pare klocków oczywiśćie igła a niemiec płakał jak sptrzedawał i nasz biedby handlarz to nic na tym niema i już do niego dopłaca
Takich okazji niema a za takie moto w takim stanie to chcą 10 euro a to taniej to często wychodzi drożej
Honda szybsza niż wygląda
Jak to zwykle bywa igła tylko na zdjęciu niestety...
OK. Zamykam, skoro wszystko już wiadomo co i jak.