Rocznik 2005. Wersja USA. Na tą chwilę mam tylko jedno zdjęcie, ponieważ pogoda nie zachęca do wykonania ładnej sesji.
Piękna to mało powiedziane
Bardzo podobna do mojej byłej RN12 jak już została naprawiona.
Cudo, te USA wersje są po prostu piękne
(2015-11-23, 07:36 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Piękna to mało powiedziane
Bardzo podobna do mojej byłej RN12 jak już została naprawiona.
Na pierwszy rzut oka tak.
Slicznotka
mi tylko w niej brakuje stomp gripow
Można powiedzieć stan salonowy. Graty..
Koczis po twojej tylnej oponie nie widac zebys jezdzil tak kwadratowo jak wszedzie piszesz
Bo to nie jest opona na której ja jeździłem.
Zajebioza. Super wydechy i szybka
Jako, że sezon zbliża się wielkimi krokami, postanowiłem wyprowadzić Erłankę na świeże powietrze, zrobić przegląd klamotów kupionych zimą, ale jeszcze nie zamontowanych i przy okazji cyknąłem kilka fotek. No i oczywiście mycie pacjentki
Przezajebiście piękna !!!
Zmiany na plus
Gdzie kupiles te zaslepki w ramie?
(2016-03-14, 07:11 PM)MarioCFC napisał(a): [ -> ]Zmiany na plus
Gdzie kupiles te zaslepki w ramie?
Alledrogo. Chyba 100 zł kosztowały.
Piękna pogratulować. Ps gdzie kupiłeś regulatory zawieszenia?
Zamieszczam listę dodatków zamontowanych na moim motocyklu (nuda wieczorna, więc się pochwalę)
-Końcówki wydechów Termignoni + decat
-Sety Gilles Tooling
-Klamki Pazzo Racing
-Amortyzator skrętu Ohlins
-Części Womet-Tech: końcówki kierownicy, rolki wahacza, pokrętła regulacji zawieszenia, crash pady silnika+aluminiowe zaślepki, crash pady przedniego zawieszenia
-Korek wlewu oleju Puig
-Frotka Puig
-Oplot przód+tył
-Krótkie mocowanie tablicy
-Lampa tył z wbudowanymi kierunkami
-Zaślepki ramy
- Szyba no name ale mi się podoba
Z grubsza to tyle. W drodze złoty korek wlewu paliwa Womet-Tech.
Kawał dobrej roboty z moto zrobiłeś. Wszystko z gustem nie przesadzone. Podoba mi się i to bardzo.