Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: 125stopni ,rn12
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
do tylu mi pokazała temp i diodę migająca,1 raz po 11 latach razem
temperatura nie spadała mimo ze silnik pracował
wyłączyłem zapłon a wentylatory chodziły
po wystygnięciu odkręciłem chłodnice,płyn widać ,po-naciskałem węzę
płyn świeży prest one,w zbiorniczku ok

czy mógł się zawiesić termostat ,ale chłodnica była gorąca,jakby obieg był, z zewnątrz czysta
wentylatory normalnie się załączają
teraz zbija temp,fakt gorąco
Może pompa wody się kończy i jest słaby obieg.
Najlepiej wyciągnij termostat i zobacz bez, sprawdź też płyn czy nie ma pow -40stC.
czyli sprawdzić ciśnienie wody,a co z tym płynem -40stc
podczas jazdy ok 80km/h było ok tem ok 80stopni
teraz ja zbija ,na postoju
Optymalna gęstość dla płynu chłodniczego to -36 do -38stC, jak jest gęstszy to słabiej przenosi ciepło.
wlałem 2litry koncentratu prestone zostało 2 ,3 setki,reszta woda
ok 70 do 30procent

alez na postoju i pompa mniej wydajna
Spróbuj wymienic blyn na febi bezkrzemianowy (taki jak stosuje sie w grupie vw) u mnie na prestonie tez trzymala sie wysoka temperatura. Teraz na febi na postoju dobija do max 106 i moment wentylator zbija do 95 i szybciej temp. Spada jak sie z miasta wyjedzie na trase. Jest dostepny jako 1,5 l koncentrad dolewasz litr wody i masz akurat 2,5 litra gotowego plynu a tyle chyba wchodzi do rn12
ja jeżdżę na prestone i nie mam problemu z grzaniem
Ja też nie miałem problemów z grzaniem, ale na prestonie wentylator włączał przy 106 dochodziło do 108 i powoli zbijał do 100 a na febim ten proces trwa o wiele szybciej. Po prostu moim zdaniem febi szybciej oddaje temperaturę