Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Skora super. Juz mi raz dupsko uratowala. Po dwuch sezonach ok 10tys km nie ma sladow uztytkowania poza slizgiem co mialem
kask wart kazdej zlotowki szczegolnie sie sprawdza przy duzych predkosciach. Jedyny jego minus to jest glosny
ale stopery robia swoje.
lipa że ten znak wodny dają na zdjęcie
jak zaplacisz chyba dyche od zdjęcia to masz bez znaczka
Tak dokładnie 10 zeta za zdjęcie
Czekam na reszte zdjęć i zamówię kilka.
Po 2 miesiącach dzik zapalił od strzała
a przy okazji zapoznanie z nowym dzikiem
niech juz sie ciepło robi
Fajna bejca, jaki silnik? motocykl oczywiście też zacny :d
3.0 biturbo 286km seria przymodzony delikatnie na 340km
Ładny zestawik
jest czym jechać
Świetnie wyglądają te carbonowe osłony wahacza
D 212 na pokladzie, Teraz można na slovakia leciec
udało się dostać komplet z dot 17
Hmmm nie znalem tych laczków
dobre to je ? z homologacja ?
szpaku w lipcu wchodzi d213 pro
(2017-06-08, 05:26 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]szpaku w lipcu wchodzi d213 pro
Pewnie będzie petarda
Wczoraj po załozeniu zrobiłem ok 100km po drodze i jest różnica między s20 evo
zdecydowanie lepiej sie prowadzi
D213 pro będzie z homologacją ?
Wysłane z mojego Samsung S7 przy użyciu Tapatalka
D212 ma homologację 2.41. Tyle udało się zrobic z 3.05 zaczynając. Opona rozwala system, trzyma jakby moto było przyklejone
No tak , ale d212 wymaga grzania kocami więc na drogę licho bo nie można się nigdzie zatrzymać choćby na tankowanie
Wysłane z mojego Samsung S7 przy użyciu Tapatalka
Hehehehehehehehehehehehehe
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Tak wiec na tor to bardzo dobry wybor ale na codzien juz nie tak kolorowo
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11