A ktos patrzy poza wygladem na funkcjonalnosc itp ?
hehehe bo podejrzewam, ze kazdy co tutaj pisze to "kupuje" oczami
Ja się nie znam, ale wizualnie to numer 2
(2016-09-23, 07:04 PM)bart napisał(a): [ -> ]A ktos patrzy poza wygladem na funkcjonalnosc itp ? hehehe bo podejrzewam, ze kazdy co tutaj pisze to "kupuje" oczami
A Ty czym chcesz sie kierowac? Ladnymi czy funkcjonalnymi, kup ktore uważasz, a jak sa ladne i funkcjonalne to chyba nie ma co sie zastanawiac, bo cena raczej nie gra roli.
Dla mnie najwazniejsza funkcjonalnosc i jakosc wykonania i praktycznosc a na koncu aspekty wizualne. Czyli zwracam uwage na to, jaka jest ogolna waga, ile jest mozliwosci konfiguracji ustawienia seta, jakie sa materialy z ktorych wykonane sa sety, jaka ich wytrzymalosc no i praktycznosc czyli np, jesli wyglebie to czy same stopki bede mogl wymienic czy od razu calosc do wymiany bo nie ma zestawu naprawczego
A na koncu tak jak juz mowilem ... wzorek , kolorek itp
))
Ja bym wybrał wariant 4 : jakiś akrapovic
Co do setów, jakoś nigdy mi nie podchodziły akcesoryjne, wolałem oryginały.. Chyba, że na tor, to wtedy jak najbardziej tak! Co do wyboru to obstawiam bramkę nr 1
z tego co czytam to juz sam sobie odpowiedziałeś
co jest dla Ciebie odpowiednie
pajak nadal nie wiem ktora
Popieram, kup wydech a sety zostaw w spokoju
Plan jest wymienić i to i to. Myślę, że Arrow pełny będzie dobrym pomyslem, tylko nie wiem które sety wybrać.
Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
No i w koncu przyszla jesien i czas na upgrade maszyny
Kolejne gadzety z listy do odhaczenia
Klameczki i sety kupione i zalozone.
Klamki - Womet tech krotkie , czarne model EVO
Sety - Gilles Tooling dedykowane do S1000RR
jakieś żółte te zdjęcia
Daj z dalsza
Nie za krótkie te klamki?
Jakies podsumowanie na temat s1000rr po pierwszym sezonie?
ile km zrobiłeś, cos sie przytrafiło itd?
Foto robione w garazu przy slabym swietle wiec aparat zrobil foto jak najlepiej mogl hehe
Dlugosc klamek wydaje mi sie ok. Klamke sprzegla uzywam zawsze dwoma palcami a klamke hamulca jednym palcem zawsze wiec dlugosc mi jak najbardziej odpowiada
Sprawdzalem juz je na sucho i dwa palce maja sporo miejsca nawet na luzie, wiec scisku i braku komfortu nie przewiduje.
Sorenek co do Twojego pytania.
Przebieg mam juz 8500 km i kwestie uzytkowe motocykla to nie mam najmniejszych ale. Zadnych awarii, zadnych dolegliwosci nie zauwazylem. Zajebiscie mi sie nim jezdzi i przewiduje kolejne nowinki do zakupienia i montazu . Dwa przeglady mam juz za sobą tzw zerowy i standardowy z wymiana filtrow i plynow. Jak ktos ma jakies konkretne pytania to prosze je zadawac, jak bede mogl to powiem co wiem
Ja mam pytanie odnośnie tych setów. Tzn czy są jakieś praktyczne zalety w wykorzystaniu drogowym(pomijając +10 do respektu itp
) gdzie nawet opony się zazwyczaj nie domyka?
Kilka powodów w różnej kolejności wymienie czyli ...
Kwestia lepszego wyglądu i koloru .
Większa możliwość ustawienia położenia stopki czyli lepsza pozycja za kierownicą
Lżejsza waga
Lepsza przyczepność buta do seta w porównaniu do oryginału
I to tyle co mi w tej chwili do głowy przychodzi.
Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
2 ostatnie punkty to już mega na siłe wymyślone
Nie widziałem tu regulacji ale znalazłem w necie i fakt coś tam jest więc spoko
Gdzie osłona przedniej zębatki ?
Nie jest to na siłę, ta stopka jest o wiele lepsza od standardowej. Osłonę przedniej zębatki dawno zdjalem i nie używam
Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
A ja mam jeszcze jedno
Można odwrócić biegi !!!!! .. Noooo ale cholera.......... to na drogę też nie bardzo
.. Bo znaczenia nie ma ...
ALE >>> jedno co ważne to to że się nie składa ... przy glebie sporo uratuje .. tylko przy manewrowaniu trzeba się przyzwyczaić i nie zahaczać butem o seta ...
Co do wagi to różnica tak znikoma jak większa czy mniejsza kupa z rana .. jak chcesz na prawdę zmniejszyć wagę zapodaj akumulator 0.9 kg ...
Regulacje zajebistą mają Gillesy .. Te nowe z obracaną "głowicą" mocującą podnóżek - tam jest extra ..
A.s. odwrócenie biegów nie wymieniłem bo w moim moto standardowy set umożliwiał to fabrycznie z czego korzystałem. Jest mi wygodniej zmieniać biegi w dół
Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk