Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: centralny podnośnik/ stojak/ wózek motocyklowy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
1. Przedmiot:

 centralny podnośnik/ stojak/ wózek motocyklowy


2. Opis szczegółowy (stan):

Poprawiona , bardziej przemyślana i ładniejsza nowa wersja Red_icon_cheesygrin
Więcej info pod linkiem
http://r1-forum.pl/showthread.php?tid=6930



3. Cena:

220zł + koszt wysyłki


4. Kontakt:

PW lub w temacie


5. Zdjęcia :
Na foto widnieje juz Twoja wersja ostateczna ? Jak z wytrzymałością ? Na ile jesteś pewny swojego patentu, że nie jebnie i moto nie położy się ? Red_icon_smile Jaki czas realizacji ? Z góry dzięki za odpowiedz.
Jeśli postawisz moto na standardowym stojaku pod tylny wahacz, wsiądziesz i zaczniesz robić na nim wyczynową gimnastykę Red_icon_cheesygrin to na pewno będziesz w stanie przewrócić moto. Jak będziesz używał go zgodnie z przeznaczeniem to nie ma obaw żeby się coś stało. Na swoim sprawdzałem stabilność, wsiadłem na moto, pobujałem i nic się podejrzanego nie działo. Jak będziesz chciał to mogę dodatkowo dospawać jakieś zabezpieczenia żeby dopiero po ich wyciągnięciu dało się złożyć stojak. Co do czasu realizacji to zależy czy podejdzie w tej wersji co jest czy będzie trzeba iść do tokarza żeby mi wytoczył końcówki pasujące pod twoją ośke. Jak podeślesz mi zdjęcia, średnice otworów w ośce, wysokość środka ośki od podłoża na wyprostowanym moto to dokładniej będę mógł ci powiedzieć, jeśli nie będzie trzeba dużo zmieniać to w środę pewnie bym już wysłał paczke Red_icon_cheesygrin
Stachu podaj mi na PW tel do siebie to dogadamy szczegóły , dzięki Red_icon_smile
w poniedzialek , wtorek wysle CI moje srednice
Po rozmowie z chłopakiem widzę, że konkretny i w porządku z niego gość. Tak więc myślę, że się dogadamy Red_icon_smile))
expertem nie jestem ale az sie prosi o ukosne zastrzaly do tych rurek co wchodza w rame...
To jest tylko 200 kg, jeżeli jest dobry spaw to bez żadnego problemu utrzyma moto.
Dla mnie niestety za szerokie i do garażu nie wejdzie. Czekam aż Ci się zachce zrobić tą drugą wersję o której pisałeś Red_icon_wink (ja jednak jestem leniwy..)
rurki mają po 10-15cm długości więc nie ma potrzeby przy takiej małej masie stosować wsporników Red_icon_cheesygrin ale dla psychicznego spokoju można je dodać Red_icon_cheesygrin Jutro z rana postaram się nagrać filmik jak to się montuje, stawia i jeździ na boki Red_icon_cheesygrin
Zwymiarowany zgróbsza, jest jeszcze możliwość zwężyć go do 70cm jak komuś każdy cm będzie ratował życie Red_icon_cheesygrin

Blue ten centralny też będzie musiał mieć szeroko rozstawione nogi żeby był stabilny

tak przyjrzałem się jeszcze temu centralnemu z filmiku poniżej i tak w 1:30 minucie widać dokładnie ten cienki pręcik przy dźwigni który podnosi całe moto Red_icon_cheesygrin więc teraz wcale nie mam wątpliwości co do tego że wsporniki nie są potrzebne


Stachu czekamy na filmik od CIebie z uzytkowania i testów tego bajeru hehe Red_icon_smile))))


jebany monter Red_icon_cheesygrin fajne Red_icon_tongue
chyba sie skusze
Świetna robota, jutro robie pomiary w garażu hehe Red_icon_smile))
zrob ktos pomiar do rn 22 bo mi sie nie chce do garazu jechac Red_icon_cheesygrin
Stojak robi robotę Red_icon_cheesygrin teraz będę zmieniał opony i w końcu nie będzie problemu z podwieszaniem moto żeby zdjąć przednie koło Red_icon_tongue
12 i 19 mają takie same rozstawy czy juz nie podejdzie?
na szerokość na pewno podejdzie tylko musisz zmierzyć otwory w ośce wahacza w rn19/20 po lewej jest otwór Φ11 mm a po prawej o ile dobrze pamiętam chyba Φ22 mm. Jak masz inne to nie ma problemu, po prostu inne średnice adapterów się zrobi Red_icon_cheesygrin
Ale makumba kosmos .. brawo za zaparcie i pomysła .. ale to w zasadzie ma byc tak że podjeżdżasz lekkim małym trójnogiem .. wkładasz bolca ( tyfuuu .. Red_icon_tongue ) .. mach ręka i moto wisi .. szybko sprawnie i jeździsz sobie nim po garażu czy padocku ( oprócz Poznania gdzie nawet czołg na tej kostce pourywa gąsienice ) .. gdybym miał się tak gimnastykować z tym to na prawdę musiałbym mieć chyba za to płacone Red_icon_smile .. Trzy płaskowniki spawasz do starego podnośnika z malucha albo mercedesa na "korbę" .. z przodu spawasz adapter na ramę i podjeżdżasz .. kilka ruchów korbą i nawet moto z dwiema dupciami podniesiesz jak ot mówi klasyk : bez napinki ..
Odpada ci majstrowanie z ta dźwignią, gdybyś chciał skopiować te trójnogi za 1500 zł ...
Ale tak jak pisałem BARWO za chęci i pomysł .. tak się to właśnie rodzi Red_icon_smile ....
A.S stojak na dźwignię jest szybki w montażu ale wsuwasz go w ośkę i otwór w ramie (w załączniku zaznaczony otwór) gdzie rama moim zdaniem na pewno się zarysuje (co mnie najbardziej gryzie i męczy bo moto całe ładne i zadbane a rama przy otworze po paru włożeniach i wyjęciach będzie zobijana i zmasakrowana) Można w nią na stałe wbić jakąś tulejkę na ciasno co jest już ingerencja i nie wygląda tak estetycznie a po późniejszej próbie wyjęcia zostaną ślady. 
Z założenia jest to stojak na zimę a nie do codziennego użytkowania (jakby się sprężył to w minutę by go pewnie założyłRed_icon_tongue). Stawiasz na nim moto, stoi 3 miesiące i dopiero na wiosnę demontujesz wszystko Red_icon_cheesygrin  a że jeszcze od czasu do czasu przyda się w ciągu sezonu do paru innych rzeczy np. jak wymiana opon, napędu albo uszczelniaczy w przednim zawieszeniu, bo może ktoś ma tak jak ja, że woli zrobić wszystko sam i być pewnym ze jest na tip top niż oddać w ręce jakiegoś mechanika gdzie po powrocie moto będzie wyglądało tak jakby do dyspozycji miał tylko młotek i przecinak  Red_icon_cheesygrin a dodatkowo będzie wmawiał że wszystko idealnie zrobione i nie ma nic sobie do zarzucenia  Red_icon_kill
Stron: 1 2