Tzn. żebyśmy zapomnieli o sprawie..
Nadszedł ten moment..
P.S.
A może coś kombinowane było.. Moto po grubszym szlifie i owiewki po lifcie wrzucone były bo gość nie mógł oryginałów z 2009 roku dostać..
Rn22 po lifcie wychodzily po 2012 z trakcja i zmieniona lampa jak u Ciebie i oznaczenie ma rn225
tylko ze ja mam trakcje, kazda owiewka ma oznaczenia nie byly malowane
zadzwoń do yamahy podaj vin i zapytaj w jakim malowaniu moto było oryginalnie. Do krakowa jak zadzwonisz powiedzą Ci to. Przycisk awaryjnych gdzie masz? w manetce czy półce?
awaryjne mam w polce , zjem to narobie fot
jeśli masz trakcję, zegary poliftowe, owiewki poliftowe, to operacja przekładki tego na moto z 2009 jest całkowicie bezsensu. Nie chcę cię straszyć ale nie wygląda to dobrze, albo masz przekładkę ramy zrobiona, albo moto co gorsza ma przebite numery. Nigdzie nie mogę odszukać zdjęć tej r1 wiem, że była wystawiona we Wrocławiu
tak ja ja kupilem od goscia z wro bo jestem tez z wrocka
, tu masz foty sprzed i po szlifa , z allegro zostal zdjety , zastrzezen do niej nie mam pracuje zajebiscie jak i wyglada, z tym ze z tym vin mnie zaskoczyli jak o lampe spytalem
silnik osprzęt po lifcie... nie zmienia to faktu że oznaczenie kodowe modelu po lifcie w VIN to RN225
wiec coś jest nie tak. A po 2 byłoby ok gdyby data produkcji wyskakiwała po vienie max 2011 i to z końca roku, a tu jest 2009. Jak powiedział ktoś wcześniej zadzwoń do salonu zapytać w jakim malowaniu jest po Vin ten motocykl i będziesz wszystko wiedział
co nie zmienia, że jest piękna
nie straszecie chłopaka przebitymi numerami, rama to element wymienny. Jak jedzie prosto i silnik zdrowy to nie ma sie czym przejmować
Nie wprowadzaj ludzi w błąd i samego siebie, te malowanie występowało tylko w latach 2012 i 2013 wyłącznie w EU, nie wiem czy zauważyliście ale kluczyk jest bez imo
Ta R1 miała bujne życie do tej pory, niczym z telenoweli
A te plastiki co wrzuciłeś to przecież chińskie zamienniki, chyba nie bardzo się znasz na temacie
Co nie zmienia faktu, że prezentuje się ładnie, a czy jest sens zmiany czaszy, lampy na nowe z salonu to nie wiem, koszt min 4 tys zł. Najbardziej racjonalna opcja to, że moto miało wymienioną ramę z wersji US 2009 która była zarejestrowana dopiero w 2011r, i stacyjka musiała być też zmieniona, chyba że nie ma imo i kluczyk z surówki był po prostu dorabiany. Ile Cię ona kosztowała ?
jak by rama była z usa to win by się zaczynał rn23. Więc z tego co chłopaki pisali ma 22 czyli rama europa.
Silnik zapitala moto hamuje, rama prosta to jeździć i cieszyć się. Moto wygląda fajnie za dobrą kase
wiem ze chinskie zamienniki , nowa lampa z yamaha 2700, na ebay ze wszystkimi kosztami 1700, czasza biala max 500 zl , zadupek bede kleil , moto pojezdze na pewno dluzej wiec jestem zadowolony :p , dalem 24 kola za nia, kompl 3 kluczykow
kluczyk bez immo, ale antena od immo jest w stacyjce. Z tego co pamiętam z aukcji moto miało grzebane ECU i pewnie immo zostało wyłączone. Wygląda ładnie jak każda r1, ale przy odsprzedaży będziesz miał dużo wyjaśniania, albo zostaniesz z nią do końca świata i o jeden dzień dłużej
tak jak mowisz brylant immo w stacyjce, jesli los nic nie sprawi na pewno 2-3 lata nia pojezdze
THOR z tego co widzę to tylko w 1 poście wspomniał coś o oznaczeniu rj25, a rj to mają r6, r1 powinna mieć rn
a vinu nie podawał. No ale cena ładna , nie można narzekać
No tak sama lampa 2700 plus czasza liczyłem to wg cen salonowych
Ja temu ziomkowi, od którego kupiłeś wonsz R1 sprzedałem swoją R6 RJ11. Tzn jego dziewczynie
wiem ją tez sprzedaja bo w ciazy jest
Hehe no ładnie tylko pogratulować. Z tego co pamiętam to strasznie szczupła była i wówczas nic nie było widać
Twoja jest na bank odblokowana i zestrojona. Chyba masz też przelot zrobiony z tego co pamiętam. Gadała pięknie