Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(2016-02-08, 09:57 PM)MarioCFC napisał(a): [ -> ]Gryzie Cie ten dekat i flash co?
TAK i gdyby dało radę się zamienić na kompy to już bym to dawno zrobił, ale wywalić 800zł na przywrócenie serii to mi szkoda na razie, choć poszedłby na handel dekat, więc kasa by się wyrównała, ale ciut szkoda
Nie jest to za free?? Tzn kolejne modyfikacje za raz zaplacony flash??
w lecie jak bedzie 30+ stopni będziesz żałował, ze zdjales decat
Co do wgrania serii to gadaj z motokofeina. Może Ci to zrobi dużo taniej
No niestety nie, bo flash u mnie robiła osoba, która już się tym nie zajmuje
To dupa, to handluj decatem i przywracaj. Chyba ze jestes w stanie olac to i nie myslec o tym to zostaw
Na razie się zobaczy. Trochę się uspokoiłem jak sprawdziłem faktyczne spalanie, a nie z kompa. 6,5L do 7 jestem w stanie przyjąć, ale nie 8.
Dziś jak jechałem to szwagier mówi, że zajebiście ten wydech słychać, taki basowy ryk
Kurczę, piszecie o tym spalaniu i u mnie o wiele więcej
Co prawda swoją mam od listopada jakoś i to co jeździłem to było właśnie w niskich temperaturach ( teraz kilka dni). Spalanie na kompie mam 10,3
Jeździłem po mieście w sumie to może też dlatego. Może też PCV ma wgraną jakąś mapę dziwną. Zobaczymy jak to będzie jak się zrobi cieplej i więcej km będzie można trzasnąć. W sumie ile by nie paliła, to i tak średnio mnie to obchodzi
Nigdy jakoś nie liczyłem ile mój motocykl spala. Jakbym chciał oszczędzać na paliwie to bym sobie Tico w gazie kupił
Mi nie tyle chodzi o duze spalanie, a o to aby czesto na stacje nie podjezdzac. W miescie to jeszcze luz, ale na autostradzie z Warszawy nad morze jest tylko kilka stacji i wolalbym nie stanac gdzies po drodze.
Koczis nie przesadzalbym
na autostradzie co 30 km okolo masz stacje wiec jesli na baku przejedziesz z 250 km na autostradzie to masz prawie statycznie 10 okazji na zatankowanie
) chyba ktoras szanse wykorzystasz ?
)))
A ja uważam, że jak moto za dużo pali (przy normalnej) jeździe, to jest coś źle i jest to nie zdrowe dla silnika. spalanie 8-10 l na 100 km na trasie to dużo za dużo, przy prędkości do 160 km/h.
Moja kawa tyle paliła, więc wymieniłem świece, termostat, wyregulowałem zawory, wywaliłem k&n, wyczyściłem sondy lambda, wymieniłem tpsa (ale poprzedni chyba był dobry). Teraz pali 6L w trasie przy 180 km/h z bagażami.
I też to zrobiłem po to aby nie stawać na stacji co 150 km jak jestem w trasie...
A sprawdzałeś jaką masz temp. silnika w trakcie jazdy?
Bart, nie jechałeś chyba autostradą A2 do gdańska
zbiornik paliwa to 17 l, z czego wszystkiego nie wykorzystasz czyli max 200 km. Rezerwa to jakieś 3 L czyli masz jakieś 40 km żeby znaleźć stację
Griosek no dobra, ja nie wiem , nie znam sie
Nigdy nie mialem problemu z tankowaniem , raz stanalem r1 ale to w sumie na wlasne zyczenie bo na maxa testowalem ile ujade bez tankowania hehehe i zabraklo mi 100m do stacji
Przygotowania do sezonu czas zacząć.
- nowa oliwa Yamalube FS4
- nowy ori filtr powietrza
- nowy ori filtr oleju
- nowa ori uszczelka pod korek spustowy
[
attachment=6167]
Przy okazji dostałem od Yamahy baner z RN22, więc będzie nowy wystój w garażu
W piątek będą jeszcze nowe świece i można zabierać się za wymiany.
Sam wymienisz ? Fajny zestawik
))
Raczej tak. Myślę tylko, czy nie dać do ASO na wymianę oleju, ale tylko po to, aby był rachunek z wymiany, wpis w książeczkę serwisową i adnotacja w kompie. Wymiana w ASO kosztuje 70zł więc do przebolenia, a zawsze to "in plus" jak kiedyś będę sprzedawał moto. Tak mi się wydaje.
To mogłeś od razu dać na wymianę a nie kupować pierw rzeczy do wymiany hehe
I tak bym musiał kupić, więc żadna różnica, a tak jak napisałem, może zrobię to sam, bo to nie filozofia.
Dodatkowo jak sam to robię, to przepłukuję silnik nowym olejem, aż cały czarny syf wyleci, a w ASO się w takie coś nie bawią.
Zawsze mogę podjechać np. na wymianę płynu ham lub chłodniczego hehehehe
Koczis ale tam będzie pisać co było robione chyba
Ale jak miałeś do tej pory książkę prowadzoną to myślę że te 70zł jeszcze by można było przeboleć
Jak płukasz ten silnik?
(2016-02-10, 04:50 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Dodatkowo jak sam to robię, to przepłukuję silnik nowym olejem, aż cały czarny syf wyleci
Możesz rozwinąć?
(2016-02-10, 04:56 PM)griosek napisał(a): [ -> ] (2016-02-10, 04:50 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Dodatkowo jak sam to robię, to przepłukuję silnik nowym olejem, aż cały czarny syf wyleci
Możesz rozwinąć?
Proste. Jak wykręci się śrubę spustową oleju i wykręci filtr, to mam jeszcze 1L dodatkowo oleju i wlewam go do silnika. W taki sposób wylatuje jeszcze to co zostało. Może to marnowanie 35zł, ale dzięki temu mam dłużej czysty olej w oczku
Jakie świece kupiłeś? Dedykowane czy inne? Zawsze wymienia się uszczelkę spod korka?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19